خانهاخبار
اپلیکیشن های ۳۲ بیتی فقط تا اول فوریه ۲۰۱۵ مهلت انتشار دارند

اپلیکیشن های ۳۲ بیتی فقط تا اول فوریه ۲۰۱۵ مهلت انتشار دارند

– جی اس ام: معماری ۶۴ بیت در پردازنده های موبایل بطور رسمی از آیفون 5s و پردازنده A7 آن شروع شد. اتفاق خوبی که بیشتر توسعه دهندگان و کاربران از آن استقبال کردند و آن را یکی دیگر از ابداعات اپل نامیدند. اما سرعت آپدیت و پشتیبانی اپلیکیشن ها در اپ استور از پردازنده ۶۴ بیت مطابق میل و انتظار اپل پیش نرفته است. حال اپل اعلام کرده از اول فوریه ۲۰۱۵ دیگر هیچ اپلیکیشنی را که از پردازنده ۶۴ بیت پشتیبانی نکند در اپ استور قرار نمی دهد.
۱۳۹۳/۷/۲۹

– جی اس ام: معماری ۶۴ بیت در پردازنده های موبایل بطور رسمی از آیفون 5s و پردازنده A7 آن شروع شد. اتفاق خوبی که بیشتر توسعه دهندگان و کاربران از آن استقبال کردند و آن را یکی دیگر از ابداعات اپل نامیدند. اما سرعت آپدیت و پشتیبانی اپلیکیشن ها در اپ استور از پردازنده ۶۴ بیت مطابق میل و انتظار اپل پیش نرفته است. حال اپل اعلام کرده از اول فوریه ۲۰۱۵ دیگر هیچ اپلیکیشنی را که از پردازنده ۶۴ بیت پشتیبانی نکند در اپ استور قرار نمی دهد. این قانون هم شامل اپلیکیشن های جدید می شود و هم شامل اپلیکیشن هایی که به نسخه های جدیدتر آپدیت می شوند. همچنین در این اطلاعیه اعلام شده تمامی توسعه دهندگان که قصد دارند اپلیکیشن خود را در اپ استور ثبت کنند باید آن را با Xcode نسخه ۶ آماده کرده باشند و اپلیکیشن هایی که با نسخه های پایین تر Xcode توسعه داده می شوند مورد تأیید قرار نمی گیرند.

 

image


از مزایای پردازنده ۶۴ بیت، اجرای سریع تر فرامین و دستورات و پشتیبانی از رم های بالاتر از ۳ گیگ است. به نظر می رسد برای رسیدن به رم ۳ گیگ و بالاتر در آی دیوایس ها هنوز زمان خیلی زیادی باقی مانده اما استفاده از سرعت و قدرت پردازنده های ۶۴ بیتی مزیتی است که آی دیوایس های اپل از سال پیش تاکنون از آن بهره مند هستند. 


منبع: iclarified.com

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۳
شما میتونی بری galaxy Young بخری

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۹
من نمیدونم اپل با ۱ گیگ رمش پردازنده ۶۴ بیتی به چه دردش میخوره اصلا اثری داره؟! خود کمپانیشم مثل کاربراش اهل پز دادنه الان دیگه هرکی اپل دستش میگیره تصور آدم ازش فقط پز و اینچیزاست آدم حس میکنه طرف چیزی بارش نیست فقط پز میده

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۹
دوست عزیز اچ تی سی هم64بیتی زده. . .

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۹
ربطی نداره. اپلیکیشن ها قراره اجبارن ۶۴ بیت ساپورت بشن. نگفتن که دیگه ۳۲ بیت رو ساپورت نمیکنن.

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۹
ده بابا همینه که میگن سطلان تکنولوژِ ی تمام کمپانی های ندروید تا صد سالدیگه هم کار کنن به پای اپل نمیرسن