خانهاخبار
اپلیکیشنی که صورت مسئله شما را می بیند و آن را کامل حل می کند +ویدیو

اپلیکیشنی که صورت مسئله شما را می بیند و آن را کامل حل می کند +ویدیو

: به نظر می رسد با تحولات دنیای موبایل کم کم دنیای ماشین حساب ها هم در حال تحول باشند. در گذشته لازم بود به سختی فرمول ها وارد ماشین حساب ها شوند اما بعدها با آمدن ماشین حساب های مهندسی کار کمی راحت تر شد. اما حالا دیگر نوبت آن رسیده که تنها دوربین خود را بر روی مسئله مورد نظرتان گرفته تا اپلیکیشن روی موبایل تان به راحتی آن را حل کند.
۱۳۹۳/۷/۳۰

: به نظر می رسد با تحولات دنیای اپلیکیشن های موبایل، دنیای ماشین حساب ها نیز در حال تحول باشد. در گذشته لازم بود به سختی فرمول ها وارد ماشین حساب ها شوند اما بعدها با آمدن ماشین حساب های مهندسی کار کمی راحت تر شد. اما حالا دیگر نوبت آن رسیده که تنها دوربین خود را بر روی مسئله مورد نظرتان گرفته تا اپلیکیشن روی موبایل تان به راحتی آن را حل کند. اما چگونه؟

 

image

 

به نظر می رسد کودکان دهه های فدر آینده نتوانند سختی کار دانش آموزان دهه های قبل در حل مسئله و فرمول ها را درک کنند. حالا دیگر حل یک معادله و یک مسئله به سادگی عکس گرفتن با موبایل شده است. PhotoMath اپلیکشنی است که با کمک آن تنها کافیست از معادله خود عکس گرفته و بقیه کار را به این اپلیکیشن بسپارید تا به سرعت جواب معادله را دریافت کنید. اما پیدا کردن جواب معادله نیمی از مسیر است و فهمیدن خود مسیر نیز بخش دیگری از آن است که این اپلیکیشن به صورت مرحله به مرحله به شما نشان می دهد که معادله مذکور را به چه صورت حل کرده است. به نظر می رسد به زودی شاهد یک تحول در عرصه حل سوالات ریاضی باشیم. این اپلیکیشن برای سیستم عامل ویندزفون، اندروید و iOS توسعه داده شده است. در زیر ویدیویی از نحوه کارکرد این اپلیکیشن فوق العاده را مشاهده کنید:

 

 

نظر شما درباره این اپلیکیشن چیست؟ 

+ دانلود نسخه iOS اپلیکیشن PhotoMath

+ دانلود نسخه ویندوزفون اپلیکیشن PhotoMath

+ نسخه اندروید : به زودی 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (35 نظر)

اهورا

۱۳۹۶/۴/۲
یکی از بهترین برنامه هایی که باهاش برخورد کردم و از کارکردن باهاش لذت بردم دمتون گرم

نويد

۱۳۹۵/۱۱/۱
سلام بايد عدد هايي كه مينوسي خارجي باشه تا چون برنامه جوري طراحي شده كه فقط عدد هاي خارجي رو ميخونه.

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۲
ای بابا پس کی برای اندروید میاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۸/۳
از معلم ریاضی ما هم زودتر حل کرد برم یک ویندوز فون کوچیک بگیرم ببرم امتحان

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲
دوست عزیز جواب سوال رو میده تو که یاد نمیگیری همچنان بیسواد میمونی