خانهاخبار
فروش نسخه الکترونیکی کالایاب دیجیتال 30 (ویژه فروردین و اردیبهشت 93)

فروش نسخه الکترونیکی کالایاب دیجیتال 30 (ویژه فروردین و اردیبهشت 93)

در راستای فروش نسخه الکترونیکی مجلات امروز نسخه دیجیتالی کالایاب دیجیتال 30 را برای شما آماده کردیم.
۱۳۹۳/۱/۲۷

سی امین شماره مجله کالایاب دیجیتال، از فروردین 1393 روی کیوسک موجود است. می‌توانید نسخه الکترونیک این شماره از مجله را با 66% تخفیف و پرداخت 2 هزار تومان دانلود کنید و روی تبلت و موبایل خود، همیشه و همه جا همراه خود داشته باشید.

 

image

 

کالایاب دیجیتال، راهنمای کاملی برای خرید تمام محصولات دیجیتال است. در این شماره از مجله همه آن چیزی را که در مورد لپ تاپ، تبلت، گوشی موبایل، تلویزیون ، سینمای خانگی، دوربین های دیجیتال، تلفن، پرینتر، اسکنر، هارد و یا دستگاه پخش موسیقی می‌خواهید بدانید در اختیارتان خواهیم گذاشت. پس اگر از علاقه مندان هر کدام از این محصولات هستید و یا قصد خرید دارید، این شماره از مجله را از دست ندهید.

 

در سی امین شماره کالایاب دیجیتال علاوه بر اطلاعات فنی و قیمت بازار، راهنمای کاملی از همه برندها و سری‌های  لپ تاپ‌های موجود در بازار برای شما فراهم کرده‌ایم. همچنین در قسمت راهنمای خرید لپ تاپ با انواع مختلف پردازنده‌ها آشنا خواهید شد. طرفداران بازی نیز می‌توانند با مراجعه به صفحه‌های کنسول مقایسه‌ای خواندنی بین ایکس باکس وان و پلی استیشن فور را بخوانند.

 

در آخر نیز اگر نمی‌دانید گران ترین دوربین عکاسی بازار چیست و چه ویژگی‌هایی دارد، حتما شماره سی ام کالایاب دیجیتال را بخوانید. 

 

می‌توانید با کلیک بر روی دکمه خرید نسخه 30 ام مجله کالایاب دیجیتال را خریداری کنید.

 

توجه مهم : در صورتی که در فرآیند خرید شما مشکلی ایجاد شده است، لطفا مشخصات خود را شامل نام، پست الکترونیکی و شماره تماس واریز کننده که هنگام پرداخت در پارس پال ثبت کرده‌اید، به آدرس content@gsmgroup.ir ارسال کنید. دقت داشته باشید در قسمت موضوع ایمیل حتما این عبارت را درج کنید " خرید نسخه الکترونیک کالایاب دیجیتال 30" تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲
بنظر مياد ادرس ايميلتون رو درست ننوشتين من هرچي ميفرستم دليور نميشه لطفا رسيدگي كنيد

مهمان

۱۳۹۳/۳/۱۵
7zipper don kon

مهمان

۱۳۹۳/۳/۱۱
سلام لطفا بگید بعد از پرداخت از کجا داونلود کنیم ؟

مهمان

۱۳۹۳/۳/۱۰
از کجا دانلود کنم جواب نمیدین

مهمان

۱۳۹۳/۳/۷
چجوری و از کجا باید دانلود کنیم آیا به ایمیل ارسال میشه یا