خانهاخبار
10 نسخه محدود و سفارشی گوشی های پرچمدار دنیا که احتمالا ندیده اید +عکس

10 نسخه محدود و سفارشی گوشی های پرچمدار دنیا که احتمالا ندیده اید +عکس

: بسیاری از ثروتمندان دنیا ترجیح می دهند علاوه بر داشتن آخرین گوشی های پرچمدار بازار، نسخه ای خاص از آن را تصاحب کنند. در واقع با داشتن یک نسخه سفارشی از گوشی محبوب خود، خاص شوند. در این پست به معرفی 10 گوشی خواهیم پرداخت که شما با آن آشنا هستید اما به صورت سفارشی و خاص تولید شده اند.
۱۳۹۳/۶/۹

: بسیاری از ثروتمندان دنیا ترجیح می دهند علاوه بر داشتن آخرین گوشی های پرچمدار بازار، نسخه ای خاص از آن را تصاحب کنند. در واقع با داشتن یک نسخه سفارشی از گوشی محبوب خود، خاص شوند. در این پست به معرفی 10 گوشی خواهیم پرداخت که شما با آن آشنا هستید اما به صورت سفارشی و خاص تولید شده اند. 

 

1- گلکسی S5، پرچمدار سامسونگ در لباسی جدید

نسخه ویژه و خاص گلکسی اس 5 در کره تولید شده و تنها مختص این کشور است. این گوشی LTE پشتیبانی کرده و طرح پشت گوشی با گوشی های دیگر گلکسی اس 5 متفاوت است. جنس پشتی این گوشی علاوه بر تغییر در الگوی طرح، جنس شبیه به چرم دارد. در زیر عکس های نسخه خاص Galaxy S5 را مشاهده می کنید.

 

image

 

image

 

image

 

 

2- گلکسی نوت 3 با پوشش خاص و جواهرنشان سوآروفسکی 

برند سوآروفسکی در زمینه مد از پرچمداران بسیار لوکس دنیا محسوب می شود. حالا این شرکت کاور گلکسی نوت 3 را تهیه کرده تا پشت این گوشی طرحی شبیه به جواهر داشته باشد. در زیر عکس های این نسخه خاص گلکسی نوت 3 را مشاهده می کنید. 

 

image

 

image

 

image

 

 

3- گلکسی اس 4 نسخه خاص کریستالی 

نسخه خاص گلکسی اس 4 برای خانم هایی توصیه می شود که نیاز به یک گوشی خاص دارند. این گوشی دارای قاب پشتی با طرح های کریستالی است که این گوشی را نسبت به نسخه اصلی آن خاص می کند. 

 

image

 

4- اچ تی سی ام 8 با پشت تراشکاری شده 

نسخه ای از گوشی اچ تی سی ام 8 که تنها 64 عدد از آن تولید شده و پشت این گوشی را به صورت بسیار حرفه ای تراش داده اند. 32 ام 8 به رنگ طلایی و 32 ام 8 به رنگ مشکی تراشکاری شده اند. تمامی این 64 نسخه برای افراد خاصی در دنیا سفارش داده شده اند و کسی به جز این افراد این گوشی را ندارد. در زیر مراحل تراشکاری پشت این گوشی را مشاهده می کنید.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

 

5- نسخه خاص موتورولا دروید برای کارمندان وفادار اپراتور ورایزون

اگر از طرفداران موتورولا باشید می توانید نسخه دروید این گوشی را در اپراتور ورایزون تهیه کنید. اما این نسخه از این گوشی فقط به کارمندان وفادار این اپراتور داده می شود و در واقع نشان وفاداری آن ها به این اپراتور است. البته تعدادی از این گوشی ها در eBay برای فروش قرار داده شده است. 

 

image

 

image

 

image

 

 

6- گوشی Vertu Ti نسخه فراری

یک گوشی بسیار لوکس با طراحی یک خودروی بسیار لوکس! در واقع افرادی که بسیار ثروتمند بوده و خودروی فراری دارند با ست کردن این گوشی با خودروی خود، سعی می کنند که خاص باشند و احتمالا موفق هم خواهند بود. در طراحی بدنه این گوشی از لوکس ترین و گران ترین قطعات استفاده شده و جنس بدنه این گوشی شبیه به جنس بدنه خودروی فراری است. 

 

image

 

image

 

 

7- سونی Xperia A نسخه خواننده محبوب ژاپنی 

Hatsune Miku یک شخصیت انیمیشنی و کارتونی ژاپنی است که در این کشور بسیار محبوب است. حالا نسخه این شخصیت انیمیشنی را برای Xperia A تهیه کرده اند که با طرح هایی از این خواننده در پشت گوشی برخورد خواهیم کرد. تمامی تم ها و صداها و بخش های این گوشی نیز متناسب با صدا و طرح های این خواننده هماهنگ سازی شده است. 

 

image

 

 

8- BlackBerry Z10 نسخه ویژه توسعه دهندگان

برای آن دسته از توسعه دهندگان بلک بری که 10 اپلیکیشن را برنامه نویسی کرده باشند این کمپانی نسخه ویژه توسعه دهندگان BlackBerry Z10 را تهیه کرده است. این گوشی دارای یک رنگ قرمز و درخشان است و به خوبی نشان می دهد که شما یک توسعه دهنده حرفه ای بلک بری محسوب می شوید. این نسخه از بلک بری در سایت این کمپانی فروخته نمی شود اما می توانید نسخه هایی از آن را که در eBay برای فروش قرار داده شده است را خریداری کنید. 

 

image

 

 

9- HTC Butterfly S نسخه شخصیت هلو کیتی 

هلو کیتی یکی از شخصیت های محبوب کودکان محسوب می شود که بسیاری از وسایل کودکان و نوجوانان با طرح هایی از آن تهیه شده است. نسخه خاص HTC Butterfly S ویژه طرفداران هلو کیتی نیز در شرق آسیا تولید شده تا طرفداران آن بتوانند آن را خریداری کنند. 

 

image

 

10- آیفون 5s با بدنه طلایی با طرح های خاص

یک آیفون با بدنه ای از طلا و پلاتینیوم و طلای سرخ و با طرح هایی خاص که آن را کاملا از نمونه های مشابه متمایز می سازد. طراحان زیادی بر روی طرح های پشت این گوشی زمان خرج کرده اند و تنها 99 عدد از آن تولید شده که هر یک به قیمت حداقل 3650 دلار به فروش رفته اند. این یعنی چیزی در حدود 11 میلیون تومان برای هر نسخه از این آیفون 5s خاص ! در زیر عکس هایی از این گوشی را مشاهده می کنید. 

.

image

 

image

 

اما این ها 10 نسخه خاص از گوشی های پرطرفدار بازار بودند که خدمت شما معرفی کردیم. اگر قرار بود یکی از این گوشی ها را هدیه بگیرید ترجیح می دادید کدام گوشی باشد؟ 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (81 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۸
1000000000000000000000

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۸
فقط اولی و هشتمی سامسونگ گلکسی اس 5

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۷
4و3و2و1و7و8و10

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۲
با سلام با نظر شما من کاملا موافقم من خودم اپل داشتم فروختمش بیش از 2 تومن پولشو دادم نمیگم گوشی بدی هست اما بنظر من اپل تو ایران شده فقط برا کلاس (کلاسی ک توهمه ممکنه از ضعف فرهنگی باشه)انواع برندهای مختلف تو بازار وجود داره هر کسی سلیقه ای داره منم موافقم کسی ک 1 میلیون تا 2 میلیون پول میده برندهای مختلفو میخره مطمئناَ پول خرید اپل هم داره نظر شخسی من اینکه ما ایرانیا دنبال بیشتر پز دادنیم تا کارایی .اپل چیز سری نداره از گوشیهای دیگه چون G3 - note3-z2-lumia1520-G2-G pro2

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۰
شماره 10 عاااااااااااااااااااااالمه