خانهاخبار
اپل می‌ خواهد از این پس هدفون ها با پشتیبانی از پورت Lightning تولید شوند

اپل می‌ خواهد از این پس هدفون ها با پشتیبانی از پورت Lightning تولید شوند

به زودی اپل یک MFI جدید برای آیفون معرفی خواهد کرد که به سازندگان هدفون این امکان را می‌دهد تا بتوانند هدفون‌های خود را با پشتیبانی از پورت Lightning که در حال حاضر برای شارژ گوشی استفاده می‌شود بسازند و دیگر به جک 3.5 میلیمتری نیازی نباشد.
۱۳۹۳/۳/۱۷

به زودی اپل یک MFI جدید برای آیفون معرفی خواهد کرد که به سازندگان هدفون این امکان را می‌دهد تا بتوانند  هدفون‌های خود را با پشتیبانی از پورت Lightning که در حال حاضر برای شارژ گوشی استفاده می‌شود بسازند و دیگر به جک 3.5 میلیمتری نیازی نباشد.

 

به گزارش جی اس ام، در حال حاضر این پورت از ورودی و خروجی صدا پشتیبانی می‌کند و کاربران برای داک‌های صوتی می‌توانند از آن استفاده کنند و کارخانجات تولید کننده اسپیکرها از این پورت استفاده کرده‌اند اما برای اینکه سازندگان هدفون نیز بتوانند از این پورت استفاده کنند نیاز به دریافت مشخصات ویژه‌ای از سمت اپل دارند.

 

درگاه Lightning می‌تواند سیگنال صدایی دیجیتالی 48 کیلوهرتزی را منتشر کرده و صدای دیجیتالی مونو 48 کیلوهرتزی را دریافت کند.

 

image

 

زمانی که اپل این مشخصات را منتشر منتشر کند به زودی شاهد تولید هدفون‌هایی با کابل Lightning خواهیم بود که از هدفون‌های با جک 3.5 میلیمتری نازک تر خواهند بود، به نظر می‌رسد که اپل قصد خداحافظی با جک 3.5 میلیمتری را داشته باشد و به طور حتم اولین کمپانی که هدفون‌های مجهز به پورت Lightning را ارائه خواهد کرد کمپانی بیتس خواهد بود.

 

پشتیببانی از هدفون‌های با پورت Lightning در دیوایس‌های با سیستم عامل iOS 7.1 انجام پذیر خواهد بود.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (44 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۳/۱۹
با سلام. خواهشا دوستانی که اطلاعات کافی و یا Iphone 5s دارند جواب بدهند. آیا Iphone 5s تمامی انتظارات شما را برآورده کرده است؟ آیا به مشکلی با آن گوشی بر خوردید؟ چه مشکلی؟ پیشنهاد شما به من چیست؟ I phone 5s +++++++++++++ منتظر بمانم برای Iphone 6 ------------------------

مهمان

۱۳۹۳/۳/۱۹
یعنی تا این حد خوب عزیز من استفاده نکن وقتی تو شارژه کیفیت صدا وشفافیت اون رو ترجیح میدی به اینکه وقتی تو شارژه استفاده کنی جالبه :))))

مهمان

۱۳۹۳/۳/۱۹
ما که همین پورتم نمیتونیم تولید کنیم بهتره نظر ندیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۳/۳/۱۸
به نظر من خوب نیست این ویژگی! چون نمیشه از هدفون استفاده کرد وقتی گوشی تو شارژه!

مهمان

۱۳۹۳/۳/۱۸
ولي سر جاش نميچرخه و عمرا به راحتي 3.5 بره تو.تازه فقط به معدود دستگاه هاي اپل ميخوره كه خود معدودا ديگه!