خانهاخبار
شیشه سفایر فقط در مدل‌های گران قیمت آیفون ۶ استفاده خواهد شد

شیشه سفایر فقط در مدل‌های گران قیمت آیفون ۶ استفاده خواهد شد

جی اس ام: هرچه بیشتر به زمان معرفی آیفون ۶ نزدیک می‌شویم مشکلات اپل در تهیه صفحات مقاوم سفایر بیشتر در خبرها جلب توجه می‌کنند.
۱۳۹۳/۴/۲۷

جی اس ام: هرچه بیشتر به زمان معرفی آیفون ۶ نزدیک می‌شویم مشکلات اپل در تهیه صفحات مقاوم سفایر بیشتر در خبرها جلب توجه می‌کنند. همین هفته گذشته بود که در خبرهای مربوط به آیفون 6  خواندیم احتمالا عرضه آیفون 5.5 اینچی بعلت کمبود صفحات سفایر ممکن است ماه‌ها با تأخیر انجام شود. در تازه‌ترین گزارشی که از شرکت JPMorgan Securities منتشر شده، اپل به اندازه کافی و برای تمام نسخه‌های آیفون بعدی خود صفحه مقاوم سفایر در اختیار ندارد و این احتمال وجود دارد که فقط نسخه‌های گران قیمت‌تر آیفون به شیشه سفایر مجهز باشند. به عنوان مثال شاید فقط در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آیفون یا شاید فقط در آیفون 5.5 اینچی شاهد شیشه سفایر باشیم.

بر اساس این گزارش اپل تنها برای ۱۰ میلیون آیفون می‌تواند سفایر تهیه کند و این عدد در مقابل میزان فروشی که از آیفون ۶ انتظار می‌رود عدد ناچیزی است. بدین ترتیب در آیفون بعدی باید همچنان گوریلا گلس را نیز به عنوان یکی از تهیه کنندگان پنل جلویی آیفون بدانیم.

آیفون ۶ در سپتامبر سال جاری احتمالا در دو نسخه 4.7 و 5.5 اینچی معرفی خواهد شد.
 

image


منبع: iclarified.com

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۹
پس در این صورت مضخرفه

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۹
باشه بابا اصلا سامسونك خوب

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۸
همین شیشه ی سفایر هم مال سامسونگه

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۸
سلام . ابتدا بگم من طرفدار اپل نیستم . دوم بگم بنده طراح صنعتی هستم و کانسپت هایی ارایه دادم به سایت های معتبر و شرکت ها . در مورد طراحی آیفون باید بگم که از نظر طراحی های اپل . این بهترین طرحی بود که میتونست باشه . هیچ حرفی از نظر طراحی باقی نمیگذاره . ممکنه به سلایق مختلف نخوره ولی از نظر علمی واقعا طراحی خوبی داره با تشکر

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۸
ايفون ٥/٥ اينچي وجود ندارد