خانهاخبار
سامسونگ با یک ساعت هوشمند جدید به نمایشگاه ایفا ۲۰۱۴ می‌آید

سامسونگ با یک ساعت هوشمند جدید به نمایشگاه ایفا ۲۰۱۴ می‌آید

– جی اس ام: نمایشگاه ایفا ۲۰۱۴ سپتامبر امسال در برلین به مانند سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در این نمایشگاه چیزی بیشتر از نسخه جدید فبلت معروف خود یعنی گلکسی نوت را ارائه کند. به احتمال خیلی زیاد در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۴ علاوه بر گلکسی نوت ۴ شاهد معرفی ساعت هوشمند جدید سامسونگ یعنی Gear Solo نیز خواهیم بود.
۱۳۹۳/۵/۱۸

– جی اس ام: نمایشگاه ایفا ۲۰۱۴ سپتامبر امسال در برلین به مانند سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در این نمایشگاه چیزی بیشتر از نسخه جدید فبلت معروف خود یعنی گلکسی نوت  را ارائه کند. به احتمال خیلی زیاد در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۴ علاوه بر گلکسی نوت ۴ شاهد معرفی ساعت هوشمند جدید سامسونگ یعنی Gear Solo نیز خواهیم بود.

همانطور که از اسم این ساعت برمی‌آید ظاهرا این بار بر خلاف گذشته با یک ساعت هوشمند کاملا مستقل از هر تلفن هوشمندی روبرو هستیم. بدین ترتیب Gear Solo می‌تواند به صورت مستقل به شبکه مخابراتی متصل شود و برقراری تماس تلفنی را ممکن سازد. بنابر گزارش‌ها گیرسولو در نسخه اول تنها توانایی اتصال به شبکه‌های 3G را خواهد داشت و پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE احتمالا در نسخه‌های بعدی آن ممکن خواهد بود.
 
image

تصور کنید که روزی بنا به هر دلیلی نتوانید تلفن هوشمند خود را به همراه داشته باشید یا حتی فراموش کنید صبح به هنگام خروج از منزل آن را با خود ببرید. در این مواقع یک ساعت هوشمند که بتواند نیازهای تلفنی شما را برآورده کند می‌تواند حس رضایت و آسودگی خاطر را برای شما به همراه داشته باشد.
اطلاعاتی درخصوص سیستم عامل گیرسولو منتشر شده اما از آنجایی سیستم عامل Android Wear برای دستگاه‌های مستقل طراحی نشده احتمالا گیرسولو با سیستم عامل تایزن به بازار عرضه خواهد شد. در مورد باتری آن نیز هنوز صحبتی نشده و با توجه به اینکه اتصال به شبکه مخابراتی بطور معمول مصرف باتری بالایی را در پی خواهد داشت، باید دید که سامسونگ برای ذخیره هرچه بیشتر شارژ الکتریکی در این ساعت چه راه کارهایی را بکار خواهد بست.
منبع: androidauthority.com
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۷
سلام به همه دوستان عزیز.در جواب این دوست گرامی که رفت وامد به چین یا هرکجای دیگه داره میخوام بگم دوست عزیز ما هم قبل از هفت سال پیش دیدیم شما نه اینکه چندسال هست رفت وامد دارید براتون تازگی داره

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۹
ساعتای سامسونگ اگرچه عالین ولی قیمتاشون نجووووووووووووومیه !!!!!

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۹
یه ساعت مستقل می تونه خیلی بیشتر از بقیه ساعت ها برای سامسونگ موفق باشه

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۹
پس چون جدا از گوشی میشه با هاش حرف زد پس یعنی سیم کارت جدا می خواد؟

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۹
عاليه عاشق محصولات سامسونگم