خانهاخبار
احتمالا TouchWiz جدید از تغییر پوسته پشتیبانی خواهد کرد

احتمالا TouchWiz جدید از تغییر پوسته پشتیبانی خواهد کرد

جی اس ام: در فضای مجازی رابط کاربری TouchWiz سامسونگ که در گوشی های اندرویدی این شرکت نصب شده است، به سبب ظاهر خود بارها مورد انتقاد قرار گرفته است. اما اگر قابلیت عوض کردن تم به TouchWiz اضافه شود آیا باز هم شاهد چنین انتقداتی خواهیم بود؟
۱۳۹۳/۹/۴

جی اس ام: در فضای مجازی رابط کاربری TouchWiz سامسونگ که در گوشی های اندرویدی این شرکت نصب شده است، به سبب ظاهر خود بارها مورد انتقاد قرار گرفته است. اما اگر قابلیت عوض کردن تم به TouchWiz اضافه شود آیا باز هم شاهد چنین انتقداتی خواهیم بود؟ در حال حاضر ویژگی تغییر تم در رابط کاربری سونی و بسیاری از کاستوم رام ها مانند CyanogenMod هم وجود دارد. به وسیله این قابلیت تنها با یک بار لمس می توانید ظاهر کلی دستگاه را تغییر دهید که بسیار گسترده تر از تغییر Wallpaper و Icon در سیستم عامل است.

 

image

 

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید صفحه مربوط به تغییر تم در اندروید 5 و نسخه جدید TouchWiz وجود دارد ولی متاسفانه هنوز مشخص نیست که این تم ها تا چه میزان قابلیت شخصی سازی دارند. یک سوال دیگری که وجود دارد این است که کدام دستگاه های سامسونگ این قابلیت را دریافت خواهند کرد ؟ اما با این وجود باز هم خبر خوبی خواهد بود برای آنها که به ظاهر TouchWiz علاقه چندانی ندارند. 

 

image

 

تغییر دیگری که در این رابط کاربری اعمال شده در بخش نوار اعلان ها است. اکنون دکمه S Finder به بالا سمت چپ نقل مکان کرده است و بخش Quick Connect نیز به کلی حذف شده است. بنابراین در TouchWiz جدید فضای بیشتری در نوار اعلان های گوشی وجود خواهد داشت. شما درباره تغییرات اعمال شد چه فکر می کنید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۳
دوست عزیز من خودم از برند های دیگه استفاده نکردم. همیشه سامسونگ دستم بوده. همینطور اطرافیانم. بودن کسایی که از دیگر برند ها استفاده می کردن. و کاراییشونم دیدم. سامسونگ واس این خوبه اولا سیستم عاملش اندرویده. برای نصب برنامه آزادی و بیشتر برنامه ها برات رایگان. دورین. انصافا سامسونگ نسبت به دیگر برند ها دوربین خیلی بهتری داره. نمیگم فوق العاده فقط نسبت به بقیه بهتره. رابط کاربری روون تر و راحت تری داره و نیاز نیست واس پیدا کردن یه چیز صد جا بگردی! قابلیت شخصی سازی داره. چیزی که خودم به شخصه خیلی دوست دارم.حالا دیگر جزییات رو نمیگم چون سلیقه ایه یکی یسری چیزا واسش مهمه که کس دیگه اونو اصن قبول نداره. یک چیز مهمیم که سامسونگ داره قیمت مناسبه! تنوع گوشی هم در سامسونگ زیاده!

مهمان

۱۳۹۳/۹/۸
عزیزم وقتی چند روز با نوت ۳ یا ۴ کار کنی متوجه میشی فرقشو. سری نوت عایه

مهمان

۱۳۹۳/۹/۶
من سامسونگ ندارم ولی خواهشا سامسونگ رو با این عظمت زیر سوال نبر

مهمان

۱۳۹۳/۹/۶
شماهایی که الکی منفی میدین(که قطعا از روی تعصب هست) حداقل بگید از چیش خوشتون میاد که ما هم بدونیم.اگه جواب ندین معلوم میشه که الکی منفی دادین.

مهمان

۱۳۹۳/۹/۵
فعلا که میبینی همین ساسمونگ بدجور داره فشار میاره به همه برندها خصوصا اون سیب گاز زده پس بسوزید...