خانهاخبار
آیفون 6 پرفروش‌تر از آیفون 6 پلاس

آیفون 6 پرفروش‌تر از آیفون 6 پلاس

– جی اس ام: بر اساس اطلاعات آماری جدیدی که توسط MixPanel منتشر شده، فروش آیفون 6 بسیار بیشتر از نسخه 5.5 اینچی آن است. آمار ارائه شده توسط این وبسایت هر ساعت به روز می‎شود. این وبسایت بر اساس داده های آماری اپلیکیشن فروشگاه اپل و همچنین وبسایت این شرکت چنین نموداری تهیه کرده‎است.
۱۳۹۳/۶/۳۰

– جی اس ام: بر اساس اطلاعات آماری جدیدی که توسط MixPanel منتشر شده، فروش آیفون 6 بسیار بیشتر از نسخه 5.5 اینچی آن است. آمار ارائه شده توسط این وبسایت هر ساعت به روز می‎شود. این وبسایت بر اساس داده های آماری اپلیکیشن فروشگاه اپل و همچنین وبسایت این شرکت چنین نموداری تهیه کردهاست. 

 

image

 

آیفون 6پلاس با وجود لرزشگیر مکانیکی دوربین و باتری با ظرفیت بیشتر نسبت به آیفون6، بازهم فروش کمتری داشته است. این فروش کم دلایل مختلفی می‎تواند داشته باشد مانند سایز بزرگ این تلفن که کار با آنرا کمی سخت‎تر می‎کند و همچنین کیفیت نهچندان مناسب رابط کاربری برنامه های موجود در App Store، می‎تواند از دلایل آن باشد. شما کدام آیفون 6 را ترجیح می‎دهید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (56 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳۱
داداش من با سامسونگ کار نکردم ولی z2 و htc one x و optimus g و iphone 4 داشتم همشونو به جز z2 فروختم رفت ولی نه به خاطر اینکه بد باشن عمرشونو کرده بودن. با g3 هم کار کردم بین منو ها کمی لگ داره.و نسبت به پولش خیلی نمیارزه.بخدا راست میگم.به نظر من یا سری نوت سامی یا htc و اگه پولشو داری حتما اپل رو انتخاب کن

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳۱
برو g3 با 3 گیگ رم و 32 گیگ حافظه بخر ارزش خریدش از هر دو تا بالاتره

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳۱
بایدم اینطور باشه خوب اندازش معقول تره.

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳۱
اره برو بخر فوقش دو ماه بعد ميفروشي نوت 4 ميخري.يعني مجبوري چون اپل بهت كار نميده.روشن كني باتريش تموم ميشه!

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳۱
شما تعظیم کن ما برده نیستیم اختیار داریم و انتخاب می کنیم هر گوشی خوب بود میخریم gsm بزار نظرمو