خانهاخبار
پس از ارائه واچ کیت، حالا رزولوشن دقیق اپل واچ مشخص شده است

پس از ارائه واچ کیت، حالا رزولوشن دقیق اپل واچ مشخص شده است

– جی اس ام: پس از عرضه واچ کیت، حال اطلاعات جدیدی از ساعت هوشمند اپل به بیرون درز پیدا کرده است. یکی از آنها سایز و رزولوشن واقعی صفحه نمایش اپل واچ است.
۱۳۹۳/۸/۲۸
– جی اس ام: پس از عرضه واچ کیت، حال اطلاعات جدیدی از ساعت هوشمند اپل به بیرون درز پیدا کرده است. یکی از آنها سایز و رزولوشن واقعی صفحه نمایش اپل واچ است. براساس اطلاعات بدست آمده مدل زنانه یا 38 میلیمتری اپل واچ دارای یک صفحه نمایش 1.5 اینچی با رزولوشن 272x340 پیکسل است. مدل دیگر که مردانه محسوب می شود 42 میلیمتری با صفحه نمایش 1.65 اینچ و رزولوشن 312x390 پیکسل عرضه می شود. هر دوی این مدل ها به صفحه نمایش رتینا مجهز خواهند بود و احتمالا در مدل های گرانقیمت از شیشه مقاوم سفایر نیز در آن استفاده خواهد شد. 
 
image
 
اپل اشاره کرده که این اختلاف سایز نشان دهنده آیکن های بزرگتر در مدل 42 میلیمتری است. به عنوان مثال آیکن نوتیفیکیشن سنتر در مدل 42 میلیمتری از 36 پیکسل و در مدل 38 میلیمتری از 29 پیکسل تشکیل شده است. 
اپلیکیشن های جانبی اپل واچ در ابتدا برای اجرا شدن نیاز به ارتباط ساعت با یک آیفون خواهند داشت اما در آینده اپل واچ دارای اپلیکیشن هایی خواهند بود که به صورت مستقل از آیفون می توانند روی ساعت اجرا شوند. 
در صورتی که پیش از این اپل آی دی خود را به عنوان یکی از توسعه دهندگان اپل ثبت کرده اید می توانید واچ کیت را رایگان از وب سایت توسعه دهندگان اپل دریافت کنید. 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۷
kasi inja appple whatch dare bege chetore??????

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۹
ساعت 2 سونی از این قشنگتره و صد در صد ارزونتر

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۸
به محضی که بیاد تمام ساعت های کمپانی های دیگه رو ور انداز میکنه (فقط اپل only apple ) همگی باید برن اتو و لباسشوی بزن