خانهاخبار
مشخصات احتمالی گوشی بعدی سری A سامسونگ، Samsung Galaxy A7

مشخصات احتمالی گوشی بعدی سری A سامسونگ، Samsung Galaxy A7

جی اس ام: در ماه های اخیر خبر های زیادی درباره گوشی Galaxy A7 شنیده شده است. این محصول که با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی بزرگترین گوشی در خانواده سری A سامسونگ است، مشخصات سخت افزاری اش به تازگی لو رفته است.
۱۳۹۳/۹/۲۰

جی اس ام: در ماه های اخیر خبر های زیادی درباره گوشی Galaxy A7 شنیده شده است. این محصول که با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی بزرگترین گوشی در خانواده سری A سامسونگ است، مشخصات سخت افزاری جدیدی از آن لو رفته است.

مشخصات جدیدی که منتصب به Galaxy A7 است، در مقایسه با اطلاعاتی که پیش تر لو رفته بود در تضاد است. 

 

image

 

طبق گفته منابع جدید، ما با یک تلفن ۵.۵ اینچی که رزولوشن صفحه نمایش آن 1080P است روبرو هستیم. دوربین اصلی A7 سیزده مگاپیکسلی و دوربین دوم آن ۵ مگاپیکسلی است. علاوه بر این ها ۲ گیگابایت رم و ۲۶۰۰ میلی آمپر باتری نیز در این تلفن وجود دارد.

اما نکته قابل توجه این گوشی پردازنده اصلی آن است که مدل آن Exynos 5433 است. این پردازنده ۸ هسته ای که ۴ هسته Cortex-A57 با کلاک پردازشی ۱.۸ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A53 با کلاک پردازشی ۱.۳ گیگاهرتز دارد، همان پردازنده ای است که در نسخه Exynos گلکسی نوت ۴ از آن استفاده شده است. 

پیش تر با توجه به اطلاعاتی که از این گوشی لو رفته بود، قرار بود پردازنده گوشی Snapdragon 615 باشد که مناسب یک فبلت میان رده در حد Galaxy A7 است اما اینبار آمدن اسم پردازنده Exynos 5433  برای این گوشی کمی عجیب به نظر می رسد. 

گوشی Galaxy A7 نیز مانند دیگر گوشی های سری A سامسونگ، ساختار فلزی دارد و ابعاد آن نیز برابر با ۱۵۰ × ۷۵ × ۶.۳ میلیمتر و وزن این گوشی نیز معادل ۱۵۰ گرم خواهد بود. شما درباره این گوشی چه فکر می کنید ؟ آیا این گوشی با پردازنده Snapdragon 615 عرضه خواهد شد و یا با پرزدانده قدرتمند Exynos 5433 ؟

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۸
تو داری هواوی چینی رو با سامسونگ مقایسه میکنی؟ سامسونگ بدترین گوشیش به بهترین گوشی برندای دیگه میرزه فقط سامسونگ بزن ++++

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۳
از بدر تولد گالکسی سامسونگ گجت های خوبی وارد بازار کرده خودم از کالکسی اس 2 شروع به خرید کردم الانم گالکسی نوت 4 خریدم خدایش اپل 6 این کیفیت نداره 4 برابر از full HD بهتره صعحه نمایش 4K بارم 4 GB دیگه هنگی تو گار نیست مث نوت بوک های دل که رمش 4GB

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۱
سلام میدونید قیمتش چنده من موندم بین این گوشی وp7 به نظرتون کدومش خوبه؟

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۳
محصولی دیگر از بونجول سازی کهکشان راه شیری.....

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۰
اگه با اگزینوس باشه ارزش خریدش از s5 بیشتره به نظر من