خانهاخبار
اپل آیپد های جدید را معرفی کرد

اپل آیپد های جدید را معرفی کرد

– جی اس ام: همانطور که انتظار می رفت، اپل در کنفرانس امشب خود آیپد ایر جدید و آیپد مینی جدید را معرفی کرد. در هنگام معرفی آیپد ایر 3 تیم به روی صحنه آمد و به طعنه گفت: آیا آن را می توانید ببینید؟ او به نازکی فوق العاده آیپد ایر 2 اشاره کرد. آیپد ایر جدید 18 درصد نازک تر از نسل قبلی است و با ضخامت 6.1 میلیمتر حتی از آیفون 6 هم نازک تر است.
۱۳۹۳/۷/۲۴

– جی اس ام: همانطور که انتظار می رفت، اپل در کنفرانس امشب خود آیپد ایر جدید و آیپد مینی جدید را معرفی کرد.

 

image

 

در هنگام معرفی آیپد ایر 3 تیم به روی صحنه آمد و با طعنه گفت: آیا آن را می توانید ببینید؟ او به نازکی فوق العاده آیپد ایر 2 اشاره کرد. آیپد ایر جدید 18 درصد نازک تر از نسل قبلی است و با ضخامت 6.1 میلیمتر حتی از آیفون 6 هم نازک تر است.

 

image

 

شیشه رویی این دستگاه 56 درصد کمتر نور را بازتاب می کند و باعث می شود از زوایای مختلف تصویری زیباتر ببینیم. پردازنده آیپد ایر 2 نسخه بهینه شده پردازنده آیفون 6 با نام A8X است. این پردازنده از نظر گرافیکی 40 درصد قوی تر و از نظر CPU هم 2.5 برابر سریع تر از پردازنده A8 است. در واقع قدرت پردازش گرافیکی این تبلت 180 برابر اولین نسل آیپد است. درون این سیستم پردازشی چیپست M8 هم وجود دارد. عمر باتری آیپد ایر 2 هم 10 ساعت خواهد بود.

 

image

 

فیل شیلر در این مراسم اعلام کرد که احتمالا بخش مورد علاقه کاربران آیپد، دوربین آن است دوربین آیپد ایر جدید  هم  بهتر از نسل های قبلی شده است. اینبار با یک سنسور 8 مگاپیکسلی روبرو هستیم که تمامی قابلیت های دوربین آیفون 6 از جمله فیلم برداری Slow-Motion.

 

image

 

Touch ID قابلیت جدیدی است که به هر دو آیپد جدید اضافه شده است. آیپد جدید همچنین ویژگی Apple Pay را هم پشتیبانی می کند اما نکته جالب آن نبود چیپست NFC درون آیپد است. این قابلیت با استفاده از سنسور Touch ID و اینترنت کار می کند. چیپست WiFi این دستگاه هم به روز شده و اکنون 2.8 برابر سریعتر از نسل قبلی است.

 

image

 

آیپد ایر جدید در سه رنگ طلایی، نقره ای و خاکستری فضایی و با حافظه های 16، 64 و 128 گیگ عرضه خواهد شد. قیمت مدل WiFi آیپد ایر جدید 499 دلار برای 16 گیگ و 599 دلار برای 64 گیگ و 699 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی خواهد بود. نسخه WiFi + 4G نیز با قیمت های 629 دلار برای مدل 16 گیگ، 729 دلار برای 64 گیگ و 829 دلار برای مدل 128 گیگابایتی خواهد بود.

 

image

 

مشخصات آیپد مینی 3 متاسفانه همانند نسل قبلی این دستگاه خواهد بود. ما همچنان با همان دوربین و همان پردازنده A7 روبرو خواهیم بود و تنها تغییر این دستگاه نسبت به نسل قبل استفاده از سنسور TouchID و استفاده از چیپست سریع تر WiFi است. طراحی و ضخامت این دستگاه نیز تغییری نکرده است. این تبلت در دو مدل WiFi و WiFi+4G و در مدل های 16 و 64 و 128 گیگ عرضه خواهد شد. مدل WiFi با قیمت 399 دلار برای نسخه 16 گیگ، 499 برای نسخه 64 گیگ و 599 برای نسخه 128 گیگ خواهد بود. مدل WiFi+4G نیز با قیمت 529 دلار برای نسخه 16 گیگ، 629 دلار برای نسخه 64 گیگ و 729 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی خواهد بود.

 

image

 

اولین و دومین نسخه آیپد مینی و اولین نسل آیپد ایر هم همچنان تولید و به فروش خواهد رسید. پیش فروش آیپد های جدید از فردا شروع خواهد شد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (94 نظر)

نيلوفر

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
مرسي از اطلاعات كافي تون ?

سحر ناز

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
سلام ببخشید ایپد اندازه ی موبایل نیست؟؟؟؟ تبلت خیلی برای من بزرگه لطفا هرچه سریع تر به من پیام بدید

sara

۱۳۹۵/۲/۴
 نوت 4 خم میشه!؟ من خودم هم نوت 4 دارم هم آیپد ایر از هردوشم راضیم اصلا قابل مقایسه نیستن! این گوشیه! اون آی پد! لطفا قبل از حرف زدن یکم فکر کن....

مهمان

۱۳۹۴/۴/۷
1.5

مهمان

۱۳۹۳/۷/۳۰
منظورتونو نفهمیدم