خانهاخبار
نمایندگی جدید رسمی فروش و خدمات پس از فروش تلفن‌های هوشمند سونی آغاز به کار کرد

نمایندگی جدید رسمی فروش و خدمات پس از فروش تلفن‌های هوشمند سونی آغاز به کار کرد

جی اس ام: سونی موبایل در ایران یکی از کمپانی‌های فعال است، این شرکت پیش از این یک شرکت رسمی فروش و خدمات پس از فروش تلفن‌های هوشمند در بازار ایران داشت. اما به نظر می‌رسد که سونی می‌خواهد فعالیت خود را افزایش دهد، به همین منظور سونی موبایل ایران، یک شرکت دیگر را به نام «سوشیانت همراه فردا» در کنار "آرمان همراه آرین" مسئول فروش و خدمات پس از فروش محصولات خود کرده است.
۱۳۹۳/۷/۲۹

جی اس ام: سونی موبایل در ایران یکی از کمپانی‌های فعال است، این شرکت پیش از این یک شرکت رسمی فروش و خدمات پس از فروش تلفن‌های هوشمند، در بازار ایران داشت. اما به نظر می‌رسد که سونی می‌خواهد فعالیت خود را افزایش دهد، به همین منظور سونی موبایل ایران، یک شرکت دیگر را به نام «سوشیانت همراه فردا»  در کنار "آرمان همراه آرینمسئول فروش و خدمات پس از فروش  محصولات خود کرده است.

 

image

 

سوشیانت همراه فردا از مهر ماه سال 93 فعالیت خود را در تهران آغاز کرده و قرار است دامنه فعالیتش به زودی با شروع فعالیت در شهرهای شیراز، اصفهان، رشت، تبریز، اهواز، قم، مشهد، آمل، کرمان و کرمانشاه گسترش پیدا کند.

 

اولین گوشی‌هایی که توسط سوشیانت به بازار عرضه می‌شوند عبارتند از: Xperia Z3 Dual، Xperia Z3 Compact، Xperia Z3 Tablet Compact

 

اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت هستید می‌توانید با شماره تلفن 66769278 - 021 تماس بگیرید و یا برای اطلاع از صحت گارانتی خودتان یک پیامک به شماره 10004446 ارسال کنید.

 

بنابراین از این پس می‌توانید محصولات سونی موبایل را در ایران با ضمانت نامه رسمی دو شرکت "سوشیانت همراه فردا" و یا "آرمان همراه آرین" خریداری کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (96 نظر)

همراه

۱۳۹۹/۳/۱۵
با سلامو خسته نباشین خدمت شما. بنده 1سوال داشتم درمورد دریافت نمایندگی محصولات سونی(مخصوصا گوشی های هوشمند جدید سونی). چون خودم یکی از طرفدارای پربا قرص این برند هستم. و اینکه در شهری که بنده ساکن هستم نمایندگی فروش و حتی خدمات پس از فروشم نداره! با توکل به خداوند منان خواستم شرایط پذیرش نمایندگی محصولات سونی رو بپرسم. اگرم فقط امتیاز فروش گوشیهای هوشمند سونی رو در اختیار بنده قرار بدین مطمئن باشین که هیچوقت پشیمون نشده و خودم ضمانت افزایش فروش گوشیهای هوشمند سونی رو تضمین میکنم(چون کار و تخصص بنده بیشتر رو گوشی های هوشمنده)

محدثه

۱۳۹۶/۲/۲۹
دقیقا مشکل من هم همینه نمیدونم تعمیر ببرم درست میشه یانه دق داد منو روزی ۵بار گوشیم توی شارژه

سمیرا

۱۳۹۶/۱/۲۸
با سلام گوشی من e3 هست ، یه دفعه خاموش شد و دیگه روشن نشد ، به شارژ که میزنمش فقط صفحه اولش میاد ولی باز خاموش میشه و بعد باز روشن میشه ، ریستشم کردم اما همینجوریه فرقی نمیکنه ، بردمش برا تعمیر گفتن cpu اش سوخته و درست شدنی نیس ، لطفا راهنماییم کنین ، خیلی ازش رازی بودم

آرش

۱۳۹۶/۱/۲۸
با سلام .من گوشی z5 پریمیوم دارم
از موقعی ک اندرویدش شده 7 فیلم روی گوشی خوب باز نمیکن.فیلیم یا گیر میکن ولی زیر نویسشو نشون میده یا اصلا زیر نویس نمیخون ولی فیلم خوب نشون میده.فلش هم وصل میکردیم وصل نمیشد.میگه اندروید دست رسی محدود کرده هر تنظیماتی بود زدیم جواب نداد.تا مدیریت فایل جدیدی از سامسونگ گرفتم فلش جواب داد باز کرد.فعلا مشکلم فیلم خراب میزاره راهنمای میخوام باتشکر

ارس

۱۳۹۶/۱/۲۱
سلام
گوشی من سونی zاست سوکت ورودی آن سمت چپ و در قسمت بالا ی آن قرار دارد همین باعث شده هر جا می شينم برای شارژ گوشی فشار روی سیم شارژر بیاید و سیم خراب بشه