خانهاخبار
۱۰ گوشی اندرویدی برتر حال حاضر از نظر بنچمارک در AnTuTu

۱۰ گوشی اندرویدی برتر حال حاضر از نظر بنچمارک در AnTuTu

جی اس ام: برنامه بنچمارک AnTuTu را حتما می شناسید. این برنامه گوشی اندرویدی شما را در بخش های مختلف آزمایش می کند و سپس یک امتیاز کلی درباره گوشی شما می دهد و شما می توانید آن امتیاز را با امتیاز دیگر گوشی ها مقایسه کنید.
۱۳۹۳/۸/۲۲

جی اس ام: برنامه بنچمارک AnTuTu را حتما می شناسید. این برنامه گوشی اندرویدی شما را در بخش های مختلف آزمایش می کند و سپس یک امتیاز کلی درباره گوشی شما می دهد و شما می توانید آن امتیاز را با امتیاز دیگر گوشی ها مقایسه کنید. اکنون این وبسایت این برنامه یک نمودار از ۱۰ گوشی برتر اندرویدی در ۳ ماهه سوم سال جاری منتشر کرده است. معیار انتخاب بهترین ها هم بر اساس بنچمارک آن گوشی ها بوده است.

در رده اول این نمودار گوشی چینی Meizu MX4 قرار گرفته و گلکسی نوت ۴ با پردازنده Snapdragon 805  و گلکسی آلفا با پردازنده Exynos در رده های دوم و سوم قرار گرفته اند.

 

image

 

پردازنده قوی ترین گوشی که AnTuTu اعلام کرده است، قوی ترین پردازنده شرکت MediaTek است. این پردازنده که مدل دقیق آن MT6569 است، از ۸ هسته پردازشی شامل ۴ هسته Cortex-A17 که کلاک آن روی ۲.۲ گیگاهرتز تنظیم شده و ۴ هسته Cortex-A7 که کلاک آن روی ۱.۷ گیگاهرتز تنظیم شده، استفاده می کند. در کنار این پردازنده قدرتمند نیز چیپ پردازش گرافیکی PowerVR G6200 قرار دارد. گوشی گلکسی نوت ۴ موجود در این لیست نیز از پردازنده Snapdragon 805 استفاده می کند که یک پردازنده ۴ هسته ای Krait 450 است و کلاک آن روی ۲.۷ گیگاهرتز تنظیم شده است. پردازشگر گرافیکی گلکسی نوت ۴ نیز Adreno 420 ساخت شرکت Qualcomm است. اما در رده سوم گوشی گلکسی آلفا قرار گرفته که از پردازنده ساخت سامسونگ استفاده می کند. قلب تپنده این گوشی یک پردازنده ۸ هسته ای متشکل از ۴ هسته Cortex-A15 با کلاک ۱.۸ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A7 با کلاک ۱.۳ گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز مدل Mali-T628MP6 است.

 

علاوه بر این لیست شرکت AnTuTu برا اساس بنچمارک هایی که کاربران این نرم افزار با گوشی هایشان می گیرند، یک لیست از محبوب ترین گوشی های هر کشور نیز منتشر کرده است. بر همین اساس در کشور آمریکا گوشی Galaxy S5، در کشور تایوان HTC One m8، در کشور کره جنوبی گوشی LG G3، در کشور چین گوشی Xiaomi Mi 3، در کشور هنگ کنگ گوشی Xiaomi Redmi Note و در کشور روسیه گوشی نکسوس ۵، محبوب ترین گوشی های اندرویدی هستند. 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (71 نظر)

سينا

۱۳۹۵/۸/۴
تا حالا وارد ايران نشده

sina

۱۳۹۵/۸/۴
اپل 5s اورده 46000 حالا چي چي ميخواي بگي

جواب ارمان

۱۳۹۵/۸/۴
اولا معلومه با antutu 6گرفتي خيلي فرق ميكنه من xperia z3 plus دارم در antutu 5 اورد 56000 در antutu 6 اورد 83000 خيلي فرق ميكنه

Mi4پرچم بالاس

۱۳۹۵/۳/۲۳
منم دارم

آرمان

۱۳۹۵/۳/۱۰
حاجی گوشیه من ردمی نوت 3 پرو نسخه 32گیگ،بنچمارکم شد 80 هزار