خانهاخبار
بهترین بازی های اندروید در سال 2014 به انتخاب گوگل

بهترین بازی های اندروید در سال 2014 به انتخاب گوگل

جی اس ام: امروزه بازی های موبایلی به یکی از پر مخاطب ترین قسمت های گوشی های هوشمند تبدیل شده است. این محبوبیت بازی های موبایلی تا جایی پیش رفته که شاید بتوانیم بگوییم یک رقیب سر سخت برای کنسول ها شده اند.
۱۳۹۳/۹/۲۵

جی اس ام: امروزه بازی های موبایلی به یکی از پر مخاطب ترین قسمت های گوشی های هوشمند تبدیل شده است. این محبوبیت بازی های موبایلی تا جایی پیش رفته که شاید بتوانیم بگوییم یک رقیب سر سخت برای کنسول ها شده اند.

 

در انتهای هر سال میلادی بازارهای موبایلی مانند اپ استور و گوگل پلی بهترین بازی های آن سال را معرفی می کنند. گوگل چند روز قبل بهترین بازی های اندروید سال 2014 را انتخاب و اعلام کرد. در این لیست 100 بازی توسط گوگل انتخاب شده اند.

 

ما از این 100 بازی 10 تا از بهترین های آن ها را برای شما انتخاب کردیم که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. در عین حال لیست کامل این بازی ها را از سایت گوگل پلی می توانید مشاهده کنید.

 

1 - Plants vs. Zombies™ 2

 

با یک بازی ماجراجویانه روبرو هستید در این بازی زامبی ها به مزرعه شما حمله می کنند و شما باید توسط گیاهان خودتان از مزرعه خود در برابر حمله این زامبی ها دفاع کنید. هر کدام از این گیاهان که در مزرعه شما وجود دارند به یک سلاح خاص مجهز هستند. برای اجرای این بازی هیجانی باید گوشی موبایل شما به اندروید 2.3 به بالا مجهز باشد و در ضمن 1 گیگابایت رم برای اجرای بازی ضروری است. از افتخارات این بازی این است که در سال 2013 توسط Mashable و Slide To  Play به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شده بود.

 

 

image

 

2 – Paperama

 

بازی های پازلی همیشه از محبوبیت زیادی برخوردارند. این بار با یک بازی پازلی متفاوت روبرو هستید. در این بازی باید کاغذی که به شما داده شده را تا بزنید تا اشکالی را که خواسته شده را بسازید. باید دقت داشته باشید با دقت زیاد این کاغذ را تا کنید. این بازی برای اجرا شدن به اندروید 2.3 به بالا نیاز دارد و مجانی است. از ویژگی های خوب این بازی می توان به افکت های سه بعدی تا شدن کاغذ، صداهای بسیار خوب و بیش از 70 مدل بازی اشاره کرد.

 

 

image

 

3 - Leo's Fortune

 

در این بازی یک غول کوچک سبز رنگ که پوشیده از خز است و یک سبیل بزرگ بر روی صورت خود دارد به عنوان قهرمان بازی قرار گرفته است. این غول کوچک یک روز از خواب بیدار می‌شود و مشاهده می‌کند که ناگهان تمام سکه‌هایش که ثروت آن بودند دزیده شده‌اند. این غول به همین خاطر تصمیم می‌گیرد که این ثروت دزیده شده را باز پس بگیرد. چیزی که این بازی را محبوب کرده گرافیک بسیار خوب و در عین حال تجربه خوب بازی است که این بازی برای کاربر به همراه دارد. برای اجرای بازی به اندروید 4.0 به بالا نیاز دارید. قیمت این بازی در گوگل پلی 4.99 دلار است.

 

 

image

 

4 – Machinarium

 

باز هم یک بازی ماجراجویانه را می بینید که گوگل تصمیم گرفته آن را در لیست بهترین بازی های خود قرار دهد. نسخه اصلی این بازی برای رایانه های شخصی بود که با استقبال خوبی مواجه شده بود و در دنیای صفحات لمسی نیز محبوب شد. در این بازی شما باید یک ربات که به نام جوزف است را راهنمایی کنید و به آن کمک کنید تا اینکه بتواند دوست خود را از دست برادران بلک کپ نجات دهد. برای اجرای بازی به اندروید 2.3 به بالا نیاز دارید. قیمت این بازی در گوگل پلی 4.99 دلار است.

 

 

image

 

5 - Frozen Free Fall

 

باز هم یک بازی پازلی دیگر در لیست بازی های گوگل پلی قرار دارد. در این بازی که شباهت زیادی به بازی ای مانند Candy Crush دارد، باید حداقل 3 شکل شبیه به هم را در راستای یکدیگر قرار دهید تا آن ها از بین بروند اگر تعداد بیشتر از 3 را در کنار هم قرار دهید جایزه به شما تعلق خواهد گرفت. برای اجرای این بازی به اندروید 2.3 به بالا نیاز دارید. 5 قلب به شما تعلق می گیرد که در هر 30 دقیقه یک قلب هدیه داده می شود. قیمت این برنامه رایگان است.

 

 

image

 

6 – FIFA 15 Ultimate Team

 

اگر این بازی در این لیست قرار نمی گرفت تعجب می کردیم. فیفا از محبوب ترین بازی های دنیا است و دور از انتظار نبود که این بازی را در صفحه نمایش های لمسی نیز بتواند خود را مطرح کند. دو نوع کنترل برای این بازی وجود دارد، در یکی از کنترل ها این امکان وجود دارد که بتوانید مانند دسته های بازی با کلیدهای مجازی که بر روی صفحه نمایش داده می شود بازی کنید و در حالت دوم باید از قابلیت لمسی صفحه نمایش برای پاس دادن و شوت زدن استفاده کنید. حجم بازی 1.2 گیگابایت و برای اجرا شدن به اندروید 2.3 به بالا نیاز دارد. قیمت بازی رایگان است اما برای اینکه بتوانید به صورت نامحدود بازی کنید باید از داخل برنامه خرید کنید.

 

 

image

 

7 - Monument Valley

 

یک بازی کاملا متفاوت که از ویژگی های معماری خاصی پیروی می کند. در این بازی شما باید یک شاهزاده را راهنمایی کنید تا به هدف خود برسد. در این راه شما باید با دستکاری های معماری ای که انجام می دهید اشکال هندسی غیر ممکن را خلق کنید. در مجموع بازی شما را وارد دنیای غیر ممکن ها می کند که از خطای دید بیشترین بهره را می برد. بازی برای اجرا شدن به اندروید 2.3 به بالا احتیاج دارد و حجمی برابر 242 مگابایت دارد. قیمت بازی در بازار گوگل پلی 3.99 دلار است.

 

 

image

 

8 - Clash of Clans

 

اگر از علاقه مندان به بازی های آنلاین هستید باید این بازی را تجربه کنید. در این بازی شما باید امپراطوری خود را ساخته و گسترش دهید. برای به دست آوردن منابع باید به دیگران حمله کنید و با ساخت سرباز نیروی خود را تقویت کنید. بازی کلا رایگان ارائه می شود اما اگر بخواهید سریعتر رشد کرده و به عنوان یک قدرت مطرح شوید باید خریدهایی را در بازی انجام دهید. بازی برای اجرا شدن به اندروید 4.0 به بالا نیاز دارد و حجمی برابر 50 مگابایت از فضای شما را اشغال خواهد کرد.

 

 

image

 

9 - The Walking Dead: Season One

 

اگر سریال The Walking Dead را دوست داشته باشید این بازی برای شما جذاب خواهد بود. در این بازی که 5 قسمتی است و اپیزودهای 2 تا 5 آن را باید در داخل بازی خریداری کنید، نقش Lee Everett را بر عهده خواهید گرفت که یک محکوم جنایکار است و به آن شانس دوباره برای زندگی در دنیایی داده شده که توسط مردگان اشغال شده است. حداقل سخت افزار مورد نیاز برای اجرای این بازی پردازنده 2 هسته ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز و رم 1 گیگابایتی است. اندروید مورد نیاز برای این بازی 2.3 به بالا است.

 

 

image

 

10 - Monster Legends

 

این بازی نیز مانند بازی های آنلاین به شما این امکان را می دهد تا دیگران را به چالش بکشید. در این بازی شما باید هیولای خود را تربیت کرده و آن را قدرتمند کنید. در این زمان باید به مبارزه با هیولاهای دیگر در منطقه ویژه ای به نام منطقه هیولاها بپردازید. بازی در گوگل پلی رایگان است و برای اجرا شدن به اندروید 4.0 به بالا بر روی دستگاه شما نیاز دارد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (119 نظر)

M.M.S

۱۳۹۶/۱/۱
این حرفا که میگن کلش شیطان پرستیه چرت و پرت و خرافاته.این حرفارو کسایی از خودشون در میارن که که بلد نیستن بازی کنن و حرسشون میاد بالا و دیگران رو هم با خرافات خودشون از کلش متنفر میکنن.کلش یه بازی خیلی خوب و قشنگه

احمد مولا

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
حالا یه چشم و دو چشم بشه سه چشم مشکلش حل میشه قربان ؟
لطفا راهنمایی کنید چند تا چشم مناسبه و چه رنگی برای چشمها بیشترین ثواب رو داره ؟

حمید رضا صمدی

۱۳۹۵/۷/۳۰
شیطان پرستی هستش روی توپ خونه رو نگاه کن عکس یک چشم شیطان هست

aaaa

۱۳۹۵/۷/۲۹
سلام دوست عزیز
به شما ربطی نداره که مردم چا کاری انجام میدن
زندگی مردم به خودشون مربوطهه
تازه همه ی این حرفا خرافاته

بنده خدا

۱۳۹۵/۷/۱۹
باسلام
جهت اطلاع
کسایی که میگن اگه کلش شیطان پرستی بود بقیه بازیهای سوپرسل هم شیطان پرستی میشد خبر ندارن برای مثال بازی بوم بیچ بیشتر سربازاش یک چشمشون با چشم دیگشون فرق میکنه که نشانه دجال یک چشم هستش اونایی که نمیخوان قبول کنن معتاد درجه یک بازی شدن چون نمیتونن ولش کنن دارن انکار میکنن بعضی ها هم دارن خودشون رو با این حرفا گول میزنن یاد اونروز باشین که ازتون میپرسن وقتتون رو صرف چی کردین نه نماز خوندین نه خیری کردین یه سودی هم رسوندین دست دشمن منه خدا اونجاست که یاد این روزا و این حرفا میوفتین بابا اینهمه سرگرمی این چیه اخه همیشه یکاری میکنین دشمن شاد میشه بخدا چندبار دیدم که توی گلوبال این بازی ایرانیا و عربها افتادن بجون هم چه فحشهایی ک نمیدادن بخاطر این چیز بی ارزش پوچ وظیفه هر مسلمانیه بقیرو از این بازی نهی کنه توبه کنین که این بازی لحظه به لحظش گناه کبیرس ایشالا خداهم کمکتون میکنه.
خداحافظ همگی