خانهاخبار
Karbonn Sparkle V اولین تلفن هوشمند Android One که در اروپا عرضه خواهد شد

Karbonn Sparkle V اولین تلفن هوشمند Android One که در اروپا عرضه خواهد شد

جی اس ام: گوشی های میان رده گوگل یا همان سری Android One به تازگی در کشور هند عرضه شد اما تا امروز محدود به همان یک کشور بود. امروز وب سایت آمازون نسخه بریتانیا، یکی از مدل های سری وان گوگل را برای فروش عرضه کرده است.
۱۳۹۳/۹/۶

جی اس ام: گوشی های میان رده گوگل یا همان سری Android One به تازگی در کشور هند عرضه شدند اما تا امروز محدود به همان یک کشور بود. امروز وب سایت آمازون نسخه بریتانیا، یکی از سه مدل سری وان گوگل را برای فروش عرضه کرده است.

 

image

 

قیمت این تلفن هوشمند ۱۳۰ پوند تعیین شده است و به صورت آنلاک هم به فروش می رسد. Karbonn Sparkle V با این قیمت در رده گوشی هایی مانند موتو جی ۲۰۱۳ با قیمت ۱۲۸ پوند و مشخصات سخت افزاری بهتر از Karbonn Sparkle V و همچنین موتو جی ۲۰۱۴ با قیمت ۱۳۷ پوند قرار می گیرد و به همین دلیل پیش بینی می شود فروش کمی داشته باشد. این تلفن هوشمند همچنین در جمعه سیاه با قیمت ۹۹ پوند به فروش خواهد رسید که انتخاب ارزشمندی به حساب می آید. 

از مشخصات سخت افزاری این تلفن هوشمند می توان به پردازنده ۴ هسته ای و ۱.۳ گیگاهرتزی MediaTek MT6582 و صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با رزولوشن WVGA اشاره کرد. یک گیگابایت فضای رم و دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و ۲ مگاپیکسلی در جلو را هم به این لیست اضافه کنید.

امیدواریم گوشی های سری اندروید وان به کشور ما نیز وارد شوند چرا که پشتیبانی گوگل و قیمت کم آنها، این گوشی ها را تبدیل به یک انتخاب به صرفه برای کاربران می کنند.

در همین رابطه: Black Friday چیست و چه کالاهایی در این روز تخفیف ویژه می خورند؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۸
اره دیگه نظر من که علیه اپل بود رو نمی بینم. پس اینطوریه دیگه هرکی اپل دوست نداره و دلیل دندان شکن می ده نظرش رو نمی بینه ها؟ خوب باید بگم نظرات رو خیلی با بی انصافی نشون میدین. پیام هم که هرچی به بخش هاتون ارسال می کنیم اصلا جواب نمیاد که هیچ نمی خونین فک کنم

مهمان

۱۳۹۳/۹/۸
واقعا گل گفتی اره اپل باید با همین گوشی های 99پوندی مقایسه کرد

مهمان

۱۳۹۳/۹/۸
چه ربطی داشت؟!!!

مهمان

۱۳۹۳/۹/۷
اگه میشه در مورد prestigio مطلب بزارید

مهمان

۱۳۹۳/۹/۷
عزیز من داره میگه گوشی میان رده چه کاری با آیفون داره....بعدشم تا وقتی که گوشی مثل نوت 4 است اپل باید بره لنگ بندازه...