خانهاخبار
سامسونگ اعلام کرد: پرچمدار جدیدش (احتمالا با نام گلکسی اس 6) در روز 10 اسفند معرفی خواهد شد

سامسونگ اعلام کرد: پرچمدار جدیدش (احتمالا با نام گلکسی اس 6) در روز 10 اسفند معرفی خواهد شد

جی اس ام: سامسونگ امروز دعوتنامه های خود را برای مراسم جدید آنپک خود ارسال کرد. این گوشی که در این مراسم معرفی خواهد شد قرار است تا یکسال نقش پرچمدار سامسونگ را بازی کند.
۱۳۹۳/۱۱/۱۴

جی اس ام: سامسونگ امروز دعوتنامه هایی را برای مراسم جدید آنپک خود ارسال کرد. گوشی ای که در این مراسم معرفی خواهد شد قرار است تا یکسال نقش پرچمدار سامسونگ را بازی کند.

 

بر اساس این دعوتنامه، مراسم آنپک سامسونگ در 1 مارس  2015 (10 اسفند) در نمایشگاه MWC برگزار خواهد شد. این مراسم دقیقا با مراسم معرفی پرچمدار جدید اچ تی سی در یک روز است.

 

سامسونگ در این تیزر عکسی را قرار داده که گویی می خواهد به همه بفهماند در گوشی جدید این کمپانی صفحه نمایش خمیده را خواهیم دید.

 

 

image

 

سال گذشته سامسونگ در نمایشگاه MWC 2014 در کنار معرفی گکلسی اس 5، ساعت هوشمند Gear S و دستبند Gear Fit را معرفی کرد. اما با این وجود در سال 2014 سامسونگ نتوانست فروش خوبی از گلکسی اس 5 را تجربه کند و درآمد کمتر از سال های قبل را نیز به دست آورد.

 

سامسونگ اعلام کرده که محصولات جدیدش جنس جدید داشته و طراحی آن ها دچار دگرگونی خواهد شد.

 

به هر حال در حدود 1 ماه دیگر سامسونگ گوشی جدید خود را معرفی خواهد کرد و از تمام جزئیات آن مطلع خواهیم شد. اما تا آن زمان به طور حتم هر روز شایعات بیشتری از این پرچمدار خواهیم شنید و شاید عکس های آن نیز به بیرون درز کند. با همراه باشید.

 

منبع: theverge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (49 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲
اچ تی سی m9 طراحی فوق العاده زیبایی داره مهم اینه که s6 دنیایه اسمارت فون رو تکون میده قابل توجه بعضیا که که حسودی سامسونگ رو میکنن این همه امکانات اس 6 داره با قیمت 750 دلار عرضه بازار میشه

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲
اچ تی سی m9 خیلی نازه ولی اس 6 دنیایه اسمارت فون رو تکون میده زنده باد سامسونگ

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۹
لطفا بدون اطلاعات کامل نظر ندید.

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۹
اخه عزیز دل برو خداتو شکر کن همینم داری.ما که حتی نداریم یه اس تری بخریم.بگو خدارو شکر و گله نکن

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۹
نه دوست عزیز دلیل اینه که قیمت تمام شده ایفون خیلی کمتره و اونو به چند برابر قیمت میفروشه و چند برابر سود میکنه اینو توی همین سایت خبرش چاپ شد.گوشی دو هسته ای با دوربین ۸ و صفحه اچ دی دقیقا بااس ۲ سامسونگ مشخصاتش یکیه اما اس۲ ۶۰۰ هزار تومانه و قیمت ایفون هم مشخصه