خانهاخبار
CES 2015: سامسونگ از تلویزیون‌های SUHD خود رونمایی کرد

CES 2015: سامسونگ از تلویزیون‌های SUHD خود رونمایی کرد

– جی اس ام: سامسونگ طبق عادت همیشه در نمایشگاه CES از جدیدترین تلویزیون‌ های خود و تکنولوژی های مرتبط با آن رونمایی می‌کند. امسال نیز سامسونگ در این زمینه با دست پر به وگاس آمده است. سامسونگ سال گذشته تلویزیون‌های UHD خود را به وگاس آورده بود و امسال با تکنولوژی جدید یعنی SUHD پا به میدان گذاشته است.
۱۳۹۳/۱۰/۱۶

– جی اس ام: سامسونگ طبق عادت همیشه در نمایشگاه CES از جدیدترین تلویزیون‌ های خود و تکنولوژی های مرتبط با آن رونمایی می‌کند. امسال نیز سامسونگ در این زمینه با دست پر به وگاس آمده است. 

سامسونگ سال گذشته تلویزیون‌های UHD خود را به وگاس آورده بود و امسال با تکنولوژی جدید یعنی SUHD پا به میدان گذاشته است. تلویزیون‌های SUHD سامسونگ با وضوح تصویر 4K و به شکل خمیده در سه سری عرضه می‌ شوند. سری ‌های JS8500 و JS9000 و JS9500 که هر کدام در اندازه‌ های 48 تا 88 اینچ تولید خواهند شد. 

image
 

به گفته سامسونگ نیمه هادی‌ های نانو کریستال که در ساخت پنل این تلویزیون ‌ها بکار رفته کیفیت بی نظیری به تصویر آن ها بخشیده است. این مدل از تلویزیون ‌های سامسونگ رنگ‌ ها را تا 64 برابر بهتر و شفاف‌ تر از مدل‌ های دیگر نمایش می‌ دهند. همچنین با کمک مهندسی جدید این تلویزیون‌ ها، نور ساطع شده از صفحه آن تا 2.5 برابر بیشتر از تلویزیون ‌های معمولی موجود در بازار است.

اما باید از دید دیگری نیز به این تلویزیون ‌ها توجه کرد. مشکلی که دیگر تلویزیون‌ های 4K بازار نیز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند قیمت بالا و عدم وجود محتوای کافی برای نمایش در آنهاست. هنوز محتوای 4K در بازار رسانه به اندازه کافی یافت نمی ‌شود و این تلویزیون‌ ها از نشان دادن تمام توان خود محروم هستند. شاید لازم باشد شرکت ‌های تولید کننده تلویزیون های 4K جنبشی برای افزایش محتوا برای محصولات برپا کنند. در هر صورت واضح است که این نمایش پر زرق و برق تا زمانی که به دست عموم کاربران نرسد سودی برای کمپانی ‌ها نخواهد داشت و موفقیت آنها را تضمین نمی‌کند

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

حمید

۱۳۹۵/۲/۲۰
برند سامسونگ بهتره یا برند ال جی؟

حمید

۱۳۹۵/۲/۲۰
قیمتش چنده؟

Habib

۱۳۹۴/۷/۴
با سلام
ببخشید میخواستم بدونم راجبه قیمته این تلوزیون خبری ندارید؟
با تشکر

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۳۰
کاری به برند ندارم ولی خداییش خودم مقایسه کردم بین سامسونگ و الجی و سونی تو کیفیت سامسونگ حرف اول رو میزنه بعد الجی سونی هم خوبه ولی چون تصاویرش واقعی تره پس کیفیت و رنگ پاییت تری نسبت به سامسونگ والجی داره به خاطر همین فروشش کم شده و داره ضرر میکنه

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۳۰
فعلا که طبق اعلام خود سونی تو بخش موبایل و تلویزیون داره ضرر میده و فقط بخش پلی استیشن داره سود دهی میکنه