خانهاخبار
آی پد ایر 2 امن ترین تبلت دنیا خواهد بود

آی پد ایر 2 امن ترین تبلت دنیا خواهد بود

محمد شكورى - جى اس ام:فضای اینترنت پر شده از خبرهای گوناگون و عکس‌های اولیه از ماکت‌های آیفون 6، همیشه با نزدیک شدن به زمان معرفی آیفون فضای اینترنت از این خبرها پر می‌شود. اما امروز می‌خواهیم در مورد یک محصول دیگر از اپل صحبت کنیم، امروز در مورد آی‌پد ایر 2 صحبت خواهیم کرد.
۱۳۹۳/۳/۲۸

محمد شكورى - جى اس ام: فضای اینترنت پر شده از خبرهای گوناگون و عکس‌های اولیه از ماکت‌های آیفون 6، همیشه با نزدیک شدن به زمان معرفی آیفون فضای اینترنت از این خبرها پر می‌شود. اما امروز می‌خواهیم در مورد یک محصول دیگر از اپل صحبت کنیم، امروز در مورد آی‌پد ایر 2 صحبت خواهیم کرد.

 

گفته شده که نسخه دوم آی‌پد ایر امن ترین نسخه‌ای از آی‌پد خواهد بود که تا امرزو معرفی شده است. خبرهایی که از یک خبرگزاری از کره منتشر شده ادعا کرده تامین کنندگان قطعات در حال آماده کردن خود برای ساخت اجزای آی‌پد ایر 2 از اواخر این ماه هستند.

 

آی‌پد ایر 2 بر اساس شایعاتی که منتشر شده به دوربینی 8 مگاپیسلی، پردازنده قوی تر و مهم تر از همه سنسور اثر انگشت برای باز کردن قفل صفحه مجهز خواهد بود. اگر این خبرها صحت داشته باشند و عکس‌هایی که در ادامه می‌بینید درست باشند و آی‌پد ایر 2 به سنسور اثر انگشت مجهز باشد با ادغام این سنسور با ویژگی‌های امنیتی iOS8، که به تازگی معرفی شده، آی‌پد ایر 2 امن ترین تبلتی خواهد بود که تا امروز روانه بازار شده است.

 

از جمع بندی شایعاتی که تا امروز منتشر شده می‌توان این مشخصات را برای آی‌پد ایر 2 در نظر گرفت، اندازه صفحه نمایش مانند نسل قبل و به اندازه 9.7 اینچ با کیفیت 2048×1536، وزن 484  گرم، پردازنده A8 که 50 درصد از پردازنده نسل قبل سریعتر است.

 

البته تا روزی که اپل آی‌پد ایر 2 را معرفی کند نمی‌توان نظر قطعی در مورد صحت این شایعات داد، زیرا اپل همیشه به غافلیگر کردن کاربران خودش مشهور بوده و به نظر نمی‌آید که اینبار نیز تفاوتی در رفتار اپل ببینیم.

 

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۳/۳۰
خوابی سامسونگ خیلی وفته 4G رو معرفی کرده کجای عمو

مهمان

۱۳۹۳/۳/۳۰
قابل توجه دوستانی که میگن سامسونگ همه گوشی هاش و تبلت هاش یکیه و فرق ندارن : شما دو تا گوشی متفاوت از اپل نام ببر اپل کلا 10 تا گوشی زده ولی سامسونگ این همه تنوع داره و برای هر کسی گوشی می زنه چه فقیر چه پولدار چه عکاس چه گیمر و ...

مهمان

۱۳۹۳/۳/۳۰
دوستانی که ios استفاده می کنند برای انتقال فایل از zapya استفاده می کنند با سرعتnبرابر بلوتوث. توصیه به اندرویدیها، ازzapya استفاده کنید.

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۹
: امن و امنیت! برو بابا مگه یک تبلت چی داره که بخوای امنیتش رو برقرار کنی؟ کلا اسباب بازیه.

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۹
قابل توجه بالایی: وقتی بلوتوث نسخه ی 4 باشه سرعتش خیلی بیشتر از 500 کیلوبایته!!! همه چیز ایفون خوبه به غیر از این محدودیت هاش! ولی با جیلبریک و برنامه های لازم میشه این محدودیت ها رو ور داشت؟ ولی به هرحال کیفیت ساخت اپل خیلی عالیه