خانهاخبار
عکس های جدید از آیفون 6 خاکستری در کنار آیفون 5s و اچ تی سی ام 8

عکس های جدید از آیفون 6 خاکستری در کنار آیفون 5s و اچ تی سی ام 8

: روز گذشته عکس های جدیدی از آیفون 6 در کنار آیفون 5s و اچ تی سی ام 8 منتشر شد. در عکس های جدیدی که از آیفون 6 منتشر شده است، مشخص شده است که صفحه نمایش این گوشی 4.7 اینچی خواهد بود.
۱۳۹۳/۳/۲۸

: روز گذشته عکس های جدیدی از آیفون 6 در کنار آیفون 5s و اچ تی سی ام 8 منتشر شد. در عکس های جدیدی که از آیفون 6 منتشر شده، مشخص شده است که صفحه نمایش این گوشی 4.7 اینچی خواهد بود. یکی از دغدغه های همیشگی اپل که باعث می شد این کمپانی تصمیم به افزایش سایز صفحه نمایش نگیرد، عدم امکان کار با یک دست با گوشی بوده است. اما حالا باید دید که با صفحه نمایش 4.7 اینچی آیا می توان با یک دست با آیفون کار کرد یا خیر؟ در زیر علاوه بر عکس های مقایسه ای در کنار آیفون 5s و اچ تی سی ام 8، عکس های دیگری از آیفون 6 را مشاهده می کنید. 

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image
.

 

image

 

با توجه به عکس هایی که اخیرا منتشر شده است به نظر شما فلسفه اپل در رعایت سایز گوشی برای کار با یک دست زیر سوال رفته است؟ آیا سایز آیفون 6 به گونه ای است که می توان با یک دست با آن کار کرد؟ آیا اپل بعد از استیو جابز استراتژی های خود را تغییر داده است؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (55 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۴
ایفون همیشه بهترین بوده خودتونم می دونید پس انکار نکنید الان بایک دست یا با دو دست گرفته بشه یا نشه مهم نیست چون ابوهت مارک اپل خدایش بالاست مردونس من دوستش دارم چون الان معطل اینم که بیاد بازار

مهمان

۱۳۹۳/۶/۹
اندروید = هنگ و ویروس ولی شرکت ایفون یکی از مشخصه هاش اینه ک ویروس در این سیستم و همچنین هنگ جایی ندارد...ایفون بی رقیبه

مهمان

۱۳۹۳/۴/۸
دوستان صبر کنید... وقتی هنوز از نزدیک ندیدین,چرا قضاوت میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱
پرچم بالاست just htc

مهمان

۱۳۹۳/۳/۳۰
سياست فروش،حس كنجكاوي همرو تحريك ميكنه