خانهاخبار
درب های گوگل پلی بر روی ایرانی ها باز شده؛آیا این باز شدن موقتی است؟

درب های گوگل پلی بر روی ایرانی ها باز شده؛آیا این باز شدن موقتی است؟

محمد شكورى - جى اس ام: اگر از کاربران اندروید باشید حتما می‌دانید زمانی که بر روی لوگوی گوگل پلی در گوشی خود کلیک کنید یک پیغام خطا برای شما نمایش داده شده و به شما اجازه دسترسی به این بزرگ داده نمی‌شود. این موضوع برای کاربرانی که از داخل ایران به این بازار متصل می‌شوند اتفاق می‌افتد.
۱۳۹۳/۳/۲۸

 محمد شكورى - جى اس ام: اگر از کاربران اندروید باشید حتما می‌دانید زمانی که بر روی لوگوی گوگل پلی در گوشی خود کلیک کنید یک پیغام خطا برای شما نمایش داده شده و به شما اجازه دسترسی به این بازار بزرگ داده نمی‌شود. این موضوع برای کاربرانی که از داخل ایران به این بازار متصل می‌شوند اتفاق می‌افتد.

 

اما از شب گذشته خبری در فضای اینترنتی ایران منتشر شده و اتفاقی رخ داده که به نوعی می‌توان آن را خبری خوش برای کاربران اندروید دانست. از شب گذشته کاربران اندرویدی که از داخل ایران به گوگل پلی متصل می‌شوند دیگر با خطای همیشگی مواجه نمی‌شوند و به راحتی می‌توانند از این بازار بزرگ استفاده کرده و به دانلود برنامه‌های جدید و بروزرسانی برنامه‌هایی که پیش از این بر روی گوشی خود نصب کرده‌اند، بپردازند.

 

اما یک موضوع در اینجا وجود دارد، که باعث می‌شود ما با کمی تردید در مورد این خبر اظهار نظر کنیم، در سال گذشته چندین بار این اتفاق رخ داد و برای چند روز بازار گوگل پلی برای کاربران ایرانی باز شد و بعد از آن دوباره این بازار به حالت اولیه بازگشت و بر روی ایرانی‌ها بسته شد. به همین خاطر باید صبر کنیم و ببینم که اعلامیه‌ای رسمی از گوگل منتشر خواهد شد که نشان دهد این بازار برای ایرانی‌ها باز شده یا اینکه مانند دفعات گذشته درب‌های گوگل پلی بعد از چند روز دوباره بر روی  ایرانی‌ها بسته خواهند شد.

 

با همراه باشید تا ببنیم که بالاخره گوگل تصمیم گرفته تا تحریم‌ها را از بین ببرد یا اینکه مانند گذشته می‌خواهد ایرانی‌ها به بازار گوگل پلی دسترسی نداشته باشند.

 

درب های گوگل پلی بر روی ایرانی ها باز شده؛آیا این باز شدن موقتی است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۸
گوگل پلی باز شده ولی بعضی اپ ها مثل اینستاگرام یا اسکایپ ظاهرا به گوگل اجازه نمیدن که اجازه بده از ایران دانلود بشن بنابرین برنامه های چرت و پرت لیست میشه و نصب میشه ولی برنامه های پدر مادر دار نصب میشه

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲
سلام تا هفت روز دیگه کل تحریم ها فقظ برای گوشی ها برداشته می شه فقط برای گوشی ها

مهمان

۱۳۹۳/۳/۳۱
سلام به دوستان شما وقتی منفی دادین خب نظرتون بوده حال اگر می شود در تولبار خودhttps://play.google.com را سرچ کنید اگه اومد بعد منفی بدید خیلی ممنون

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۹
گوگل پلیت رو اپدیت کن

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۹
S5 ver:4.4.2 baz meshe