خانهاخبار
کلکسیون جدید تلفن‌های هوشمند لوکس از ورتو با همکاری بنتلی

کلکسیون جدید تلفن‌های هوشمند لوکس از ورتو با همکاری بنتلی

جی اس ام: تا به حال به این فکر کرده‌اید که وقتی دو برند لوکس بریتانیایی یک محصول مشترک تولید کنند چه اتفاقی خواهد افتاد ؟
۱۳۹۳/۴/۱۸
جی اس ام: تا به حال به این فکر کرده‌اید که وقتی دو برند لوکس بریتانیایی یک محصول مشترک تولید کنند چه اتفاقی خواهد افتاد ؟
برند ورتو که در تولید تلفن‌های هوشمند لوکس شهرت دارد به همراه شرکت خودرو ساز بنتلی، خبر از عرضه اولین تلفن همراه Vertu for Bentley در اکتبر امسال دادند. ورتو روز دوشنبه اعلام کرد که یک قرارداد ۵ ساله با بنتلی برای این منظور امضا کرده و قرار است در این مدت ۵ تلفن همراه هوشمند به صورت مشترک روانه بازار کنند. زمان عرضه چهار مدل دیگر این تلفن اعلام نشده و این تلفن‌ها که هنوز از طراحی آن مشخصاتی در دست نیست، اطلاعات انحصاری بنتلی را به صورت یک اپلیکیشن در اختیار خواهند داشت.
 
image

این دومین بار است که ورتو با یک شرکت خودرو ساز قرارداد می‌بندد. پیش از این نیز ورتو برای تولید ۲ مدل تلفن همراه با شرکت خودروسازی Ferrari همکاری کرده بود و گوشی‌هایی با قیمت ۲۵ هزار دلار به مشتریان خود عرضه کرد.
قیمت مدل‌هایی که با همکاری بنتلی عرضه خواهند شد هنوز اعلام نشده اما با توجه به قیمت آخرین مدل گوشی ورتو یعنی مدل Signature Touch که قیمت باورنکردنی ۱۰ هزار و ۸۰۰ دلاری تنها برای مدل ابتدایی یا Basic خود داشت، شاید بتوان تا حدودی قیمت آن‌ها را حدس زد.
این قرارداد را می‌توان اولین خبر مهم از ورتو دانست که پس از کناره گیری Perry Oosting مدیرعامل این شرکت در جون ۲۰۱۳ منتشر می‌شود. براساس بیانیه‌ای که در تاریخ ۲۱ جون ۲۰۱۳ از سوی ورتو منتشر شد آن‌ها آینده شرکت را بسیار روشن پیش‌بینی کردند و خبر از معرفی محصولات جدید در ۲۴ ماه آینده دادند.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۱
naa azizan:unike miliardi pul darmiareh bently savar mishe ,waghtiam ke mikhad ye gushi begire dastesh dusst dare kamtar kasi az un model estefade kone wa daste har nane ghamari nabinatesh be nahvi emtiaz wa essme un sherkat ro kharidari monanad wali shoma khodetun moghayesse konin !!!!!yeki neveshte bud gushi gerun mikhai boro galaxy 5s bekhar khob sathe darai har fard hamun ghadr sathe ejtemaisho ragham mizane Mahdi Az Deutschland

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۰
چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۰
عزیزم اینا اینقدر پول دارن که نمیدونن باهاش چیکار کنن میرن اینو میخرن فکر کردی پولاشونو جمع میکنن میرن میخرن؟

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۰
درود براون شرفت

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۰
چه ربطی داره