خانهاخبار
مروری بر مهم ترین اخبار دنیای موبایل در هفته ای که گذشت

مروری بر مهم ترین اخبار دنیای موبایل در هفته ای که گذشت

اگر در طول هفته فرصت خواندن و دنبال کردن تمامی اخبار مرتبط با دنیای موبایل را نداشته اید در این پست شما می توانید منتخبی از بهترین و مهم ترین اخبار هفته گذشته را مطالعه کنید.
۱۳۹۳/۳/۲۳

اگر در طول هفته فرصت خواندن و دنبال کردن تمامی اخبار مرتبط با دنیای موبایل را نداشته اید در این پست شما می توانید منتخبی از بهترین و مهم ترین اخبار هفته گذشته را مطالعه کنید.

 

image

 

  1. به زودی اپل یک MFI جدید برای آیفون معرفی خواهد کرد که به سازندگان هدفون این امکان را می‌دهد تا بتوانند  هدفون‌های خود را با پشتیبانی از پورت Lightning که در حال حاضر برای شارژ گوشی استفاده می‌شود بسازند و دیگر به جک 3.5 میلیمتری نیازی نباشد.

     

    به گزارش جی اس ام، در حال حاضر این پورت از ورودی و خروجی صدا پشتیبانی می‌کند و کاربران برای داک‌های صوتی می‌توانند از آن استفاده کنند و کارخانجات تولید کننده اسپیکرها از این پورت استفاده کرده‌اند اما برای اینکه سازندگان هدفون نیز بتوانند از این پورت استفاده کنند نیاز به دریافت مشخصات ویژه‌ای از سمت اپل دارند.

     

    درگاه Lightning می‌تواند سیگنال صدایی دیجیتالی 48 کیلوهرتزی را منتشر کرده و صدای دیجیتالی مونو 48 کیلوهرتزی را دریافت کند.

     

    image


     
  2. در پشت موفقیت اپل چه رمزی نهفته است؟

    تاریخ ارسال خبر: 17 خرداد 1393

    با معرفی iOS8 در مراسم WWDC شاهد عکس العمل‌های متفاوتی از سمت کاربران و کارشناسان بودیم. همانطور که انتظار می‌رود کسانی که طرفدار اپل هستند از اینکه این سیستم عامل به سمت راحت تر شدن پیش رفته خوشحال بودند و موجی مثبت را منتشر کردند. اما در سوی دیگر طرفداران اندروید هستند که به راحتی ادعا کردند که نیمی از ویژگی‌های معرفی شده در iOS8 پیش از این در اندروید وجود داشته و یا اینکه برنامه‌های جانبی آن را برای اندروید فراهم کرده بودند.

     

    رقابت و استفاده از ایده‌های خوب همیشه کار خوبی است و اپل نیز ویژگی‌های خوب را از اندروید کپی کرده است و کسی با این موضوع مشکلی ندارد اما مشکلی اصلی در اینجا است که اپل با کمپانی‌های دیگر چه برخوردی دارد.

     

    image

     

     
  3. امروزه دنبال کردن فعالیت‌های ورزشی و ثبت آمار و رکوردها روی تلفن هوشمند تبدیل به یکی از جذاب‌ترین سرگرمی‌های دارندگان این نوع تلفن‌ها شده است. تا جایی که شرکت‌های زیادی از جمله ال جی و سامسونگ انواع دستبندهای Activity Tracker خود را وارد بازار کرده‌اند و اپل نیز در پی عرضه ساعت هوشمند خود است که احتمالا iWatch نام خواهد گرفت و امکانات از قبیل اندازه گیری فعالیت‌های ورزشی و  جمع آوری اطلاعات مربوط به سلامتی را دارا خواهد بود.

    در این بین اپلیکیشن‌های مختلفی نیز هستند که تنها با یک تلفن هوشمند و بدون نیاز به یک دستبند یا ساعت هوشمند می‌توانند فعالیت‌های ورزشی شما را زیر نظر بگیرند و آمار آن را ثبت کنند. یکی از معروف‌ترین این اپلیکیشن‌ها Runkeeper است.

     

    image

     
  4. معرفی نشریات جی اس ام

    تاریخ ارسال خبر: 18 خرداد 1393

    1 - کالایاب خودرو 

    مجله کالایاب خودرو با ارائه اطلاعات کامل در مورد خودروهای بازار ایران در طی این سال ها به یک راهنمای خرید و مرجع مطمئن برای خریداران تبدیل شده است. 

     

    image

     

    اطلاعات بیشتر مجله کالایاب خودرو

     

    2 - کالایاب کلکسیون خودروهای خاص 

     

    مجله کلکسیون خودروهای خاص جهان با محوریت بررسی جامع برترین و جدیدترین خودروهای جهان و برندهای خودرو سازی، در طول فعالیت خود سعی داشته در کیفیتی ممتاز ، مطالبی مفید و جدید را در اختیار مخاطبانش قرار بدهد.

     

    image

     

    اطلاعات بیشتر مجله کلکسیون  خودروهای خاص

     

    3 - کالایاب موبایل

     

    کالایاب موبایل 70 منتشر شد. این ماهنامه کاری از گروه است. شما در کالایاب موبایل می‌توانید جدول مشخصات اسمارت‌فون‌های بازار را در کنار عکس و قیمت مشاهده کنید. 

     

    image

     

    اطلاعات بیشتر مجله کالایاب موبایل

     

    4 - کالایاب جامع موبایل

     

    کالایاب جامع موبایل منتشر شد و شما می‌توانید شماره 10 آن را تهیه کنید. کالایاب جامع موبایل تفاوتی اساسی با کالایاب موبایل دارد. 

     

    image

     

    اطلاعات بیشتر مجله کالایاب جامع موبایل

     

    5 - ماهنامه جیبی

     

    ماهنامه جیبی اولین ماهنامه منتشر شده در حوزه موبایل و دیجیتال در ایران است. در این شماره از ماهنامه جیبی (شماره 70 – خرداد 93)، تاریخچه‌ای از نکسوس‌‎ها، پرونده‌های متنوعی شامل: بهترین اپلیکیشن‌های PDF خوان، مقایسه صفحه نمایش‌های برترین اسمارت‌فون‌های بازار، ابزارچه‌های مفهومی و پرونده جامعی از جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS 7.1 و در پایان نگاهی به خانواده جدید تبلت‌های سامسونگ انداخته است. 

     

    image

     

    اطلاعات بیشتر مجله ماهنامه جیبی

     

    6 - کالایاب دیجیتال

     

    سی و یکمین شماره کالایاب دیجیتال منتشر شد. کایالاب دیجیتال راهنمای کاملی برای خرید و کسب اطلاعات در مورد  دوربین عکاسی و فیلم برداری، لپ تاپ، تبلت،موبایل، پرینتر، اسکنر،  موزیک پلیر، کنسول و اکسسوریز گیم ، تلویزیون و سینمای خانگی است.

     

    image

     

    اطلاعات بیشتر مجله کالایاب دیجیتال

     

    7 - کالایاب جامع خودرو

     

    کالایاب جامع خودرو، جدیدترین محصول گروه هم اکنون در دسترس شماست.

     

    image

     

    اطلاعات بیشتر مجله کالایاب جامع خودرو

     

     
  5. مسابقه جام جهانی آغاز شد؛ عکس پرچمدار

    تاریخ ارسال خبر: 18 خرداد 1393

    از هر چی بشه گذشت، از جام جهانی نمی‌شه گذشت. حالا وقت آن رسیده در مسابقه جام جهانی شرکت کنید و گوشی محبوبتان را هدیه بگیرید.

     

    این روزها، همه جا درباره فوتبال صحبت می کنند. ما هم که می دانیم بسیاری از خوانندگان سایت اهل فوتبال و جام جهانی هستند، یک مسابقه مفصل ترتیب داده ایم و به برنده اول، هر گوشی ای که دوست دارد (تا سقف 3 میلیون تومان) هدیه می دهیم. ده نفر اول هم 10 پیراهن تیم ملی و ده ساعت هوشمند جدید سونی هدیه می‌گیرند.

     

    این یک مسابقه مهیج و پر جایزه است؛ جام جهانی و مسابقه عکس پرچمدار.

     

     

    در این مسابقه شما اول از هر چیز باید صورت خود را به رنگ تیم محبوبتان در آورید. بعد از خودتان عکس بگیرید و در صفحه اینستاگرامتان منتشر کنید. برای اینکه در مسابقه شرکت کنید باید زیر عکس خود این هشتگ را کامنت بگذارید #gsmworldcup و بعد هم اکانت ما یعنی gsmwebsite را دنبال کنید.

     

    عکس شما در صفحه ما منتشر می شود و اینجاست که رقابت آغاز می شود. شما باید تلاش کنید بیشترین رای را بیاورید. عکسی که در صفحه اینستاگرام ما، بیشترین لایک را بگیرید، برنده است و می تواند گوشی محبوب خود را (تا سقف 3 میلیون تومان) هدیه بگیرد.

     

    جایزه نفر اول: نفر اول گوشی محبوب خود را می برد (تا سقف 3 میلیون  تومان)

     

    جوایز ده نفر اول: 10 پیراهن تیم ملی و 10 ساعت هوشمند جدید سونی (نسخه جام جهانی)

     

    پس شرایط شرکت در مسابقه این است:

     

    طرفدار هر تیمی هستید، صورت خود را به رنگ آن در آورید.

    با گوشی از خودتان عکس بگیرید.

    در اینستاگرام خود با تگ #gsmworldcup منتشر کنید.

    اکانت (gsmwebsite) را در اینستاگرام دنبال کنید.

    بعد از اینکه عکس شما در صفحه ما بازنشر شد، باید تلاش کنید بیشترین لایک را جمع کنید.

     

    منتظر عکس‌های پرچمدار شما هستیم؛ پیش به سوی یک جام جهانی رنگارنگ

     

    هر سوالی که در مورد این مسابقه دارید می‌توانید با ایمیل worldcup@gsmgroup.ir تماس بگیرید.

     

  6. سونی تلفن هوشمند چهار هسته ای T3 رام معرفی کرد.  Xperia T3 که با قابی از جنس فولاد ضد زنگ پوشیده شده است.

    Xperia T3 فوق باریک با توجه به جنس خوب، تنها ۱۴۸ گرم وزن دارد و آزادی و راحتی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. قاب از جنس فولاد ضد زنگ دنیای پیرامونتان را بازتاب می‌دهد. T3 در سه رنگ عرضه می‌شود که این رنگ ها عبارتند از: سفید، مشکی و ارغوانی.

    فولادی که در قاب به کار گرفته شده است موجب اطمینان از استحکام و دوام طراحی این تلفن هوشمند شده و در عین حال به‌عنوان آنتن نیز عمل می‌کند و با این کار زیبایی ظاهری را با عملکرد را ترکیب می‌کند. پشت روکش با موادی از جنس مات طراحی شده است.

    این گوشی با فناوری‌های BRAVIA متعلق به Sony ساخته شده است، با صفحه‌نمایش ۵٫۳ اینچیTRILUMINOS برای موبایل با وضوح بالا و کیفیت HD و Mobile BRAVIA Engine 2، صفحه‌نمایش گیرایی دارد.

    Xperia T3 با تخصص دوربین Cyber-shot ارائه می‌شود و دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز به Exmor RS™برای موبایل است که به شما تصاویری بی‌نظیر حتی در شرایط نوری کم ارائه می‌دهد. و HDR برای ویدیو به این معناست که می‌توانید فیلم‌هایی زیبا بگیرید حتی زمانی که نور پشت سوژه باشد. به لطفSteadyShot™، همۀ عکس‌هایتان صاف و بی‌نقص خواهند بود.

     

    image

     

  7. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گوشی موبایل شما بر روی زمین خورده و صفحه نمایش آن شکسته باشد، یا حداقل کسی را دیده باشید که از این موضوع متضرر شده باشد. اما به نظر می‌آید که از این پس باید با این ضرر خداحافظی کنید.

     

    به گزارش جی اس ام، دانشمندان پلیمر در دانشگاه Akron یک لایه شفاف از الکترودها را توسعه دادند که هم قابل انعطاف پذیر است و هم ماندگاری زیادی دارد، اما هنوز این موضوع تایید نشده که این صفحه نمایش از صفحه نمایش‌های مدرن حال حاضر مفید تر باشد. با این وجود این تکنولوژی می‌تواند درصد زیادی از ضررهایی که هر ساله کاربران گوشی موبایل متحمل می‌شوند را از بین ببرد.

     

    image

     


     
  8. اگر از دارندگان یک آی دیوایس مثل آی پاد، آی‌پد و آیفون باشید می دانید که انتقال فیلم و کلیپ به این دستگاه ها به دلیل محدودیت های اپل گاه کار سختی‌ست خصوصا آنکه دستگاه شما جیل بریک نباشد.جدای از این مسئله محدودیت حجم و فضا روی این دستگاه ها باعث می شود شما نخواهید فضای باقی مانده را به وسیله فیلم های موجود اشغال کنید. در این پست نرم افزاری را خدمتتان معرفی می کنیم که می توانید به وسیله آن به صورت وایرلس فیلم های خود را روی آی پاد ، آیفون و آی پد خود پخش کنید.
     
    image

     
  9. گوشی‌ها لومیا 1520 و 1020 گوشی‌های خوبی بودند و طرفداران خاص خود را داشتند، اما عاقبت طرفداران ویندوزفون‌های لومیا چه خواهد بود؟

     

    به گزارش جی اس ام، دو منبع خبری معتبر گزارش کرده‌اند که مایکروسافت در حال اضافه کردن یک ویژگی به سخت افزار گوشی‌های لومیا است که دوربین گوشی و لمس سه بعدی را با هم ترکیب خواهد کرد (که به آن McLaren گفته می‌شود) و به این ترتیب ترکیبات حرکتی بدون لمس و بدون ضربه زدن به صفحه نمایش گوشی را برای کنترل گوشی لومیا را امکان پذیر می‌کند (درست همانند کاری که Kinect انجام می‌دهد).

     

    گفته شده که مک لارن در ماه نوامبر در کنار معرفی چند برنامه جانبی که از لمس سه بعدی پشتیبانی می‌کنند معرفی خواهد شد.

     

    image

     


     
  10. اگر شما هم جزو کسانی هستید که سفرهای داخل شهری خود را با اتوبوس و یا مترو انجام می‌دهید، حتما تا به حال این موضوع برای شما پیش آمده باشد که در مترو یا اتوبوس بر اثر خستگی زیاد خوابیده باشید و همیشه این نگرانی را داشتید که از ایستگاه مورد نظر خود عبور کرده و شما متوجه این موضوع نشوید.

     

    به گزارش جی اس ام، Google Now کارهای روتین روزانه شما را یاد می‌گیرد و این موضوع زمانی می‌تواند مفید باشد که اگر شما آن کار روزانه را انجام ندهید این برنامه به شما هشدار دهد، اکنون این نرم افزار اینکار را انجام می‌دهد.

     

    image

     


     
  11. حتما هم شما هم تاکنون با اپلیکیشن‌هایی در آیفون یا آیپد خود برخورد داشته‌اید که شما را برای گرفتن امتیاز بیشتر داخل اپلیکیشن مجبور به اشتراک گذاری اطلاعات یا رکوردهایی که داخل اپ کسب کرده‌اید می‌کنند. به عنوان مثال تصور کنید که یک بازی جدید روی آیفون خود نصب کرده‌اید و پس از طی کردن مراحلی از بازی، بازی شما را مجبور می‌کند تا برای ادامه دادن رکوردهایی که تاکنون داخل بازی کسب کرده‌اید را با دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. یا شاید با اپ‌هایی برخورد داشته‌اید که در حین استفاده از اپ شما را مجبور به تماشای ویدئوهای تبلیغاتی می‌کنند یا حتی شما را تشویق به دانلود اپ‌های دیگر می‌کنند.

     

    image


     
  12. اگر از همراهان باشید، گزارش زنده ما از مراسم WWDC2014 را مطالعه کرده اید. در مراسم توسعه دهندگان اپل، علاقه مندان شاهد معرفی آیفون 6 نبودند و همچنان برای معرفی این محصول باید انتظار بکشند. اما حالا این سوال پیش می آید که آیا آیفون 6 ارزش صبر کردن خواهد داشت؟

    در هفته های اخیر عکس های زیادی از آیفون 6 منتشر شده است که به نظر می رسد طراحی قطعی آیفون باشد. ما نیز در جی اس ام عکس های آیفون 6 را پیش از این منتشر کردیم و شاهد نظرات مختلف شما بودیم. اما به نظر می رسد حالا دیگر بهترین زمانی است که می توان آیفون 6 را پیش بینی کرد. سال گذشته و بعد از معرفی iOS7 در مراسم WWDC2013 کارشناسان بر اساس سیستم عامل جدید اپل که شامل یک طراحی جدید بود به پیش بینی تغییراتی که در آیفون 5s شاهد آن خواهیم بود، پرداختند. تقریبا اکثر این پیش بینی ها نظیر داشتن سنسور تشخیص اثر انگشت و ... درست از آب در آمدند و به همین دلیل به نظر می رسد اکنون زمان بسیار خوبی برای پیش بینی محصول جدید اپل است. 

     

    image


     
  13. یکی از مزیت‌های اندروید به iOS این است که به راحتی می‌توانید به تمام فایل‌های خودتان دسترسی کامل داشته باشید و اینکار توسط فایل منیجرها انجام می‌شود. برخی از کمپانی‌ها مانند سامسونگ برای گوشی‌های خود فایل منیجرهایی تعریف کرده‌اند و بعضی دیگر مانند سونی اینکار را نکرده‌اند. به هرحال در گوگل پلی تعداد زیادی فایل منیجر وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بر روی گوشی خود نصب کرده و از سیستم عامل اندروید لذت ببرید، اما سوالی که در این مقاله به آن جواب می‌دهیم این است که کدام یک از این فایل منیجرها از بقیه بهتر است؟ با همراه باشید تا جواب این سوال را به شما بدهیم.

     

    image


     
  14. شب گذشته در شهر لس آنجلس آمریکا نمایشگاه Electronic Entertainment Expo یا به اختصار E3 آغاز بکار کرد. این نمایشگاه از سال ۱۹۹۵ همه ساله در آمریکا و اغلب در شهر لس آنجلس برگزار شده و تقریبا همه بزرگان دنیای بازی‌های کامپیوتری در آن به معرفی محصولات جدید خود می‌پردازند. 
     

    C:\Users\m.rajabi\Desktop\e3-future.jpg


     
  15. همانطور که در جریان هستید از روز پنج شنبه جام جهانی فوتبال که یکی از بزرگترین رویدادهای دنیا است شروع خواهد شد، اما این موضوع چه ارتباطی با دنیای موبایل دارد؟ همیشه در رویدادهایی مانند جام جهانی یک گوشی به عنوان گوشی رسمی این رویداد معرفی می‌شود به این خاطر جام جهانی چندان با دنیای موبایل بی ارتباط نیست. اما در جام جهانی 2014 کدام گوشی به عنوان گوشی رسمی جام جهانی معرفی شده است؟

     

    به گزارش جی اس ام، گوشی رسمی جام جهانی 2014 گوشی Xperia Z2 ساخت کمپانی سونی است و بنابراین سونی به عنوان بزرگترین اسپانسر جام جهانی معرفی شده است.

     

    گوشی رسمی جام جهانی 2014 کدام گوشی است؟+اپلیکیشن مخصوص کمپانی اسپانسر


     
  16. گلکسی اس 5 مینی به طور حتم نسخه کوچکتر و ضعیف تر گوشی گلکسی اس 5 سامسونگ خواهد بود. اما این نسخه بر اساس عکس‌ها بسیاری از ویژگی‌های خوب برادر بزرگ تر خود را به همراه خواهد داشت. به طور مثال ضد آب بودن یکی از این ویژگی‌ها است. از دیگر ویژگی‌های خوب که این نسخه به ارث خواهد برد می‌توان به سنسور اثر انگشت و سنسور ضربان قلب اشاره کرد.

     

    به گزارش جی اس ام، بر اساس شایعات انتظار می‌رود که نسخه مینی گوشی گلکسی اس 5 به صفحه نمایش 4.5 اینچی از نوع سوپر آمولد و با کیفیت 720×1280 پیکسل مجهز باشد. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به پردازنده 4 هسته ای با سرعت 1.4 گیگاهرتزی، رم 1.5 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو و دوربین 2 مگاپیکسلی در عقب و اندروید نسخه 4.4.2 اشاره کرد.

     

    امروز تصاویری از این گوشی نسخه مینی در کنار برادر بزرگترش یعنی گلکسی اس 5 نسخه اصلی منتشر شده است. این تصاویر را در ادامه مشاهده کنید. اگر شما قصد خرید گلکسی اس 5 را داشته باشید، تمایل دارید تا صبر کرده و نسخه مینی را هم ببنید؟

     

    image


     
  17. سامسونگ همزمان با شروع جام جهانی اقدام به ساخت ویدیوهایی در راستای تبلیغ گلکسی اس 5 خودش کرده است، که این سری از ویدیوها را گلکسی 11 می‌نامد.

     

    image

     


     
  18. بیش از 4 سال از زمانی که اپراتور سوم کشور یعنی رایتل پا به بازار گذاشت می گذرد. در این 4 سال رایتل توانست یک و نیم میلیون مشترک را به خود جذب کند (آمار تا آذر 92). رایتل در این مدت به واسطه داشتن انحصار عرضه اینترنت 3G به صورت کاملا انحصاری به عرضه این اینترنت بر روی سیم کارت های خود پرداخت. انحصاری که در ابتدا زمان آن تا اردیبهشت 92 اعلام شده بود و سپس تا شهریور 93 تمدید شد و به نظر می رسد با پایان این انحصار،  زمان ورود اپراتورهای دیگر به نسل های بعدی سیم کارت در ایران فرا رسیده است. اما آیا این رویا به واقعیت می پیوندد؟
     
    image

     
  19. عکس های آیفون 6 را در کنار آیفون 5s ببینید

    تاریخ ارسال خبر: 21 خرداد 1393

    باز هم به معرفی آیفون نسل جدید نزدیک شدیم و باز شاهد انتشار اخبار و عکس‌های زیادی از این گوشی هستیم.

     

    به گزارش جی اس ام، امروز عکس‌هایی جدید از یک گوشی در کنار آیفون 5 منتشر شده که ادعا می‌شود همان گوشی آیفون 6 است. عکس‌هایی که توسط این منبع منتشر شده به این دلیل اهمیت دارد که این منبع پیش از معرفی آیفون 5 و آیفون 5s عکس‌های این دو گوشی را منتشر کرده بود.

     

    image


     
  20. به تازگی خودکاری معرفی شده است که می‌تواند به هر رنگی که شما دوست دارید بنویسد. کافیست این خودکار را به طرف رنگی که می‌خواهید نگه دارید تا خود کار رنگ دلخواه شما را به خود بگیرد. این قلم در دو نوع به بازار خواهد آمد و Scribble نام دارد.

     

     

    image


     
  21. در حالیکه سه روز از شروع جام جهانی می گذرد، استقبال کاربران اینستاگرام از این مسابقه قابل توجه است. ما از مشارکت خوب شما ممنونیم و همچنان منتظر حضور کسانی هستیم که تا کنون در این مسابقه شرکت نکرده اند. همانطور که اعلام کرده بودیم به برترین عکس این مسابقه یک گوشی به انتخاب فرد برنده + یک ساعت هوشمند ( اسمارت واچ ) سونی + پیراهن تیم ملی اهدا می شود. ضمنا نفرات دوم تا دهم شانس گرفتن ساعت هوشمند سونی + پیراهن تیم ملی را خواهند داشت. 

     

    image


     
  22. همانطور که می دانید بازار علاالدین بزرگترین مرکز موبایل در ایران و خاورمیانه است. با این حال باز هم این بازار در حال گسترش است.

     

    به گزارش جی اس ام، فردا یعنی روز پنج شنبه مورخ 22.3.93، طبقه هفتم این بازار افتتاح خواهد شد، فردا به مناسبت افتتاح طبقه هفتم این بازار، مراسمی از ساعت 10:30 صبح الی 1 بعدظهر در علاالدین برگزار خواهد شد. کسانی که تمایل دارند می توانند در این مراسم شرکت کنند.

     

    اما قسمت جالب این مراسم آن است که بین تمام شرکت کنندگان در این مراسم، قرعه کشی انجام خواهد شد و به 300 برنده خوش شانس این قرعه کشی  به عنوان هدیه 300 گوشی موبایل تعلق خواهد گرفت.

     

    پنچ شنبه 22.3.93 طبقه هقتم بازار علاالدین با قرعه کشی 300 گوشی افتتاح خواهد شد

 

اما این ها بخشی از مهم ترین اخبار موبایل در هفته ای که گذشت، بودند. به نظر شما مهم ترین خبر هفته گذشته چه بوده است؟ در جام جهانی شرکت کرده اید؟ این فرصت خیلی خوبی برای کسانی است که دوست دارند گوشی دلخواه خود را هدیه بگیرند و یک اسمارت واچ سونی و پیراهن تیم ملی در کنار آن داشته باشند. پس با ما و جام جهانی همراه باشید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)