خانهاخبار
برندگان سال 2013 نمایشگاه MWC2014 اعلام شدند

برندگان سال 2013 نمایشگاه MWC2014 اعلام شدند

بهترین تبلت و گوشی موبایل سال 2013 در این مراسم معرفی شدند.
۱۳۹۲/۱۲/۱۰

MWC 2014  که بزرگترین رخداد موبایلی دنیا به حساب می‌آید در نهایت به اتمام رسید، اما طبق روال سال‌های قبل در این نمایشگاه نیز برندگان سال‌ گذشته معرفی شدند. در این نمایشگاه 175 تحلیلگر مستقل، خبرنگار، دانشجو و اهل فن از سراسر دنیا برای قضاوت در مورد محصولات دیجیتالی شرکت داشتند. محصولاتی که در این رقابت حضور داشتند باید تا روز 8 آذر 92 معرفی شده باشند و به معنای واقعی نام محصولات 2013 را با خود یدک بکشند. در این رقابت دسته‌های زیادی حضور داشتند اما ما تنها آن دسته از محصولات را برای شما بیان خواهیم کرد که به دنیای موبایلی مربوط باشند.

 

image

 

به گزارش جی اس ام، در این نمایشگاه گوشی HTC One به عنوان بهترین گوشی هوشمند سال 2013 معرفی شد، این در حالی است که نامزدهای با قدرتی مانند آیفون 5s، ال جی جی 2، لومیا 920 و گلکسی نوت 3 در این لیست حضور داشتند. سال گذشته گلکسی اس 3 به عنوان برنده نمایشگاه انتخاب شده بود. دلیل برنده شدن این گوشی طراحی بسیار خوب و رابط کاربری مناسب گوشی اعلام شده است که تجربه کاربری متفاوتی را ارائه می‌دهند.

 

بهترین گوشی ارزان قیمت لومیا 520 اعلام شد، در این زمینه نامزدهایی مانند لنوو A390T، Galaxy Young، Xperia E و Xiaomi Hongmi اعلام شدند.

 

در دسته گوشی‌های فیچرفون بهترین گوشی نوکیا 105 اعلام شده است، نامزدهای این دسته نوکیا 208، نوکیا 515، آشا 210 و آشا 503 بودند.

 

در دسته تبلت‌ها لقب بهترین تبلت به آی‌پد ایر تعلق گرفته است. نامزدهای این دسته آی‌پد مینی 2، گوگل نکسوس (2013) و اکسپریا تبلت زد بودند.

 

جایزه خلاق ترین کمپانی تولید محصولات موبایلی به شرکت کره‌ای ال جی تعلق گرفته است، که این جایزه سال گذشته به سامسونگ رسیده بود.

 

بهترین برنامه سرگرمی موبایلی DEVICE 6، بهترین برنامه موبایلی CityMapper و خلاقانه ترین برنامه موبایلی CamMe اعلام شدند.

 

به نظر شما این برنده‌ها به درستی انتخاب شدند؟

 

منبع: GSMArena

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (129 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۳
زنده باد NOKIA ♥

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۸
سلام.خداروشکر که حق به حق دار رسید.واقعا این گوشی HTC oneحرف نداره.ولی یادتون نرهhtcیه گوشی دیگه داره به نام باتر فلای اس اونم عالیه من موندم کدوم بخرم دوتا از پسرعموهام دارند باتر فلای یکی از دوستام هم وان داره موندم ولی شاید باتر فلای بخرم

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۵
دوست عزیز اچ تی سی وان بهترین گوشی 2013 شده و اینایی که شما نوشتی برای 2014 هست که اکثر بچه ها میدونن.این سایتها همونایی هستن که گفتن وان بهترینه.ضمنا این مقام کسب کردن زد2 فعلا براش کافیه و در انجمنهایی و نمایشگاههایی بوده که هنوز محصول اپل و اچ تی سی معرفی نشدن.ضمنا هنوز الجی هم معرفی نکرده محصولشو.بله قبوله که از اس5 بالاتره و درش شکی نیست و از بنچمارکشم معلومه که هرچند رمش 1گیگ بیشتر و باید امتیازش بیشتر میشد اما با اختلاف کمی بالاتر از اس5 وایستاد(حدود 300-400 تا!!!!!!!) اما در همون بنچمارک اچ تی سی وان جدید با رم کمتر از زد2 بالاتر از همه وایستاد. یه سرچ کنین و امتیاز وان جدید رو ببینین تا آمار دقیق دستتون بیاد.البته چیزی از قابلیتهای بقیه کم نمیشه اما بازم اچ تی سی با قطعات مساوی یا پایینتر نتیجه بهتری داد.بازم اچ تی سی... ایمان.

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۳
۱- برنده جایزه داغ ترین گجت از سایت CNN برای معرفی اکسپریا Z2 2- برنده جایزه داغ ترین دیوایس MWC از سایت Pocket-lint برای معرفی اکسپریا Z2 3- برنده جایزه بهترین اسمارت فون از سایت MSN Tech برای اکسپریا Z2 4- عنوان بهترین محصول MWC برای معرفی اکسپریا Z2 توسط Uber Gizmo 5- برنده جایزه بهترین اسمارت فون توسط اکسپریا Z2 از سایت Know Your Mobile 6- برنده جایزه بهترین اسمارت فون از سایت بزرگ Android Authority برای معرفی اکسپریا Z2 7- برنده جایزه بهترین تبلت MWC از سایت بزرگ Android Authority برای معرفی اکسپریا تبلت Z2 8- کسب عنوان بهترین تبلت توسط اکسپریا تبلت Z2 در سایت zdnet 9- جایزه بهترین تبلت کنگره جهانی موبایل توسط PC Magazine برای اکسپریا تبلت Z2 10- برنده جایزه بهترین تبلت توسط اکسپریا تبلت Z2 از سایت Know Your Mobile 11- برنده جایزه بهترین تبلت MWC توسط اکسپریا تبلت Z2 از Expert Reviews 12- عنوان برترین تبلت برای اکسپریا تبلت Z2 در What Laptop 13- عنوان بهترین تبلت کنگره برای معرفی اکسپریا تبلت Z2 توسط Uber Gizmo 14- کسب عنوان برترین تبلت MWC توسط تبلت Z2 از سایت Tech Radar 15- برنده جایزه برترین گجت پوشیدنی برای معرفی Smartband از مجله PC Magazine 16- برنده جایزه بهترین گجت پوشیدنی برای معرفی Smartband از سایت Computer Bild

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۳
نوت 3 فبلته با کارایی طراحی و وبگردی........ وان یک گوشی هستش با رابطه کاربری جذاب و ظاهری شیک به عنوان یک تلفن همراه مقایسه این دو بی مورده مثل این میمونه که اتوبوس رو با ماشین سواری مقایسه کنی و بگی اتوبوس ظرفیت بیشتری میگیره و قویتره پس بهتره