خانهاخبار
از این پس شازم می‌تواند موسیقی دلخواه شما را پخش کند

از این پس شازم می‌تواند موسیقی دلخواه شما را پخش کند

جی اس ام: سرویس تشخیص موسیقی Shazam و رادیوی اینترنتی Rdio برای شروع یک همکاری دو طرفه به توافق رسیدند که امکان گوش کردن موسیقی دلخواه را برای کاربران شازم فراهم می‌کند.
۱۳۹۳/۴/۲۴

 جی اس ام: حتما برای شما هم تا به حال پیش آمده که در یک کافه نشسته باشید و کنجکاو شوید موسیقی در حال پخش اثر کیست و چه نام دارد ؟ در این مواقع بهترین کار این است که دست به دامن تلفن هوشمند خود شوید و از اپلیکیشنی مانند Shazam کمک بگیرید. سرویس تشخیص موسیقی Shazam و رادیوی اینترنتی Rdio برای شروع یک همکاری دو طرفه به توافق رسیدند که امکان گوش کردن موسیقی دلخواه را برای کاربران شازم فراهم می‌کند. 

مشکلی که تاکنون سر راه کاربران شازم وجود داشت این بود که بعد از تشخیص یک آهنگ برای گوش کردن به آن بایستی از اپلیکیشن شازم خارج می‌شدند و آن موزیک را در اپلیکیشن‌های پخش موسیقی آنلاین یا سرویس‌های مشابه جستجو می‌کردند اما از این پس دیگر نیازی به این کار نیست. 
 

image


کاربران شازم از این به بعد با پرداخت هزینه اندکی در اپلیکیشن شازم می‌توانند پس از تشخیص صدای در حال پخش در محیط به نسخه کامل آن در شازم دسترسی داشته باشند.

برای این کار پس از پرداخت هزینه مربوط در شازم بایستی آن را به حساب کاربری خود در اپلیکیشن یا وب سایت Rdio متصل کنید. سپس موزیک‌هایی که توسط شازم آن‌ها را تشخیص داده‌اید به صورت خودکار به یک Playlist مشخص منتقل می‌شوند. همچنین این امکان وجود دارد که آن را به پلی لیست دلخواه منتقل کنید و بدون نیاز به خارج شدن از اپلیکیشن شازم آهنگ‌های مورد علاقه خود را گوش کنید.

این امکان برای کاربران آی او اس در آپدیتی که دیروز شازم در اپ استور منتشر کرد فراهم شده و برای کاربران اندروید نیز به زودی در آپدیت نسخه بعدی این اپلیکیشن در روزهای آینده فراهم می‌‌شود.

لینک دریافت اپلیکیشن شازم برای آی او اس

لینک دریافت اپلیکیشن شازم برای اندروید

لینک وب سایت Rdio

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۴
نرم افزار ttpod از همه بهتره هم میتونی اهنگ گوش بدی هم میتونی دانلودش کنی

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۴
این امکان از 2 سال پیش در sound hound وجود داشته علاوه بر اون lyric و برنامه های تور خوانندش بعلاوه امکان خرید بلیت کنسرتش وجود داره

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۴
یک برنامه خست به نام TTPOD این کترو می کنه تازه دانلود هم میشه کرد . کلا برنامه ی خوبیه.

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۴
sound hound

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۴
برنامه soundhound خيلى وقته اين قابليتو داره ,فقط htc