خانهاخبار
عکس هایی جدید از مقایسه آیفون 6 و آی پاد تاچ نسل پنجم

عکس هایی جدید از مقایسه آیفون 6 و آی پاد تاچ نسل پنجم

به نظر می رسد شایعات مرتبط با آیفون 6 و طراحی آن اکنون در حال نزدیک شدن به واقعیت است. بعد از انتشار انواع و اقسام طرح های مفهومی از آیفون 6 اکنون بعد از انتشار عکس های جدید از آیفون 6 که هفته پیش در بدان پرداختیم، حال کارشناسان در حال مقایسه آن طرح با دیگر محصولات روز بازار هستند که در این پست به مقایسه آیفون 6 و آی پاد تاچ نسل پنجم پرداخته ایم.
۱۳۹۳/۲/۲۱

به نظر می رسد شایعات مرتبط با آیفون 6 و طراحی آن اکنون در حال نزدیک شدن به واقعیت است. بعد از انتشار انواع  طرح های مفهومی از آیفون 6، اکنون بعد از انتشار عکس های جدید از آیفون 6 که هفته پیش در بدان پرداختیم، حال کارشناسان در حال مقایسه آن طرح با دیگر محصولات روز بازار هستند که در این پست به مقایسه آیفون 6 و آی پاد تاچ نسل پنجم پرداخته ایم.

با توجه به لبه های گرد آیفون 6 به نظر می رسد نزدیک ترین محصول اپل از نظر شباهت با آیفون 6، آی پاد تاچ نسل پنجم باشد. 

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

آیا دیگر این طرح از آیفون 6 را باید قطعی بدانیم؟ نظر شما درباره طراحی آیفون 6 چیست؟ آیا لبه های گرد آیفون 6 و انتقال دکمه پاور به کنار گوشی، طرفداران اپل را راضی می کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (93 نظر)

معین

۱۳۹۴/۴/۳۰
به نظر من چه کاری ادم میتونه ایی پاد تاچ شش بگیره با یه گوشیه ساده فقط یه عیبداره نداشتن تاچ اییدی

معین

۱۳۹۴/۴/۳۰
دوستان این اییفون سیکس نیست کاملا مشخصه

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۲
آیپاد تاچ نسل6 کیمیاد توبازر بگین تورو خدا

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۳
این موبایل قطعا آیفون6 نیست ما در طرح های آیفون فایو اس هم نظیر این را دیده ایم به نظر من هیچ وقت نباید به این طرح ها اعتماد کرد.

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۰
اپل سالی یه بار گوشی میده پس سعی میکنه یه گوشیه خارقالعاده عرضه کنه به نظر من این گوشیی نیست که اپل به عنوان پرچمدارش بده