خانهاخبار
رسوایی؛ آیفون 6 پلاس اولین تلفن تاشونده اپل

رسوایی؛ آیفون 6 پلاس اولین تلفن تاشونده اپل

– جی اس ام: به تازگی در فضای مجازی بازخورد هایی عجیب از آیفون 6 پلاس را می بینیم. برخی کاربران گزارش داده اند که آیفون 5.5 اینچیشان هنگامی که در جیبشان قرار داشته، دچار خمیدگی شده است.
۱۳۹۳/۷/۲
– جی اس ام: به تازگی در فضای مجازی بازخورد هایی عجیب از آیفون 6 پلاس را می بینیم. برخی کاربران گزارش داده اند که آیفون 5.5 اینچیشان هنگامی که در جیبشان قرار داشته، دچار خمیدگی شده است. گزارشات این چنینی تنها مختص به آیفون 6 پلاس نبوده و در سال های اخیر هم برخی کاربران از تا شدن آیفون 5 و 5 اس خود خبر داده بودند اما اینبار به دلیل سایز بزرگتر و ضخامت کمتر 6 پلاس، مسئه کمی حادتر است.
 
image
 
با انتشار گسترده این خبر در فضای مجازی یکی از سازندگان ویدئو در یوتیوب در آخرین ویدئو خود با خم کردن آیفون 6 پلاس با دستان خود، مقاومت این دستگاه را در مقابل فشار نشان داد. اگر به دنبال خرید این تلفن هوشمند هستید، به شما پیشنهاد می کنیم یک قاب محافظ هم برای آن خریداری کنید تا کمی بتوانید از بروز چنین مشکلی پیشگیری کنید. 
مسلما این خبر به اینجا ختم نمی‌شود و باید منتظر واکنش های منفی بیشتری در این خصوص از طرف منتقدان و خریداران باشیم. بعد از بیرون آمدن لنز دوربین از بدنه حالا این دومین نکته منفی است که درباره آیفون جدید اپل شنیده می‌شود. آیا اپل می‌توانست با استفاده از یک آلیاژ قوی تر در ساخت بدنه فلزی آیفون های جدید مقاومت آن را در برابر فشار بهتر کند ؟ باید دید که آیا اپل به این مشکل چه واکنشی نشان خواهد داد.
 

آیفون ۶ پلاس اولین آیفون تاشونده اپل

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (215 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۵/۱۶
اول برو دوربين اپل نگا كن بعد بگو داغونه

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۲
بچه ها اگر دقت كنيد اول كه صفه گوشي رو روشن كرد ساعت دو وبيست و شش دقه بود اما بعد از خم شدن ساعت يك وپنجاه دقيقه بود دروغه من خودم سيكس پلاس دارم خيلي محمكمه

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۷
1 سوال : به نظر شما کی پول میده آیفون بخره بعد بشینه زور بزنه ببینه خم میشه یا نه ؟؟؟؟که پولشو به باد بده؟؟؟ فقط میتونن از مسئولین برندهای رقیب باشن که همچین هزینه ای بکنن. پس این یک دروغ تبلیغاتیه... گول این حرفها رو طرفداراش نمیخورن.

مهمان

۱۳۹۳/۷/۶
http://www.gsmarena.com/iphone_6_plus_appears_easily_prone_to_accidental_bending-news-9734.php

مهمان

۱۳۹۳/۷/۶
جناب یه سری بهتره یه مقدار راجع به تست خمشی خود اپل هم سرچ کنی شرکتی که بعد از چهار سال اجازه داد خبرنگارا وارد قسمت تست کمپانیش بشن چون خودش میدونه مشکل داره بعدشم اگه اینا الکیه چرا خود شرکت اپل حاضر شده گوشی های خم شدرو تعویض کنه خود شرکت به وضوح تایید کرده که مقاومت گوشیاش نسبت به سایر پرچمدارها کمتره