خانهاخبار
5 توییک iOS که ویژگی گوشی های اندرویدی را به آیفون می آورند

5 توییک iOS که ویژگی گوشی های اندرویدی را به آیفون می آورند

یک سری از ویژگی ها بر روی سیستم عامل اندروید سبب شده است که کاربران از اندروید به آیفون مهاجرت نکنند. در این پست به معرفی 5 توییک خواهیم پرداخت که با نصب آن بر روی آیفون می توانید امکانات سیستم عامل اندروید را بر روی iOS تجربه کنید.
۱۳۹۳/۳/۵

وجود یک سری از ویژگی ها بر روی سیستم عامل اندروید سبب شده است که کاربران از اندروید به آیفون مهاجرت نکنند. در این پست به معرفی 5 توییک خواهیم پرداخت که با نصب آن بر روی آیفون می توانید امکانات سیستم عامل اندروید را بر روی iOS تجربه کنید. 

 

image

 

همانطور که می دانید توییک ها، افزونه هایی هستند که کاربران آی دیوایس بعد از جیل بریک کردن، بر روی آیفون نصب می کنند. عموما با نصب توییک ها، محدودیت های اپل که بر روی iOS حاکم است به پایان می رسد. پنج توییکی که در این پست معرفی می کنیم به کاربران اندروید کمک می کند تا در صورت مهاجرت به iOS، از ویژگی های اندروید نیز بهره مند بمانند.

Gridlock 2.0 : 

در iOS شما نمی توانید آیکون ها را هر جای صفحه که دوست دارید قرار دهید. در واقع برای مثال نمی توانید یک آیکون برنامه را در وسط یک صفحه به صورت مجزا قرار دهید بلکه ترتیب قرارگیری آیکون ها به صورت پشت سر هم است. این محدودیت در سیستم عامل اندروید وجود ندارد و شما برای رفع این محدودیت لازم است که بعد از جیل بریک، توییک Gridlock را از سیدیا دریافت کنید تا بتوانید به راحتی آیکون های خود را هر جای صفحه که دوست داشتید قرار دهید. 


image

 

HapticPro : 

یکی دیگر از قابلیت های خوب اندروید، فیدبک دادن به کاربر بعد از لمس صفحه نمایش است. در واقع کاربر با تایپ هر حرف روی کیبرد و یا انتخاب منوها یک ویبره خفیف حس می کند. این ویژگی در سیستم عامل iOS وجود ندارد. برای فعالسازی این ویژگی نیز می توانید از توییک HapticPro استفاده کرده و آن را از سیدیا دانلود و نصب کنید. 

 

image

 

AndroidLock XT : 

اگر به لاک اسکرین اندروید علاقه داشته باشید، بعد از مهاجرت به iOS از آن محروم هستید. روش قفل گذاری اندروید و کشیدن یک الگو برای باز کردن رمز گوشی، مورد علاقه بسیاری از کاربران این سیستم عامل است. اگر دوست دارید قفل اندروید را به آیفون بیاورید بهترین توییک در این زمینه AndroidLock XT است که می توانید آن را از سیدیا دریافت کنید. 

 

image

 

 

ShowCase

کیبرد اندروید و iOS یک تفاوت عمده دارد. در کیبرد اندروید در حالت عادی همه حرف ها کوچک است و وقتی شما دکمه کپس لاک را روی کیبرد می زنید حروف بزرگ می شود. در iOS اما همیشه و در همه حال حروف کیبرد بزرگ است و شما با روشن کردن کپس لاک تنها دکمه ی کپس لاک را روشن می بینید. برای حل این مشکل با نصب توییک ShowCase شما می توانید کیبردی به مانند کیبرد اندروید بر روی آیفون خود تجربه کنید. 

 

image

 

iWidgets : 

اما بزرگترین نقص iOS از نگاه بسیاری از کاربران اندروید و تعدادی از کاربران آی دیوایس ها، نداشتن ویجت است. ویجت ها به کاربر کمک می کنند که به اپلیکیشن های دلخواه خود دسترسی و نگاه سریع داشته و برای خواندن اخبار و فهمیدن وقایع اطراف زمان کمتری را صرف کنند. اما برای رفع این نقص نیز دولوپرها دست به کار شده اند و توییک iWidgets را برنامه نویسی کرده اند. به وسیله این توییک می توانید ویجت های گوناگونی را بر روی صفحه نمایش آیفون خود قرار دهید و این نقص iOS را برطرف کنید. 

 

image

 

تمامی توییک های بالا را می توانید از سیدیا و از سورس http://repo.insanelyi.com دانلود کنید. در ابتدا باید این سورس را به سیدیا اضافه کنید. بنابراین سیدیا را باز کرده و وارد بخش Manage می شوید. سپس وارد بخش Source شده و گزینه Edit را می زنید. بعد از آن با زدن گزینه Add آدرس این سورس یعنی http://repo.insanelyi.com را وارد می کنید. سپس می توانید نام هر یک از این توییک ها را جست و جو کرده و آن ها را به صورت رایگان دریافت کنید. 
 
چه ویژگی دیگری در اندروید وجود دارد که جای خالی آن در iOS حس می شود؟
 
 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (46 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۳/۱۹
با سلام. خواهشا دوستانی که اطلاعات کافی و یا Iphone 5s دارند جواب بدهند. آیا Iphone 5s تمامی انتظارات شما را برآورده کرده است؟ آیا به مشکلی با آن گوشی بر خوردید؟ چه مشکلی؟ پیشنهاد شما به من چیست؟ I phone 5s +++++++++++++ منتظر بمانم برای Iphone 6 ------------------------

cherkoolak

۱۳۹۳/۳/۱۰
به نظر من ورود بعضي از توپيك هاي آندرويد به سيستم عامل اپل خاص بودنشو از بين ميبره اگه كسي شرايط آندرويد رو توي اپل ميخواد خوب همون گوشي آندرويدي رو بگيره كه بهتره قبول داشته باشيد خيليا اپل رو واسه اين ميگيرن چون كه به دليل محدوديت هاش هر بچه اي پا نميشه پول جمع كنه و بگيرتش و دست همه ديده نميشه من قصد توهين به آندرويدو ندارم خيليا با پول كمتر گوشي با سيستم عامل آندرويد دارن همه كارم باهاش ميشه انجام داد ولي اپل خاصه و اين خاص بودنش باعث انتظار كشيدن مدل هاي جديد و خريدنش ميشه

مهمان

۱۳۹۳/۳/۹
مثلا تو امریکا بلوتوث اپل با بقیه گوشی ها کانکت میشه نه سیستم ios یک سیستم امن که هیچ کاربری ترس از ویروسی شدن گوشیش نداره شما برو به گوشی های اندرویدی یه نگاه بنداز ببین چند درصد کاربران این گوشی ها روی گوشیشون انتی ویروس نصب کردن بعد بیا گوشی های اپل رو هم ببین

مهمان

۱۳۹۳/۳/۸
واقعيت اينه كه اپل تو جايي جواب ميده كه اينترنت پر سرعت داشته باشه والا تو ايران كه حتي برا رايتل تماس تصويريم نذاشتن اپل تو ايران بدرد نميخوره وبرا ايران اندرويد بهتره

مهمان

۱۳۹۳/۳/۷
شما لازم نکرده بمیری که....خودت هم میدونی که فقط یک مدل گوشی های ایفون اونم 5s که دارای حس گر اثر انگشته.بقیه مدل های ایفون چی؟؟؟؟؟قبول کنی یا نکنی اینا کمبودهای ای او اس هستن و حتی بیشتراز اینا...