خانهاخبار
زانو زدن آیفون 6 پلاس خم شده در برابر نوت 3، سامسونگ دست از سر اپل بر نمی‌دارد

زانو زدن آیفون 6 پلاس خم شده در برابر نوت 3، سامسونگ دست از سر اپل بر نمی‌دارد

جی اس ام: به نظر نمی‌آید که سامسونگ به همین سادگی‌ها دست از سر اپل بردارد، اگر خبرها را دنبال کرده باشید گفتیم که ال جی و سامسونگ اولین تیر خود را به سمت اپل پرتاب کردند، اما سامسونگ پا را از یک پست در توییتر فراتر گذاشته و امروز عکسی را منتشر کرده که نشان می‌دهد آیفون 6 پلاس با ویژگی خم شدن خودش در اثر فشار، در برابر گوشی گلکسی نوت 3 سامسونگ زانو زده و سجده کرده است.
۱۳۹۳/۷/۳

جی اس ام: به نظر نمی‌آید که سامسونگ به همین سادگی‌ها دست از سر اپل بردارد، اگر خبرها را دنبال کرده باشید گفتیم که ال جی و سامسونگ اولین تیر خود را به سمت اپل پرتاب کردند، اما سامسونگ پا را از یک پست در توییتر فراتر گذاشته و امروز عکسی را منتشر کرده که نشان می‌دهد آیفون 6 پلاس با ویژگی خم شدن خودش در اثر فشار، در برابر گوشی گلکسی نوت 3 سامسونگ زانو زده و سجده کرده است. الیته اگر سامسونگ از گلکسی نوت 4 استفاده می‌کرد شاید موضوع هیجان انگیز تر می‌شد اما شاید منظور سامسونگ این بوده که آیفون 6 پلاس حتی شایسته زانو زدن در برابر نوت 4 نیز نیست.

 

 

image

 

بعد از ال جی و سامسونگ، اچ تی سی نیز اپل را مسخره کرده است، اچ تی سی در صفحه توییتر خودش جمله‌ای با این مضمون نوشته: "طراحی شده برای محیط هایی مانند جیب شما که بیشترین استفاده را از گوشی می‌کنید". در حیقیقت اچ تی سی اشاره می‌کند با اینکه One M8 نیز از آلومینیوم ساخته شده اما در برابر فشار خم نمی‌شود.

 

به نظر نمی‌آید که اپل به همین سادگی‌ها از دست سامسونگ و دیگر رقیبانش خلاص شود، و بهتر است تیم کوک دعا کند تا نقطه ضعفی دیگر از گوشی‌هایش منتشر نشود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (177 نظر)

..........

۱۳۹۵/۳/۳۱
عزیزم سونی همینجوریش یه پاش لبه گوره اگه این کارا رو هم بکنه که دیگه کلا به فنا میره.
دلش میخواد ولی نمیتونه.

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۱
داداش سونیتون داره فک میکنه سال دیگه چجوری دو تا پرچم دار بده عقب نمونه از بقیه خخ

مهمان

۱۳۹۳/۷/۶
سامسونگيا اول برن گوشي آلومينيومي بزنن و دست از پلاستيك بكشن و ادامه دعواشون رو با اچ تي سي و سوني بكنند ال جي و ايسوز و موتورولا هم در حد انتقاد از اپل نيستند و هر كمپاني نشان دهنده ي محصولات خودشه و نياز نيست مه از بهترين كمپاني ايراد بگيره و با اون نوت هاش تمسخر كنه اپل بهترين بوده و هست و خواهد بود.درود بر استيو جابز بزرگ

مهمان

۱۳۹۳/۷/۶
http://www.aparat.com/v/bVgFU ببینین، اینم برای اونایی که میگفتن خم شدن آیفون ساختگی و دروغ بوده. تست اینبار جلوی مردم

مهمان

۱۳۹۳/۷/۵
حتي اگه دروغ بگه بازم نميتونه بفروشه