خانهاخبار
بازی قدیمی VVVVVV به آی او اس و اندروید آمد

بازی قدیمی VVVVVV به آی او اس و اندروید آمد

دانیال حافظیان - نویسنده مهمان: در بازار شلوغ و اشباع‌شده‌ی بازی‌های مستقل بخصوص در سبک پلتفرمر، VVVVVV یکی از قدیمی‌ترین و هنوز بهترین عناوین به شمار می‌رود. نسخه‌ی اصلی این بازی در سال 2010 توسط Terry Cavanagh برای سیستم عامل Mac منتشر شد.
۱۳۹۳/۴/۱۷

دانیال حافظیان - نویسنده مهمان: در بازار شلوغ و اشباع‌شده‌ی بازی‌های مستقل بخصوص در سبک پلتفرمر، VVVVVV یکی از قدیمی‌ترین و هنوز بهترین عناوین به شمار می‌رود. نسخه‌ی اصلی این بازی در سال 2010 توسط Terry Cavanagh برای سیستم عامل Mac منتشر شد. شاید VVVVVV به اندازه‌ی شاهکار مستقل دیگر این بازیساز ایرلندی یعنی Super Haxogen معروف نباشد، ولی بدون شک یک بازی عالی به شمار می‌رود. حال به دلیل درخواست‌های فراوان بالاخره این بازی برای Android و iOS پورت و منتشر شده است.
 

image


چه چیزی این بازی دوبعدی و ساده را انقدر خوب کرده است؟ Cavanagh استاد سختی در بازی‌ها به شمار می‌رود. به طور کلی بازی از سه عنصر اصلی ساخته شده است: قهرمان دوبعدی دوست داشتنی شما، توانایی معکوس کردن جاذبه و تعداد نامعقولی از موانع که کار را برای شما به شکل عجیبی سخت می‌کنند. گرچه از موسیقی ستودنی بازی هم نباید گذشت. فاکتوری که در تک‌تک لحظات القا کننده جو عجیب حاکم بر محیط بازی برای شماست.

جدا از این‌ها، فقط شما هستید با کاپیتان Virdian  کوچک که باید سفر دراز خود را در راه نجات دوستانِ معلق در فضایتان در دنیای 8 بیتی رنگارنگ بازی به سختی دنبال کنید. شما می‌توانید VVVVVV را هم اکنون از App Store و Google Play با قیمت 2.99 دلار خریداری و دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن VVVVVV برای سیستم عامل iOS

دانلود اپلیکیشن VVVVVV برای سیستم عامل اندروید 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۸
آخر بازیه

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۷
بابا پوليه اونم نزديك ٣دلار