خانهاخبار
دانلود و آموزش قدم به قدم جیل بریک پایدار iOS7.1.1 برای آيفون و آی پد

دانلود و آموزش قدم به قدم جیل بریک پایدار iOS7.1.1 برای آيفون و آی پد

: همانطور که در خبر قبل خدمت شما اعلام کردیم، ساعتی پیش یک تیم چینی نسخه پایدار و نهایی جیل بریک iOS7.1.1 را منتشر کرده است که در این پست به آموزش قدم به قدم جیل بریک آیفون و آی پد با نسخه iOS7.1.1 خواهیم پرداخت.
۱۳۹۳/۴/۲

: همانطور که در خبر قبل خدمت شما اعلام کردیم، ساعتی پیش یک تیم چینی نسخه پایدار و نهایی جیل بریک iOS7.1.1 را منتشر کرده است که در این پست به آموزش قدم به قدم جیل بریک آیفون و آی پد با نسخه iOS7.1.1 خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید. 


image

 


آموزش و دانلود جیل بریک آیفون و آی پد با نسخه iOS7.1.1 به صورت پایدار 

 

  1. در ابتدا نرم افزار این جیل بریک که PanGu نام دارد و کاملا توسط یک تیم چینی توسعه داده شده است را باید دانلود کنیم. شما می توانید این برنامه که فعلا تنها نسخه ویندوزی آن منتشر شده است را از لینک های زیر دانلود کنید. 
    + دانلود Pangbu نسخه ویندوز -  لینک کمکی ۱ لینک کمکی ۲ 

    image


     
  2. یکی از مهم ترین و اساسی ترین اقدامات پیش از جیل بریک گرفتن بکاپ از آیفون و آی پد شماست. پس حتما از طریق آیتونز از گوشی و تبلت خود نسخه پشتیبان بگیرید و سپس به مراحل بعد وارد شوید. ضمنا بهتر است همیشه از آخرین نسخه آیتونز استفاده کنید که می توانید آن را از سایت اپل دریافت نمایید. 

     
  3. بعد از دانلود این برنامه با فایل PanGu مواجه می شوید که لازم است بر روی آن کلیک کرده و آن را اجرا نمایید.


    image


     
  4. همانطور که گفته شد این برنامه توسط یک تیم چینی توسعه داده شده است و زبان آن هم چینی است. اما نگران نباشید. اگر زبان چینی بر روی ویندوز خود داشته باشید بعد از اجرای برنامه تصویری به مانند عکس زیر مشاهده خواهید کرد. اگر هم زبان چینی نداشته باشید، حروف را به شکل علامت سوال خواهید دید که مسئله مهمی نیست چون ما متون را برای شما ترجمه کرده ایم و نیازی به آن ندارید. 


    image


     
  5. بعد از اجرای برنامه، آیفون خود را به کامپیوترتان متصل کنید. بعد از اتصال مشاهده خواهید کرد که کلید بر روی برنامه که قبل از اتصال غیرفعال بوده، فعال می شود که در تصویر زیر نیز به خوبی این تفاوت مشخص است. 

    image

     
  6. همانطور که مشاهده می کنید شما با یک کلید و یک گزینه برخورد می کنید که تیک خورده است. در ابتدا تیک این گزینه را بردارید. اگر این تیک فعال باشد به همراه جیل بریک یک فروشگاه نرم افزار چینی نیز بر روی گوشی شما نصب می شود که بدان نیازی نخواهید داشت. پس این تیک را غیرفعال نمایید.

    image


     
  7. حالا وقت آن رسیده است که بر روی دکمه مشهود در عکس کلیک نمایید تا مراحل جیل بریک و آموزش آن آغاز شود.


    image


     
  8. بعد از کلیک بر روی دکمه جیل بریک با تصویر زیر برخورد خواهید کرد که از شما می خواهد مطابق مراحلی که نمایش می‌دهد تاریخ گوشی خود را عقب بکشید. این در واقع اولین مرحله در استفاده از باگی است که از طریق آن جیل بریک صورت پذیرفته است.

    image


     
  9. پس برای تغییر تاریخ به منوی Setting رفته و وارد بخش General شوید.

    image


    سپس وارد بخش Data & Time شده و گزینه Set Automatically را خاموش کرده تا تاریخ را به صورت دستی بتوانید وارد کنید.

    image


    در این مرحله تاریخ را بر روی یکم ماه June سال ۲۰۱۴ تنظیم نمایید. دقیقا مطابق با وضعیتی که در عکس زیر مشاهده می کنید.

    image

     
  10. بعد از عبور موفق از مرحله قبل و تنظیم تاریخ، برنامه PanGu شروع به جیل بریک کردن دستگاه شما می کند. در این حال نوار خاکستری رنگ شروع به پر شدن می کند و زمانی که این نوار خاکستری به پایان برسد دستگاه شما با موفقیت جیل بریک شده است. اما برای به پایان رسیدن جیل بریک باید مرحله بعد را با موفقیت انجام دهید. 

    image

     
  11. قبل از پایان پر شدن نوار خاکستری، اپلیکشن PanGu در صفحه آیفون و یا آی پد شما ظاهر می شود. بر روی آیکون این برنامه کلیک کرده تا با پیغام زیر برخورد کنید و سپس گزینه Continue را لمس کنید.  

    image


     
  12. بعد از لمس Continue، نرم افزار PanGu، جیل بریک کردن دستگاه شما را ادامه می دهد و آیفون شما در این مرحله نیز یک بار دیگر ریست می شود.  دقت کنید که در این مراحل حتما آیفون شما به کامپیوترتان متصل بوده و نرم افزار را به هیچ عنوان نبندید. 

    image

     
  13. بعد از پر شدن نوار خاکستری رنگ، شاهد ریست شدن آیفون و یا آی پد خود خواهید بود. با بوت شدن آی دیوایس شما شاهد نرم افزار Cydia در دستگاه خود هستید که نشان از موفقیت آمیز بودن جیل بریک دستگاه شما خواهد داشت. 

    image

     
  14. تمام ! دستگاه شما با موفقیت جیل بریک شده است و اکنون می توانید از توییک ها و نرم افزارهایی که در سیدیا موجود است، بهره ببرید.


    image

 

انجام این مراحل زمان کمی از شما خواهد گرفت و بسیار آسان خواهد بود. باز هم تاکید می کنیم که برای جلوگیری از هرگونه اتفاق از دستگاه خود حتما بکاپ بگیرید تا اطلاعاتی را از دست ندهید. تا به الان گزارشی مبنی از داشتن باگ یا مشکل امنیتی در این نسخه از جیل بریک iOS7.1.1 گزارش نشده است. اما اگر مشکلی در نمایش آیکون ها داشتید می توانید با ری اسپرینگ کردن ( گرفتن ۱۵ ثانیه دکمه هوم و پاور با هم ) دستگاه خود این مشکل را حل کنید.  ضمنا دقت کنید که این جیل بریک برای آخرین نسخه از iOS یعنی iOS7.1.1 منتشر شده است. 

 

به نظر شما آیا جیل بریک کردن آیفون ضروری است؟ چه دلیلی شما را مشتاق به جیل بریک کردن دستگاه خود می کند؟ کدام توییک از بقیه توییک های آیفون جذاب تر است؟ 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (51 نظر)

matin

۱۳۹۸/۱۲/۲۳
سلام من برنامه pangu رو که در لپتاپ باز میکنم مینویسه pleas make sure youre connect to the internet هر کاری میکنم وصل نمیشه حتی با ف . ی.ل. شکن هم که رفتم باز همین پیغامو میده لطفا راهنمایی کنید

راضیه

۱۳۹۸/۴/۴
سلام من همه این کارارو درست انجام دادم گوشیم ری استارت شد ولی cydia نیومد چکار کنم؟؟

راضیه

۱۳۹۸/۴/۴
سلام من همه این کارارو کردم ولی cydia نیود
چیکار کنم

wl

۱۳۹۵/۱۱/۱۴
سلام من sun jun 1
نداره برا تقویم کمک کنید لطفا

مهمان

۱۳۹۴/۲/۷
سامان سلام من ایفون فایو اس دارم ورژن 7.1.1 کاملا بدون دردسر جیل شد ممنونم ازتون فقط موقع نصب این تیک فروشگاه چینیه نیومد که مهم نیست خیلی کم حجمه گذاشتمش اون ته مهای فایلام الانم وارد سیدیا شدم خیلی خوب و عالی داره کار میکنه سورساشم اومد بالا