خانهاخبار
تیر خلاص به سامسونگ؛سامسونگ باید مبلغ 930 میلیون دلار به اپل پرداخت کند

تیر خلاص به سامسونگ؛سامسونگ باید مبلغ 930 میلیون دلار به اپل پرداخت کند

اولین دادگاه این دعوا در سال 2012 انجام شد و نتیجه آن دادگاه این بود که سامسونگ باید غرامتی 1.05 میلیار دلاری را به اپل بپردازد.
۱۳۹۲/۱۲/۱۷

آخرین دادگاه دعوای طولانی و پر سر و صدای اپل و سامسونگ بر سر پتنت‌ها در نهایت در آمریکا انجام شد و برنده نهایی این دعوا مشخص شد.

 

به گزارش جی اس ام، در این دادگاه سامسونگ محکوم اعلام شد و اپل توانست رای دریافت غرامتی 930 میلیون دلاری را نصیب خودش کند. اما قاضی دادگاه این موضوع را که فروش محصولاتی از سامسونگ که این پتنت‌ها را در خود استفاده کرده‌اند ممنوع شود را نپذیرفت و این بدان معنی است که سامسونگ آزاد است تا محصولات مورد شکایت اپل در این دادگاه را در آمریکا به فروش برساند.

 

اولین دادگاه این دعوا در سال 2012 انجام شد و نتیجه آن دادگاه این بود که سامسونگ باید غرامتی 1.05 میلیار دلاری را به اپل بپردازد، سامسونگ به این رای دادگاه اعتراض کرد و گفت که هیئت منصفه مبلغ را اشتباه حساب کرده است، اکنون دوباره دادگاه جدید برگزار و سامسونگ را موظف به پرداخت 929.8 میلیون دلار به اپل کرده است.

 

 

تیر خلاص به سامسونگ؛سامسونگ باید مبلغ 930 میلیون دلار به اپل پرداخت کند

 

بالاخره دعوای اپل و سامسونگ بر سر این موضوع تمام شد و سامسونگ باید این مبلغ را به اپل پرداخت کند در حالی که اپل موفق نشد فروش محصولات سامسونگ را در آمریکا متوقف کند.

 

اما اپل به همین سادگی‌ها دست از سر سامسونگ برنخواهد داشت، در شکایت اخیر اپل گوشی‌های بیشتری از سامسونگ به استفاده از پتنت‌های اپل مورد بحث قرار گرفته‌اند که یکی از مشهورترین آن‌ها Galaxy SIII است. دادگاه مربوط به این محصولات در انتهای این ماه انجام خواهد شد.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (53 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۱
rafti gooshiro jilbrik kardi bad umadi migi chi?mard une ke bedoone jilbrik betoone ba ios hame kari bokone.valaaaaaaaaaaaa

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۱
خودمون بریم گوشی طراحی کنیم بفرستیم برا سامسونگ مبلغی که به اپل پرداخته جبران شه البته نمی گم سامسونگ جیبش خالیه هاااا

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۰
توی عکس بالا انگار لوگوی اپل داره سامسونگو میخوره...

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۹
میخوای پولتو از جیبت در بیارن و بعد بهت بگن اگه مردی شکایت نکن.شکایت مال بچه هاست و لوث بازیه و .... آخه چرا حرف بی ربط میزنین؟چرا بهتون فشار میاد؟ اپل داره از داشته های خودش نگهداری و درآمد زایی میکنه.اگه اینی که شما میگی باشه پس چرا دادگاه رسیدگی به ثبت اختراعات تو اکثر کشورهای پیشرفته وجود داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سامسونگ داره دزدی میکنه و این مسئله ثابت شده. البته بازم از این دادگاهها هست.داستان خیلی طولانی تر از این حرفاست.ارادتمند شما ایمان.

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۹
اپل کوچولو تا کم میاره بدو دبو میره شکایت میکنه.بابا این قصه دیگه خیلی تکراری و لوث شده برو یه فکر دیگه بکن واسه غولی مثل سامسونگ .بسه دیگه