خانهاخبار
یک جام جهانی شاد با مسابقه "عکس پرچمدار" جی اس ام

یک جام جهانی شاد با مسابقه "عکس پرچمدار" جی اس ام

زمان زیادی نیست که از شروع کمپین جام جهانی در می‌گذرد. اما در همین زمان کوتاه بسیاری از مخاطبان و همراهان همیشگی در این مسابقه شرکت کرده‌اند.
۱۳۹۳/۳/۲۵

زمان زیادی نیست که از شروع کمپین جام جهانی در می‌گذرد. اما در همین زمان کوتاه بسیاری از مخاطبان و همراهان همیشگی در این مسابقه شرکت کرده‌اند. مهم‌ترین بخشی که این مسابقه را جذاب‌تر می‌کند این است که شما باید از دوستان خود دعوت کنید تا در این مسابقه عکس شما را انتخاب کنند. هرچه جام جهانی رو به جلو حرکت می‌کند، شرکت کنندگان در نیز سعی می‌کنند به صورت جدی‌تر وارد این مسابقه شوند. خوشحالیم که این مسابقه موبایلی در جام جهانی باعث ایجاد جریان شادی در صفحه اینستاگرام شده است.

 

شما طرفدار کدام تیم هستید؟

 

تا اینجای جام جهانی، طرفداران برزیل، ایتالیا و هلند از همه بیشتر خوشحالند. فردا (دوشنبه) هم تیم ملی ایران قرار است در برابر نیجریه به میدان برود و همه منتظریم تا این بازی را ببینیم و امیدواریم ایران بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

 

طرفدار هر تیمی هستید زمان را از دست ندهید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که هرچه زودتر در این مسابقه شرکت کنید، شانس برنده شدن بیشتری خواهید داشت.

 

یک جام جهانی شاد با مسابقه "عکس پرچمدار" جی اس ام

 

شما اول از هر چیز باید صورت خود را به رنگ تیم محبوبتان در آورید. بعد از خودتان عکس بگیرید و در صفحه اینستاگرامتان منتشر کنید. برای اینکه در مسابقه شرکت کنید باید زیر عکس خود این هشتگ را کامنت بگذارید #gsmworldcup و بعد هم اکانت ما یعنی gsmwebsite را دنبال کنید. عکس شما در صفحه ما منتشر می‌شود و اینجاست که رقابت آغاز می‌شود. رقابتی سخت برای اول شدن و دریافت جایزه گوشی محبوب به انتخاب خود شما.نگران نباشید حتی اگر نفر اول این مسابقه نیز نبودید، اما جزو 10 شرکت کنند برتر باشید جایزه ای شامل: 10 پیراهن تیم ملی و 10 ساعت هوشمند جدید سونی (نسخه جام جهانی) به شما هدیه داده می‌شود.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۸
بچه ها ما خودمون تیم داریم تیم ملی ایران چرا سر این تیمای خارجی بحث میکنید؟!! یه چیزی بهتون بگم جام رو برزیل میبره تا وقتی نیمار هست مولر روبن و وان پرسی باید کشک بسابن بهترین تیم جام جهانی برزیله همتونم خوب میدونید که یه نظرسنجی هم گذاشته شد که بزیل با43درصد ارا بیشترین شانس براش پیشبینی میشد شاید هلند.ارژانتین.المان بتونن رقیبای سرسختس برای برزیل باشن

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۸
سلام ...طرفدارای اسپانیا خواهشا اظهار نظر نکنن که با اون پنج تایی که از هلند خوردن الآن از استرالیا هم پایین ترن ...اینو گفتم تا هوادارای اسپانیا نظر ندن...پرتغالی ها و در اصل طرفدارای رونالدو هم چیزی نگن که چهار تایی شدن... فینال آلمان و برزیل هست که المان 2 بر 1 برزیل رو میبره و قهرمان میشه

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۷
خوشحالم از اینکه میبینم المان ها خاری شدن رفتن تو چشم یه عده بزن به عشق توماس مولر++++

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۷
نمیشه عکس هارو بزاریم توسایت gsm بعدش همه بازدید کندگان بتونن نظربدن <رضا.آ>

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۶
اسپانیا قهرمانه .مطمئن باشید