خانهاخبار
اچ تی سی در سال ۲۰۱۵ گوشی های میان رده بیشتری تولید خواهد کرد

اچ تی سی در سال ۲۰۱۵ گوشی های میان رده بیشتری تولید خواهد کرد

جی اس ام: جک تانگ، مدیر بخش آسیا شمالی شرکت تایوانی HTC اعلام کرده است که این شرکت در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۵ گوشی های میان رده بیشتری با پشتیبانی از شبکه 4G LTE عرضه خواهد کرد.
۱۳۹۳/۱۰/۵

جی اس ام: جک تانگ، مدیر بخش آسیا شمالی شرکت تایوانی HTC اعلام کرده است که این شرکت در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۵ گوشی های میان رده بیشتری با پشتیبانی از شبکه 4G LTE عرضه خواهد کرد. همچنین این شرکت روی فروش اینترنتی محصولات نیز تمرکز بیشتری خواهد داشت تا بتواند گوشی های خود را به صورت آنلاین به فروش برساند. بنظر می رسد شرکت تایوانی HTC موفقیت های شیائومی در این زمینه را رصد کرده و با الگو برداری از این شیوه می خواهد جایگاه خود را در بازار بهتر از گذشته کند.

 

image

 

جک تانگ همچنین گفت که این شرکت انتظار دارد میزان فروشش در سال میلادی جدید دو برابر گذشته شود. علاوه بر این او درباره آمار فروش دوربین Action Cam اچ تی سی، یعنی HTC Re نیز آماری ارائه داد و به گفته او این دوربین کوچک مطابق پیش بینی های این شرکت توانسته ۲۰ هزار عدد بفروشد. 

او صحبت های خود را با خبر هایی از زمان دقیق عرضه گوشی Desire 820 پایان داد. طبق گفته او نسخه ۲ سیم کارته این گوشی با همکاری اوپراتور های موبایلی تایوان عرضه شده است و نسخه تک سیم کارته این گوشی نیز در ماه ژانویه سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۲
شياىومى يک شرکت بزرگ توليد پرسبی‌ترین خشتشان که سردمدارش رو تو بنجمارک مىتونى ببينى چه رتبه و امتيازى داره.

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۱
به نظر من این شرکت تنها مشکلش اینه که آپدیتاش خراب بیرون میاد اگه این عیب رو برطرف کنه و ساپورت بیشتری از گوشیاش کنه و البته رابط کاربریش رو بهینه تر کنه تا مصرف باتری کمتر بشه عالی میشه

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۷
فکر کنم خاستی بنویسی بدترین

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۶
اچ تی سی که طراحی رو تقلید نکرده فقط الهام گرفته. واقعا ملت کمبود دارن :)))

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۶
به نظرم هر سه نفری که این سه نظر رو نوشتن یک نفرن ، شما اینجور فکر نمیکنین !!!؟؟