خانهاخبار
ال جی روی دور موفقیت؛ سود دو برابری و فروش 16.8 میلیون تلفن هوشمند

ال جی روی دور موفقیت؛ سود دو برابری و فروش 16.8 میلیون تلفن هوشمند

– جی اس ام: در زمانی که سامسونگ برای افزایش سهم خود در بازار تلاش می کند و اپل به قلمرو صفحه نمایش بزرگ اندرویدی ها دست اندازی کرده است، به نظر می رسد ال جی عملکرد بهتری داشته و راه درستی را پیموده است. ال جی به تازگی آمار فروش خود را در سه ماهه چهارم اعلام کرده است. در این بازه زمانی ال جی موفق شده 16.8 میلیون تلفن همراه بفروشد و از این فروش سود 450 میلیون دلاری به جیب بزند.
۱۳۹۳/۸/۷
– جی اس ام: در زمانی که سامسونگ برای افزایش سهم خود در بازار تلاش می کند و اپل به قلمرو صفحه نمایش بزرگ اندرویدی ها دست اندازی کرده است، به نظر می رسد ال جی عملکرد بهتری داشته و راه درستی را پیموده است. ال جی به تازگی آمار فروش خود را در سه ماهه چهارم اعلام کرده است. در این بازه زمانی ال جی موفق شده 16.8 میلیون تلفن همراه بفروشد و از این فروش سود 450 میلیون دلاری به جیب بزند. این سه ماهه که بهترین سه ماهه ال جی در پنج سال گذشته به شمار می رود یک رشد دو برابری را نسبت به سال گذشته نشان می دهد. 
 
image
 
به نظر می رسد آخرین پرچمدار ال جی یعنی G3 موفق شد سود قابل قبولی را نصیب این شرکت کره ای کند. اگرچه در کنار فروش خوب تلفن همراه، ال جی فروش قابل قبولی را در زمینه لوازم خانگی نسبت به سال گذشته تجربه نکرده و در این مورد افت داشته است. بخصوص در زمینه فروش سیستم های تهویه هوا ال جی، 2.44 میلیون دلار زیان متحمل شده است. آنها معتقدند شرایط آب و هوایی متفاوتی که امسال در کره وجود داشته باعث کاهش فروش سیستم های تهویه هوا شده است. اما در زمینه تلویزیون و لوازم صوتی اوضاع کمی بهتر بوده و میزان سود حاصل از فروش نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 5 درصد رشد داشته است. 
ال جی انتظار دارد نمایشگرهای 4K در پایان سال جاری مورد توجه بازارهای جهانی قرار بگیرد و در افزایش سود سالانه این شرکت نقش بسزایی ایفا کند. 
منبع: engadget.com
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۹
پس خوب میدونی نوت بهترینه. هربار که سری جدید میزنه کاملتر میشه. امکانات سامی جون حرف نداره. با چه گوشی میتونی متن رو ویرایش کنی از عکس جدا کنی جای دیگه بزاری. اوپو که حالا اول راهه. دوتا برند عالیه. اپل و سامسونگ.گرچه من اندروید رو دوست دارم فقط میگم نوت 4 یا نوت اج

مهمان

۱۳۹۳/۸/۹
ميشه بگي اين قضيه نوكيا چيه و نوكيا چرا بدبخت شد؟فقط يه تغيير اسم در بخش اسمارت فون هاست تازه اونم هنوز معلوم نيست مايكروسافت ميخواد چي كار كنه به احتمال زياد هم اين تغيير اسم رخ نميده

مهمان

۱۳۹۳/۸/۹
یاد تبلیغ قلم چی افتادم:موفقیت برنامه میخواهد!

مهمان

۱۳۹۳/۸/۸
هرکی فهمید ترجمه کنه لطفا

مهمان

۱۳۹۳/۸/۸
اکثر افرادی که زیر این پست بر اساس تعصب نظر دادن نمیدونن که ال جی متعلق به شرکت سامسونگ است.