خانهاخبار
5 محصول موبایلی که این ماه زمان مناسبی برای خرید آن‌ها نیست

5 محصول موبایلی که این ماه زمان مناسبی برای خرید آن‌ها نیست

جی اس ام: فصل بهار دنیای تکنولوژی در حال شروع شدن است، شروع بهار تکنولوژی با شروع فصل پاییز همراه است، در این فصل که همراه با نمایشگاه IFA است خیلی از گجت‌های داغ معرفی و ارائه می‌شوند.
۱۳۹۳/۵/۲۵

جی اس ام: فصل بهار دنیای تکنولوژی در حال شروع شدن است، شروع بهار تکنولوژی با شروع فصل پاییز همراه است، در این فصل که همراه با نمایشگاه IFA است خیلی از گجت‌های داغ معرفی و ارائه می‌شوند.

 

به همین خاطر ماه شهریور که در پیشرو داریم برای کسانی که به دنبال خرید بهترین محصولات بازار هستند ماه خوبی برای خرید نیست زیرا گجتی که خریداری می‌کنند در طول چند روز به یک گجت قدیمی تبدیل خواهد شد.

 

در این مقاله 5 دیوایس را به شما معرفی خواهم کرد که خرید آن‌ها در این ماه کاری بیهوده است و خرید آن‌ها باعث می‌شود تا خیلی زود به علت ارائه شدن نسل جدید از خرید آن محصول پشیمان شوید.

 

1 – آیفون 5s

 

آیفون 6 در راه است و به زمان معرفی آن چند روز بیشتر باقی نمانده است. آِفون 5s در حال حاضر در بازار وجود دارد اما بر طبق زمان بندی که اپل دارد نسل هفتم آیفون باید تا انتهای شهریور معرفی شود، حتی به صورت غیر رسمی زمان معرفی آیفون 6 نیز 9 سپتامبر گفته شده است. به طور حتم نسل جدید آیفون به خصوص این نسل امکاناتی را در خود دارد که در نسل قبلی دیده نمی‌شود و این باعث می‌شود اگر آیفون 5s را در این ماه بخرید خیلی زود از خرید آن پشیمان شوید.

 

 

image

 

2 – گلکسی نوت 3

 

سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرده که در تاریخ 12 شهریور نسل چهارم گوشی‌های خانواده گلکسی نوت را معرفی خواهد کرد، به همین خاطر اگر شما به فکر خرید یک گوشی بزرگ مانند یک فبلت بسیار خوب را هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم اندکی صبر کنید تا نوت 4 معرفی شود. این گوشی قرار است یک صفحه نمایش به اندازه نوت 3 اما با کیفیت تر داشته باشد. علاوه بر اینکه پردازنده نوت 4 باید به طور حتم قوی تر باشد، شاید سنسور اثر انگشت، سنسور ضربان قلب و ویژگی ضد آب بودن را نیز در این گوشی ببنیم.

 

 

image

 

3 – لومیا 1020

 

مایکروسافت به زودی یک گوشی با تمرکز بر دوربین را که جانشین 1020 باشد معرفی خواهد کرد. به طور حتم گوشی 1020 از نظر کیفیت دوربین یکی از بهترین‌ها است اما اگر به دنبال خرید یک گوشی با کیفیت دوربین خیلی خوب هستید شاید بهتر باشد کمی صبور باشید. خبرهایی شنیده شده حاکی از این که یک گوشی هوشمند مایکروسافت در پاییز قرار است جایگزین 1020 شود.

 

 

image

 

4 – ساعت هوشمند

 

بهتر است منتظر معرفی ساعت هوشمند اپل باشید. چرا نباید یک ساعت هوشمند را اکنون خریداری کنیم؟ ساعت‌های اندرویدی که در بازار وجود دارند چیزی نیستند که بتوانند نیاز شما را به گوشی موبایلتان خیلی کم کنند و در اصل یک بار اضافی برای شما خواهند شد. شاید با معرفی ساعت هوشمند iTime یا iWatch رقابت در این زمینه شدیدتر شده و در نهایت شاهد یک محصول پوشیدنی خیلی خوب باشیم.

 

 

image

 

5 – تبلت نکسوس و آیپد

 

در حدود یک سال از عمر تبلتهای گوگل و اپل گذشته و به طور حتم در سال جاری باید نسخههای قوی تر این تبلت ها معرفی شوند. به طور حتم ویژگیهای بسیار خوبی را که در گوشیهای هوشمند امروزی مانند سنسور اثر انگشت میبینیم باید در نسل بعدی آی پد و نکسوس نیز ببنیم. پس بهتر است اگر قصد خرید یک نکسوس یا آی پد را دارید کمی صبور باشید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۷
سلام.من میخوام z2بخرم به نظرتون صبر کنم یا بخرم??????

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۶
به احتمال زیاد فقط 300تومن ارزونتر میشه

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۶
سلام عزيزم حتما بخر بهترين فكر اقتصادي همين هست ولي ببين برند بهتري ازاين سراغ داشتي رو بخر مث اچ تي سي وان

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۶
ممنون جی اس ام جون بابت راهنمایی

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۶
آره عزیزم...منتظر باش