خانهاخبار
10 مشکل iOS8 که کاربران زیادی آن‌ها را گزارش کرده‌اند

10 مشکل iOS8 که کاربران زیادی آن‌ها را گزارش کرده‌اند

جی اس ام: iOS 8 ارائه شد و شاید خیلی از شما این بروزرسانی را برای آیفون و آی‌پد خودتان دریافت کرده باشید. مانند هر بروزرسانی که در ابتدا با مشکلاتی همراه است این نسخه نیز مشکلات و باگ‌هایی دارد که اپل هر چه زودتر باید این اشکالات را رفع کند.
۱۳۹۳/۶/۳۱

جی اس ام: iOS 8 ارائه شد و شاید خیلی از شما این بروزرسانی را برای آیفون و آی‌پد خودتان دریافت کرده باشید. مانند هر بروزرسانی که در ابتدا با مشکلاتی همراه است این نسخه نیز مشکلات و باگ‌هایی دارد که اپل هر چه زودتر باید این اشکالات را رفع کند. همان روز اول که این بروزرسانی ارائه شد ما در خبری که آن را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید باگ‌های اولیه آن را برای شما منتشر کردیم.

 

درست است که بروزرسانی‌های سیستم عامل‌ها باگ‌هایی خواهد داشت اما باگ‌های این نسخه بسیار قابل رویت تر از باگ‌هایی است که در نسخه‌های قبلی دیده می‌شد.

 

در این مقاله تعدادی از مشکلاتی را توسط بسیاری از کاربران اپل گزارش شده برای شما جمع آوری کرده‌ایم، شاید این مشکلات برای خیلی از شما رخ نداده باشد اما مشکلاتی هستند که به هر حال وجود دارند و فراگیرترین مشکلات کاربران هستند.

 

 

image

 

1- اولین مشکل در چارچوب برنامه HealthKit به وجود آمده است که تمام برنامه‌های سازگار با این برنامه با برنامه مشکل دارند و اپل مجبور شده تا تمام این برنامه‌ها را از اپ استور خارج کند، اپل قول داده تا آخر ماه این مشکل را حل کند.

 

 

image

 

2 – صفحه آبی مرگ

ویندوز شهرت زیادی دارد که سیستم عامل آن این مشکل را دارد و شما زیاد با صفحه آبی مرگ در ویندوز برخورد می‌کنید، این موضوع همیشه دست آویزی برای اپل بوده تا به مسخره کردن ویندوز مشغول باشد اما امروز می‌بینیم که iOS 8 باعث شده تا تعداد زیادی از دستگاه‌های اپلی با این مشکل صفحه آبی مرگ روبرو شوند. بسیاری از افراد گزارش کرده‌اند که صفحه نمایش دستگاه اپلی آن‌ها، به خصوص دستگاه‌های آی‌پد آن‌ها، برای چند ثانیه آبی رنگ می‌شود و سپس دستگاه ری استارت می‌شود. در ضمن در این صفحه می‌توانید شکایت کاربران از این باگ را در سایت اپل مشاهده کنید.

 

 

image

 

3 – اپل به تازگی ویژگی‌ای را به سافاری اضافه کرده که توسط آن کاربر می‌تواند از طریق سافاری عکس و ویدیو را در وبسایت‌ها آپلود کند، اما این ویژگی در iOS 8 دچار مشکل شده است.

 

 

4- رفتن به به حالت ریکاوری بعد از دریافت بروزرسانی از طریق وای فای توسط خود دستگاه

 

بسیاری از کاربران شکایت کرده‌اند که بعد از دریافت نسخه 8 دستگاه آن‌ها به حالت ریکاوری رفته و آن‌ها را مجبور کرده تا با استفاده از آیتونز دستگاه را ریستور کنند. این مشکل برای کسانی فاجعه است که هیچ نسخه پشتیبانی از طریق آی‌کلاد و یا آیتونز ندارند.

 

5 – تنظیمات برنامه در iOS 8 کرش می‌کند

 

متوجه شدیم که بسیاری از کاربران در قسمت تنظیمات برنامه به طور مداوم با کرش مواجه می‌شوند. به قسمت تنظیمات در آیفون 5s بروید، بخش general را انتخاب کنید و در قسمت Spotlight Search بر روی نواری که در کنار Bing Web Result  قرار دارد ضربه بزنید و کرش را مشاهده کنید.

 

6 – باگ در قسمت نوار وضعیت

 

برخی از کاربران گزارش کرده‌اند که در iOS 8 دستگاه دو نوار وضعیت را بر روی یکدیگر نشان می‌دهد.

 

 

image

 

7 – VPN به صورت خودکار متصل می‌شود

 

برخی کاربران گزارش داده‌اند که VPN  در دستگاه آن‌ها به صورت خودکار متصل می‌شود بدون اینکه سوالی از آن‌ها پرسیده شود، این موضوع بیشتر برای کاربران آی‌پد که نسخه 8 را دریافت کرده‌اند رخ داده است.

 

8 – در هنگام تغییر زبان صفحه کلید‌ همه چیز خراب می‌شود

 

کاربران گزارش کرده‌اند که اگر یک برنامه صفحه کلید (که این ویژگی به تازگی به iOS اضافه شده) بر روی گوشی نصب کنید و بخواهید که زبان صفحه کلید را تغییر دهید صفحه کلید ناپدید می‌شود.

 

9 – مشکل در بروزرسانی برخی برنامه‌ها

 

بعضی از کاربران گزارش کرده‌اند که زمانی که می‌خواهند برنامه‌های خود را از طریق اپ استور بروز کنند، دستگاه بعد از چند بار تلاش قادر به انجام بروز کردن برنامه‌ها نیست.

 

10 – تعدادی از کاربران گزارش داده‌اند که مصرف باتری دستگاه آن‌ها بعد از بروز کردن به iOS 8 بیشتر شده و تعداد کاربرانی که این مشکل را گزارش کرده‌اند نیز کم نیستند.

 

شما هم مشکلاتی را که در iOS 8 مشاهده کردید در قسمت کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید. در صورتی که باگ‌های بیشتری را مشاهده کنیم و ببنیم که کاربران زیادی این باگ‌ها را گزارش کرده‌اند این خبر را بروز خواهیم کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (123 نظر)

parisa

۱۳۹۵/۸/۲۳
باسلام
کانتکت گوشیم قسمت سرچ کار نمی کند. نمی تونم اسمی رو سرچ کنم لطفا راهنماییم فرمائید

ماه

۱۳۹۴/۱۱/۶
سلام من نمدونم چطور شد که صفحه کلید ایپدم بجای پایین صفحه وسط صفحه میاد وقتی میخام تایپ کنم،لطفا کمک کنین?????چیکار کنم صفحه کلید بیاد جای قبلش پایین صفحه،؟ریستارت کردم نشد

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۵
سلام نمیشه دوباره به ios 7 برگردونیم

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۱
wifi آیفونم 2روز در میان از کار میفته.و تا رستور نکمی درس نمیشه.افتضاحه ios8

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۲
سلام از وقتی نسخه ios8رو نصب کردم گوشین داغ میکنه مصرف باطریشم خیلی رفته بالا