خانهاخبار
نسخه جدید سیبچه؛بدون نیاز به جیلبریک

نسخه جدید سیبچه؛بدون نیاز به جیلبریک

۱۳۹۲/۹/۲۰

سیب! انگار خبرهای سیبی دنیا تمامی ندارد! از سیب معروف نیوتن تا سیب معروف تر استیو جابز! اما خبر امروز، مربوط به یک سیب ایرانی است، نه یک سیب کامل، بلکه سیبچه، مثل سیب گاززده اپل!

 

سیبچه بازارچه ایرانی اپلیکیشن برای iOS است که حدود یک سال و خورده ای سن دارد و حالا وارد مرحله جدیدی از زندگی خود شده است. نسخه جدید این بازارچه ایرانی چند روزی است که وارد دیوایس اپلی های ایران شده است. نسخه جدید که با iOS7 سازگاری کامل دارد، ساختاری کاربرپسند تر از  قبل به خود گرفته است و به قول ما ایرانی ها، چشم نواز تر شده است.

 

اما چیزی که باعث جذابیت بیشتر این نسخه نسبت به قبلی می شود، این ویژگی های آن نیست، بلکه عدم نیاز به جیلبریک بودن دستگاه شماست. شما با داشتن یک دستگاه با سیستم عامل iOS6 و یا 7 به راحتی می توانید از این بازارچه استفاده کنید.

 

ما باشنیدن این خبر، سعی کردیم در اولین فرصت، از صحت آن مطمئن شویم و شما را در جریان بگذاریم. در ادامه این متن قصد داریم شما را نیز با این تجربه خود همراه سازیم. با ما باشید!

 

image

 

بعد از دریافت سیبچه از سایت برنامه (بله درست متوجه شدید؛ از سایت خود برنامه یعنی sibche.ir)، و نصب خودکار آن، مشاهده می کنید که تعداد خوبی برنامه فارسی که توسط توسعه دهندگان ایرانی داخل و خارج از کشور ساخته شده اند در این بازارچه وجود دارد، که برخی از آنها رایگان است و تعدادی دیگر خیر. تعداد زیادی هم برنامه عمومی و پرکاربرد غیر فارسی وجود دارد. همانطور که در تصاویر می بینید، دسته بندی های زیادی نظیر سبک برنامه، برنامه های فارسی، برنامه های پرطرفدار و ... در این بازارچه تعبیه شده است. و علاوه بر آن قابلیت جستجو نیز دارد.

 

همه برنامه هایی که از سیبچه دانلود کنید، بصورت خودکار نصب می شوند و در صورت آپدیت شدن برنامه، سیبچه به شما پیغام می دهد و اگر مایل باشید، برنامه مورد نظر آپدیت می شود.

 

یکی از ویژگی های جالب سیبچه، که در نسخه قبلی هم وجود داشت، این است که در قسمت خانه، اطلاعات و اخبار روز مربوط به برنامه ها و دستگاه های اپلی منتشر می شود.

 

image

 

آسان بودن فرآیند عضو شدن، خرید برنامه های مورد نیاز از طریق بانکهای ایران و با کارت های عضو شبکه شتاب، در دسترس بودن توسعه دهنده برنامه ها و ... از مزایای این بازارچه ایرانی است که در بازارچه خود شرکت اپل(اپ استور) به این راحتی نیست. جمیع این موارد پتانسیل همه گیر شدن این بازارچه ایرانی را دارد، به شرطی که شرکت سازنده بتواند به خوبی از آن پشتیبانی کند و آرشیو مناسبی از برنامه های فارسی تهیه کند. این بازارچه اگر بتواند جای خود را در دل اپلی های ایران باز کند، ضمن راحتی برای کاربران ایرانی، محل مناسبی برای عرضه کارهای توسعه دهندگان می شود.

 

شرکت سازنده این بازارچه و توسعه دهندگان ایرانی با کمک یکدیگر می توانند بازار مناسبی برای این صنعت بکر ایران ایجاد کنند.

 

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (78 نظر)

eno

۱۳۹۶/۱/۲۸
متشكر

قیصر

۱۳۹۵/۶/۹
اح

فردين موسي زاده

۱۳۹۵/۴/۹
سيبچه را چه طور دانلود كنيم

reza

۱۳۹۵/۳/۴
بكي بگه سيبچه روچطوري بگيرم

Islami

۱۳۹۵/۱/۱۶
باسلام