خانهاخبار
تصاویری از آیفون ۶ لو رفته که به نظر می‌رسد نسخه واقعی آن باشد

تصاویری از آیفون ۶ لو رفته که به نظر می‌رسد نسخه واقعی آن باشد

– جی اس ام: به گزارش سایت techradar عکس‌هایی از یک بتا تستر آیفون لو رفته که آیفون ۶ و جعبه آن را نشان می‌دهد. ماه‌هاست که عکس‌هایی از بدنه و رندرهایی از شکل ظاهری آیفون ۶ را در سایت‌ها می‌بینیم اما این جدیدترین تصویری است که از گوشی جدید اپل منتشر شده و به نظر می‌رسد که اینبار با یک نسخه واقعی از آیفون ۶ روبرو هستیم.
۱۳۹۳/۵/۱۸
– جی اس ام: به گزارش سایت techradar  عکس‌هایی از یک بتا تستر آیفون لو رفته که آیفون ۶ و جعبه آن را نشان می‌دهد. ماه‌هاست که عکس‌هایی از بدنه و رندرهایی از شکل ظاهری آیفون ۶ را در سایت‌ها می‌بینیم اما این جدیدترین تصویری است که از گوشی جدید اپل منتشر شده و به نظر می‌رسد که اینبار با یک نسخه واقعی از آیفون ۶ روبرو هستیم.
منبعی که عکس‌ها را در اختیار techradar قرار داده گفته که این‌ها توسط یک بتا تستر اپل گرفته شده اما اطلاعات بیشتری را در اختیار آن‌ها نگذاشته است. منبع مذکور ذکر کرده که بطور ۱۰۰ درصد از واقعی بودن عکس‌ها مطمئن نیست اما با بررسی که روی اطلاعات عکس‌ها (Exif) صورت گرفته صحت عکس‌ها را با احتمال بالایی تأیید می‌کند.
 
image

بطور قطع زمان همه ابهامات را درباره آیفون ۶ برطرف خواهد کرد اما اگر صحت این عکس‌ها تأیید شود مشخص می‌شود که با یک دستگاه فوق العاده مواجه هستیم که بطور شگفت انگیزی باریک است. آیفون ۶ در حالی سایز خود را افزایش داده و باریک‌تر شده که همچنان از نظر ظاهری خود را در کنار دیگر اعضای خانواده آیفون می‌بیند و در همان نگاه اول اصالت خود را به رخ می‌کشد.
همچنین نکته هیجان انگیز دیگر استفاده از شیشه مقاوم سفایر روی صفحه نمایش آیفون ۶ است که قبلا در درباره آن مطالبی خوانده بودیم و می‌توان گفت در نوع خود انقلاب جدیدی برای صفحه نمایش گجت‌های همراه محسوب می‌شود. 
از امروز دقیقا یک ماه انتظار سخت و طاقت فرسا برای طرفداران اپل باقی مانده تا با گوشی جدید خود را رسما آشنا شوند. آیفون ۶ به همراه نسخه نهایی iOS 8 در تاریخ ۹ سپتامبر رونمایی خواهد شد.
 
image
 
image
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (48 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۹
خیلی زشته مخصوصا اینکه منحنی داره شده مثل سامسونگ... فکر نکنم این عکس حقیقت داشته باشه حداقل امیدوارم...

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۷
آفرین به این 2 دوست عزیز. فکر می کنم اگه نگم فقط تو ایران ولی تو کشورهایی مثل ایران(از لحاظ فرهنگی) مردم پول خیلی زیادی واسه ابزارهایی میدن که هیچ وقت ازشون استفاده نمی کنن. مثل همین موبایل. یا مثلا تلویزیون 3 بعدی که تو ایران فکر نمی کنم استفاده ی آنچنانی داشته باشه یا اینکه میرن سینمای خانگی با کیفیت بلوری میگیرن ولی تا پایان عمر محصولشون هرگز ار بلوری استفاده نمی کنن یا همین موبایل خیلی ها دنبال 4G هستن در صورتی که نمی دونن در ایران همین 3G هم به طور سراسری نداریم و حالا حالا هم نخواهیم داشت تازه اون هم با سرعت پایین و محدود شده!!!!!

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۱
دقیقا.به نظر منم اکثر اسمارت دارا در همین حد کندی کرش استفاده میکنن از گوشیشون.ما تو سر همدیگه میزنیم اونوقت کمپانیای بزرگ با پول ما حال و حول میکنن.تو بازار موبایل هر چه قدر پول بدی آش میخوری.هیچ گوشی ای بهتر از اون یکی نیست چون بحث قیمتم هست.منم در کل پول بالای اپل نمیدم چون نمیخوام گوشیمو با خودم ببرم اون دنیا.هر گوشی ای هم بگیری 2 تا 4 سال بعد باید عوضش کنی تا نرم افزارا رو ساپورت کنه.حالا 2 تا خش هم رو بدنش باشه.یا اصلا پلاستیکی باشه یکم رنگش بره.که چی؟گوشی خریدید کلاس بزارید یا استفاده کنید ازش؟

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۰
دعوا نداره که.واستید معرفی بشه.تو بنچمارکا امتیاز دهی بشه بعد.گوشی سلیقه ای هست.خود من اپل دوست ندارم ولی هیچوقت نمیگم بده(چون اتفاقا خوبه) ولی یکم دیگه خزش کردن تو ایران.هر کی یه پولی دستش میرسه میپره اپل میخره.نکته بعدی هم اینکه اکثر خریداران گوش های قوی از کمتر از 50% امکانات گوشی های خودشون استفاده میکنن که این قضیه تو ایران در مورد اپل داران به مراتب بیشتره.اکثر اپل دارا انتهای استفادشون از گوشیشون همون زنگ و اس ام اسو وی چت و کندی کرشه.(من هر روز با ون و تاکسی از این ور شهر میرم اونور و به چشم میبینم).اکثرا شنیدن بقیه گوشیا هنگ میکنن اپل نمیکنه (که تا حدودی درسته) و فکر کردن چه خبره و هر روز هنگ میکنن و.. رفتن اپل خریدن.در کل ما ایرانیا بیش از حد لازم پول بالا گوشی میدیم.

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۹
تازه داره می شه گوشی خوش استیل نه مثل یه تیکه آجر! البته باز هم بیش از 2 تومن نمی ارزه