خانهاخبار
خبرهایی مبنی بر جیل بریک پایدار iOS7.1.1 و iOS7.0

خبرهایی مبنی بر جیل بریک پایدار iOS7.1.1 و iOS7.0

روز گذشته، یکی از محققان امنیت iOS که به نام i0n1c شناخته می شود در یکی از شبکه های اجتماعی خبری ارسال کرد مبنی بر اینکه iPhone 5c را با موفقیت جیل بریک کرده و سیدیا نسخه 1.1.9 را بر روی با آن موفقیت اجرا کرده است.
۱۳۹۳/۲/۲۹

روز گذشته، یکی از محققان امنیت iOS که به نام i0n1c شناخته می شود در یکی از شبکه های اجتماعی خبری ارسال کرد مبنی بر اینکه iPhone 5c را با موفقیت جیل بریک کرده و سیدیا نسخه 1.1.9 را بر روی آن با موفقیت اجرا کرده است. 

 

image

 

بر اساس این خبر کوتاه به نظر می رسد این جیل بریک بر اساس یک حفره کرنل تهیه شده است. اما لحظاتی بعد از این خبر Wincom دیگر هکر اپل ویدیویی را منتشر کرد که iOS7.1.1 را به صورت پایدار بر روی یک آیفون 4 جیل بریک کرده است.

 

image

 

اما به نظر می رسد تا زمان انتشار iOS8 که انتظار می رود در همایش WWDC در خرداد معرفی شود، این جیل بریک منتشر نشود تا اپل موفق به رفع این باگ در نسخه آتی سیستم عامل خود نشود. این خبر خوبیست برای کسانی که همیشه به دنبال جیل بریک iOS و آیفون هستند و به نظر می رسد باید به آینده امیدوار باشند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۲/۳۰
khobe

مهمان

۱۳۹۳/۲/۳۰
age shoma nemidooni bedoon ke jail break hich tasire manfi rooye goooshi nadare va hich oft e sorat ya masrafe sharj e bishtar nadare faghat be shoma ejaze dastresi be file haye systemi vase bazi az developer haro mide va mitooni app free nasb koni pas ta vaghti etela az ye chiz nadari tez nade valla :)

مهمان

۱۳۹۳/۲/۳۰
شما بهتره بگید فقط یخچال سای بابی ساید سامسونگ

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۹
اولا چه ربطی به این موضوع داشت؟؟؟ دوما یکم فک کن بعد حرف بزن

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۹
اگه جیلبریک کردید گوشی روبندازید توسطل اشغال چهار ساعتم شارژ نگه نمیداره