خانهاخبار
بررسی تمام شایعات گلکسی نوت 4 (هر آنچه از نوت 4 می دانیم)

بررسی تمام شایعات گلکسی نوت 4 (هر آنچه از نوت 4 می دانیم)

جی اس ام: نزدیک به 2 سال و چند ماه است که از مراسم معرفی اولین فبلت سامسونگ با نام گلکسی نوت می‌گذرد. با ورود این گجت به بازار مفهومی جدید به نام فبلت وارد دنیای موبایل شد.
۱۳۹۳/۴/۱۷

جی اس ام: نزدیک به 2 سال و چند ماه است که از مراسم معرفی اولین فبلت سامسونگ با نام گلکسی نوت می‌گذرد. با ورود این گجت به بازار مفهومی جدید به نام فبلت وارد دنیای موبایل شد. پس از آن تا امروز شاهد معرفی دو فبلت دیگر از این خانواده از سامسونگ بودیم، که هر سال این فبلت‌ها از سال گذشته بهتر شدند. اما هر چه می‌گذرد به معرفی نسل چهارم این فبلت‌ها که گلکسی نوت 4 نام خواهد گرفت نزدیک تر می‌شویم، به همین خاطر بعید نیست که هر روز شایعات بیشتری در مورد این گوشی شنیده شود.

 

امروز در این مقاله می‌خواهم به شما بگویم که ما در مورد این محصول سامسونگ چه می‌دانیم و حتی انتظار چه چیزهایی را داریم. با من همراه باشید تا ببینیم این محصول جنجالی احتمالا چه چیزهایی خواهد داشت.

 

image

 

طراحی گلکسی نوت 4

 

گلکسی نوت 4 که کد آن احتمالا SM-N910 خواهد بود به طور حتم یک گوشی بزرگ خواهد بود. البته حدس اینکه صفحه نمایش چه اندازه‌ای خواهد داشت خیلی کار آسانی نیست اما بر اساس شایعاتی که تا امروز دیده و نشیده‌ایم گلکسی نوت 4 صفحه نمایشی به اندازه گلکسی نوت 3 خواهد داشت یعنی باید منتظر ارائه یک فبلت جدید با اندازه صفحه نمایش 5.7 اینچی باشیم.

 

از نظر جنس بدنه نیز دور از انتظار نیست که جنس گوشی از پلاستیک و با شباهت به گلکسی اس 5 باشد البته این قسمت را هنوز شایعات نه رد کرده‌اند و نه تایید کرده‌اند. از نظر ویژگی‌های اضافی به احتمال قوی این فبلت به ویژگی ضد آب و ضد گرد و غبار بودن مجهز خواهد بود و این نباید چندان تعجب آور باشد زیرا اکثر گوشی‌های پرچمدار امروزی به این ویژگی مجهز خواهند بود.

 

image

 

باید شاهد چندین سنسور جدید در این فبلت باشیم، یکی از این سنسورها سنسور اثر انگشت است که به احتمال قوی در دکمه وسط گوشی جای خواهد گرفت، مورد دیگر سنسور ضربان قلب است که فبلت را به گوشی گلکسی اس 5 بسیار شبیه خواهد کرد. اما سنسور دیگری که از آن صحبت می‌شود و در جای دیگر تا به حال مشاهده نشده است، سنسوری به نام Ultra-violet است که توسط آن کاربر می‌تواند از خطر سوختگی در زیر نور خورشید آگاه شود. از موارد دیگری که به طور حتم در این فبلت دیده خواهد شد قلم S-Pen خواهد بود که باید با بهبودهایی ارائه شود اما این بهبودها چه خواهد بود باید منتظر بوده و ببنیم.

 

صفحه نمایش گلکسی نوت 4

 

یکی از انتظارات ما از سامسونگ این است که گکلسی نوت 4 در چند مدل معرفی شود، یکی از مدل‌ها باید صفحه نمایشی مانند گلکسی نوت 3 و به صورت تخت و دیگری باید صفحه نمایشی خمیده داشته باشد. گفته شده که در گلکسی نوت 4 شاهد استفاده از صفحه نمایش مخصوص سامسونگ که YOUM نام داشته و اطراف گوشی را خواهد گرفت خواهیم بود.

 

image

 

همانطور که گفتیم گلکسی نوت 4 صفحه نمایشی 5.7 اینچی مانند گلکسی نوت 3 خواهد داشت اما کیفیت این صفحه نمایش از فول اچ دی به QHD یا 2560×1440 تغییر پیدا خواهد کرد، اگر سامسونگ به گذشته خود پای بند باشد که به احتمال قوی اینگونه خواهد بود در گلکسی نوت 4 باید شاهد استفاده از صفحه نمایش سوپرآمولد باشیم.

 

رابط کاربری و قابلیت‌های گلکسی نوت 4

 

مهم نیست که کدام یک از نسخه‌های اندروید بر روی گلکسی نوت 4 ارائه شوند مهم این است که هر نسخه‌ای که ارائه شود به شدت تحت تاثیر دستکاری‌ها و بهبودهای سامسونگ قرار خواهد گرفت.

 

اما یکی از ویژگی‌های عجیب و جالبی که احتمالا در گلکسی نوت 4 خواهیم دید، سنسور اثر انگشت هوشمند خواهد بود، توسط این سنسور کاربر می‌تواند برنامه‌های خاصی و یا ویژگی‌های خاصی را کشیدن انگشت بر روی سنسور در جهات مختلف فعال کند.

 

image

 

Download Booster نیز که اولین بار در گلکسی اس 5 آن را دیده‌ایم به طور حتم در گلکسی نوت 4 نیز ارائه خواهد شد، با کمک این ویژگی گوشی از دو اتصال Wi-Fi و LTE در یک زمان برای افزایش سرعت دانلود استفاده خواهد کرد.

 

حالت‌های جدیدی که در گلکسی اس 5 دیده بودیم مانند حالت Power Saving Mode و برنامه جدید S Health که از سنسور ضربان قلب پشتیبانی می‌کند نیز در این فبلت دیده خواهند شد.

 

image

 

پردازنده و حافظه گلکسی نوت 4

 

طبق روال گذشته که از گلکسی اس 4 شروع شده است، در این فبلت نیز شاهد معرفی دو نسخه 8 هسته‌ای و 4 هسته‌ای خواهیم بود، نسخه 4 هسته‌ای که از پردازنده ساخت کوالکام استفاده خواهد کرد احتمالا در کشورهای آمریکای شمالی، کره جنوبی، چین و ژاپن و نسخه 8 هسته‌ای که ساخت شرکت سامسونگ است در دیگر نقاط جهان ارائه خواهد شد.

 

هر دوی این فبلت‌ها رم 3 گیگابایتی خواهند داشت، اما در مورد حافظه داخلی هنوز هیچ نظری نمی‌توان داد اگرچه به احتمال بسیار زیاد حافظه داخلی این گوشی مانند نسل قبل 32 گیگابایتی خواهد بود. به احتمال قوی کدهای ذیل مربطو به نسخه‌های گلکسی نوت 4 خواهد بود.

 

·         Samsung SM-N910A - 32GB, AT&T, Black

·         Samsung SM-N910V - 32GB, Verizon, Black/White

·         Samsung SM-N910P - 32GB, Sprint, Black

·         Samsung SM-N910T - 32GB, Black

 

 

image

 

زمان ارائه گلکسی نوت 4

 

احتمال این وجود دارد که گلکسی نوت 4، 1 روز پیش از شروع مراسم IFA در برلین معرفی شود. این مراسم در 14 شهریور شروع خواهد شد. علاوه بر این گفته شده که این گوشی تنها چند روز پس از معرفی ارائه خواهد شد زیرا سامسونگ اکنون آماده شده تا تولید انبوه این گوشی را شروع کند.

 

شما تصور می‌کنید که این مشخصاتی که برای شما گفتم همگی در گلکسی نوت 4 دیده خواهد شد؟ چیز بیشتری به عقیده شما در این نسخه دیده خواهد شد؟

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (66 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱۲/۲۱
من مدل جي نوت٤ رو گرفتم مدتي هست حسگر اثر انكشت كار نميكنه و با فلش هم درست نشد ايا با عوض كردن قطعه درست ميشه

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۹
سلام این عکس ها عکس های واقعی samsung galaxy note 4 نیست . حالا خواهیم دید عجله نکنید

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۶
این ها که همه عکس نوت3واس5بود فقط یک جا عکس نوت4 بود اون این جوری نیست

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۳
Just 1100

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۳
من قصد داشتم نوت3 بخرم ولی الان که فهمیدم نوت4 داره میاد صبر میکنم تا بهترین پرچم دار سامسونگ ینی نوت4 رو بخرم