خانهاخبار
توئیک Springtomize 3 با امکانات بیشتر و هماهنگی با iOS 7.1.x آپدیت شد

توئیک Springtomize 3 با امکانات بیشتر و هماهنگی با iOS 7.1.x آپدیت شد

دانیال حافظیان - نویسنده مهمان: دو هفته گذشته گروه چینی Pangu در حرکتی ناباورانه دست به انتشار جیلبریک جدیدترین نسخه منتشر شده iOS یعنی 7.1.1 زدند. توسعه‌دهنده ایتالیایی توئیک 3 Springtomize، روز گذشته این توئیک پرطرفدار را برای هماهنگی با iOS 7.1.1 (یا بالاتر) آپدیت کرد.
۱۳۹۳/۴/۱۷

دانیال حافظیان - نویسنده مهمان: دو هفته گذشته گروه چینی Pangu در حرکتی ناباورانه دست به انتشار جیلبریک جدیدترین نسخه منتشر شده iOS  یعنی 7.1.1 زدند. توسعه‌ دهنده ایتالیایی توئیک 3 Springtomize، روز گذشته این توئیک پرطرفدار را برای هماهنگی با iOS 7.1.1 (یا بالاتر) آپدیت کرد. برای کاربرانی که قبلاً Springtomize 3 را خریداری کرده‌اند، این آپدیت بطور رایگان در Cydia قابل دانلود خواهد بود. در این بسته بروزرسانی جدید تعداد زیادی از باگ‌ها رفع شده و ویژگی‌های قابل توجه زیادی نیز اضافه شده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
 

image


در این نسخه از Springtomize 3 قابلیت تیره کردن پس‌زمینه پوشه‌ها اضافه شده است. همچنین باگ آزاردهنده نمایش بعضی از برنامه‌ها و باگ مربوط به نوار وضعیت (Status Bar) نیز در این نسخه حل شده‌اند و دیگر برنامه‌ها و پوشه‌های شما بی‌دلیل پنهان نخواهند شد.
 

لیست رسمی تغییرات این بروزرسانی در Cydia یه شرح زیر است:
 

  • حل مشکل نمایش بعضی از برنامه‌ها (مثل Reminders و Phone)
  • نوار وضعیت (Status Bar) در نسخه 7.1.1 دیگر پنهان نیست
  • حل مشکل پنهان‌سازی در اجرای برنامه‌های موجود در نوار Dock
  • اپلیکیشن Newsstand در iOS 7.1.1 دیگر پنهان نیست
  • پس‌زمینه پوشه‌ها در iOS 7.1.1 دیگر پنهان نیست
  • قابلیت تغییر نوشته Slide to unlock در iOS 7.1.1

ویژگی جدید
  • تیره کردن پس‌زمینه پوشه‌ها در iOS 7.1.1

بدون شک Springtomize 3 یکی از محبوب‌ترین توئیک‌های سیدیا به شمار می‌رود. این توئیک به کاربران iPhone و iPad اجازه می‌دهد تقریباً همه ویژگی‌های ظاهری گجت خود را ویرایش کنند. انیمیشن‌ها، پوشه‌ها، آیکون‌ها، نوار وضعیت، نوار Dock ،Lock Screen و بقیه بخش‌های مربوط به رابط کاربری همگی به کمک این توئیک قابل شخصی‌سازی هستند.
شما می‌توانید Springtomize 3 را با قیمت 2.99 دلار از سورس اصلی خریداری یا نسخه کرک شده آن را بطور مجانی از سورس repo.hackyouriphone.org دانلود کنید.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۸
اولا مصرف باتری رو بالا میبره دوما باگ های عجیبی داره سوما کمی هم تو سرعت تاثیر داره وفقط برای افرادی که آزادی های اندرویید رودوست دارن خوبه من که جیل نمیکنم وتاحالا نکردم به شما هم پیشنهاد نمیکنم.

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۷
خیلی خوبه