خانهاخبار
نظرسنجی جی اس ام؛ بهترین گوشی موبایل 2013 از نظر شما کدام است؟

نظرسنجی جی اس ام؛ بهترین گوشی موبایل 2013 از نظر شما کدام است؟

۱۳۹۲/۹/۲۵

اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته یک نظر سنجی را در سایت قرار دادیم و در آن از کاربران خواستیم تا به بهترین گوشی 2012 رای بدهند.

 

امسال نیز مانند سال قبل می‌خواهیم تا گوشی‌های معرفی شده در سال 2013 را توسط کاربران به چالش بکشیم. این نظر سنجی به طور هماهنگ در سایت جی اس ام، مجله جیبی شماره 66 و مجله کالایاب موبایل 66 برگزار می‌شود و شما علاوه بر رای دادن در سایت می‌توانید با ارسال پیامک به شماره‌هایی که در مجله اعلام شده است در این نظر سنجی شرکت کنید.

 

طبق روال سال گذشته این گوشی‌ها بر طبق نظر کارشناسان و طبق آرای سایت‌های معتبر دنیا انتخاب شده‌اند. ما از بین تمام گوشی‌های معرفی شده در سال جاری بهترین، قوی‌ترین و پرچمدار هر برند را انتخاب کردیم.

 

توجه داشته باشید که برای رای دادن به یکی از گوشی‌ها نیازی نیست که حتما آن گوشی را داشته باشید، بدون تعصب به یک برند و یا گوشی خاص، به صورت کاملا منصفانه و با توجه به تجربه خودتان و یا دیگر دوستان خود بهترین گوشی را که در لیست زیر مشاهده می‌کنید به عنوان گوشی محبوب خود انتخاب و به آن رای دهید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (739 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۰
IPHONE 5S

مهمان

۱۳۹۳/۶/۸
سلام من 9300i دوسیم دارم وای فایش دو دقیقه یبار قطع میشه اشکال از اینترنت نیست دلیلش چیه

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۸
iphone the best one

مهمان

۱۳۹۳/۴/۳۱
نوکیا پرچمدار همه گوشیهاست

مهمان

۱۳۹۳/۴/۳۰
سامسونگ داغونه دوربینش اپل هم از همه بهتره تازه الکی مثل سامسونگ نمیگه دوربینش سیزده ولی کیفیتش از ان هفتادو سه کمتره فقط اپل