خانهاخبار
نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ به سنسور اثر انگشت و سیستم پرداختی جدید مجهز خواهند بود

نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ به سنسور اثر انگشت و سیستم پرداختی جدید مجهز خواهند بود

جی اس ام: اگرچه سامسونگ از بازار گوشی‌های هوشمند درآمد خوبی را کسب می‌کند و سود سرشاری نصیب آن می‌شود اما این بازار اشباع شده است، بنابراین بعید نیست که سامسونگ به دنبال این باشد تا وارد یک مارکت پرسود دیگری شود و بهترین این مارکت‌ها ساعت‌های هوشمند هستند.
۱۳۹۳/۶/۳۰

جی اس ام: اگرچه سامسونگ از بازار گوشی‌های هوشمند درآمد خوبی را کسب می‌کند و سود سرشاری نصیب آن می‌شود اما این بازار اشباع شده ، بنابراین بعید نیست که سامسونگ به دنبال این باشد تا وارد یک مارکت پرسود دیگر شود و بهترین مارکت‌ در این زمان متعلق به ساعت‌های هوشمند است.

 

سامسونگ جزو اولین کمپانی‌هایی بود که به فکر ورود به این بازار افتاد اما با ورود اپل به این عرصه به طور حتم کار برای سامسونگ سخت تر شده است، به همین خاطر سامسونگ به فکر افتاده تا از قافله عقب نماند.

 

اخباری که از داخل این کمپانی کره‌ای منتشر شده حاکی از این هستند که سامسونگ به دنبال این است که در ساعت نسل بعدی خودش از سنسور اثر انگشت و سیستم پرداخت جدیدی استفاده کند که با PayPal هماهنگی دارد.

 

از سنسور اثر انگشت این ساعت احتمالا برای پرداخت‌ها استفاده می‌شود و شایعات گفته می‌شود که این ساعت هوشمند در MWC سال آینده معرفی خواهد شد.

 

 

image

 

منبع: SamMobile

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳۱
اضافه شدن یک مورد دیگر به فهرست بلند بالای تقلید های سامسونگ از اپل

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳۱
به هر حال فبلت كه هست.اصلا گوشي ها به دنبال گلكسي تب ها بزرگ شدند!

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳۱
من طرفدار htc هستم و بارها هم گفتم و نوشتم سیستم ضربان قلب اصلا در یک گوشی کاربردی نیست تو گوشی به چه دردی میخوره ؟!!!! من دوستم S5 داره که فوق العاده از خریدنش پشیمونه یه بار هم از سنسور ضربان قلبش استفاده نکرده سنسور ضربان قلب فقط تو دیوایسهای پوشیدنی کاربرد داره ه رو نبضت ببندی و هر لحظه ببینیش کاری که نایک قبلتر از همه این کار رو انجام داده تو یه گوشی ضربان قلب به چه دردی میخوره؟!!!!!

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳۰
سلام دوستان اشتباه نکنید رئیس جی اس ام می گوید این تقلید نیست

مهمان

۱۳۹۳/۶/۳۰
اگه به تقلیده shealt و فبلت تقلیده.حالا خوبه تا چند وقته پیش می گفتن سیستم ضربان فلب کاربردی نیس اما الان که اپل به تقلید گذاشته شده بهترین.یه گوشی گرفته جوری طرفداری می کنه و حرص می خوره کسی ندونه فکر می کنه سهامدار شرکت اپله