خانهاخبار
گوگل یک راهنمای جامع برای مهاجرت از آی او اس به اندروید منتشر کرد

گوگل یک راهنمای جامع برای مهاجرت از آی او اس به اندروید منتشر کرد

– جی اس ام: گوگل روز گذشته برای اولین بار در وب سایت خود راهنمای کامل مهاجرت از آی او اس به اندروید را منتشر کرد. در این راهنما تمام مراحل و اقداماتی که کاربران آی او اس برای مهاجرت به اندروید باید انجام دهند آمده است.
۱۳۹۳/۷/۳۰
– جی اس ام: گوگل روز گذشته برای اولین بار در وب سایت خود راهنمای کامل مهاجرت از آی او اس به اندروید را منتشر کرد. در این راهنما تمام مراحل و اقداماتی که کاربران آی او اس برای مهاجرت به اندروید باید انجام دهند آمده است. این روزها با عرضه آیفون ۶ و آیپد ایر ۲ از طرف اپل و نکسوس ۶ و نکسوس ۹ از طرف گوگل بازار بحث و بگو و مگو بین طرفداران آی او اس و اندروید در سراسر دنیا حسابی داغ است. گوگل نیز از این فرصت استفاده کرده و تصمیم گرفته با راهنمای مهاجرت به اندروید کار را برای آن دسته از کاربران آی او اس که با دیدن نکسوس های جدید قصد خرید آن را کرده اند و از محصولات جدید اپل ناامید هستند راحت کند.
 
image
 
این راهنما شامل چهار بخش است که شامل انتقال عکس ها و موزیک ها، انتقال دفترچه تلفن، راه اندازی ایمیل ها و پیام رسان ها و یافتن اپلیکیشن های مورد نیاز می شود. به نظر می رسد مهمترین نیازها برای مهاجرت در این راهنما آمده و کاربران به راحتی می توانند مراحل آن را دنبال و این انتقال را انجام دهند.
از طرفی شاید بتوان این اقدام گوگل را پاسخی به حرکت اپل که مدتی پیش هنگام عرضه آیفون های جدید راهنمای مهاجرت از اندروید به آی او اس را منتشر کرده بود دانست. راهنمای اپل نیز شامل شش بخش است و به ۲۷ زبان زنده دنیا منتشر شده است. 
 
image
 
در هر صورت آن چیزی که مسلم است این است که این کشمکش بین اپل و گوگل در نهایت به سود کاربران هر دو کمپانی تمام می شود. این رقابت نه تنها روز به روز باعث ارائه محصولات بهتری از طرف هر دو می شود بلکه حال باعث شده کاربران برای تجربه هر دو پلتفرم هیچ مشکل و نگرانی نداشته باشند. 
 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۳/۸/۷
خوب عملا اندروید سیسیتم عاملی است برای چاپیدن جیب خالی مردم. از همون اولش هم طراحی بسیار زشت و بی فیده ای داشت. فقط لطفا اندروید رو با جاوا مقایسه نکنید. جاوا سگش به اندروید می ارزه. از صمیم قلب برای عزیزان اندروییدی تاسف می خورم. اندروید فقط به خاطر جدید بودن چار مشتری جوان بی تجربه را جذب و در مدت کوتاهی تمام انها را از دست داد.

مهمان

۱۳۹۳/۸/۳
الان یکی میاد میگه فقط 1100 ://

مهمان

۱۳۹۳/۸/۳
هه اپل سالی 2 گوشی معرفی میکنه و دنیا منفجر میشه اما شرکتای دیگه چی حداقل ماهی 1 گوشی معرفی میکنن و..! شما آزادی به چی میگین؟داشتن بلوتوث؟ آیفون با 2هسته پردازنده بازی های سنگینی مثل جی تی ای سناندرسو بدون هیچ داغ شدنی بالا میاره اما شرکتای دیگه با 8 هسته پردازنده با داغ شدن مشکلات دیگه اونم برای مدت زمان محدودی بازی رواجرا میکنن

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲
خودت رو زیاد اذیت نکن از این زندانی که واسه خودت ( No more Jail break again!)ساختی خیلی زود پشیمون میشی و برمگرددی به آزادگی و آزادمنشی اندروید

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲
بیان سمت هنگروید که بعد از چند وقت هنگ کنه هی وسط کار کردن لگ بزنه سیستم عامل امن سریع راحت فقط ویندوز فون و آی او اس هستش اندروید خب با جاوا فرقی نداره هرکی دوست داشت برنامه مینویسه واسش هر کی هم دانلود میکنه(از هر جایی)زود هم ویروسی میشه تبغ آخرین آمار اف بی آی آمریکا 96%ویروس های جهان اندروید تشکیل میده و بین ویروس های موبایل بیش از 99%مال اندروید هست ویروس هایی که حتی ازآنتی ویروس های ضعیف و قوی اندروید هم عبور میکنن