خانهاخبار
آخرین شایعات از زمان معرفی و اطلاعات گلکسی نوت 3 (Galaxy Note III)

آخرین شایعات از زمان معرفی و اطلاعات گلکسی نوت 3 (Galaxy Note III)

گفته شده این فبلت در حدود 2 ماه دیگر معرفی خواهد شد.
۱۳۹۲/۴/۱۵

بعد از این باید منتظر شنیدن خبرهای زیادی از نسل سوم فبلت‌های گلکسی نوت باشیم زیرا هر چه می‌گذرد به زمان معرفی این فبلت نزدیک‌تر می‌شویم.

 

به گزارش در آخرین شایعاتی که از این گوشی رسیده اعلام شده که این گوشی دو روز قبل از شروع نمایشگاه IFA2013 معرفی خواهد شد. نمایشگاه IFA 2013 در تاریخ 6 الی 11 سپتامبر (15 شهریور الی 20 شهریور) در شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد.

 

در این خبر آمده که گلکسی نوت 3  (Galaxy Note III) مجهز به یک صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع سوپر آمولد است، گفته شده که این صفحه نمایش کیفیت فول اچ دی (Full HD) دارد.

 

image

 

در مورد پردازنده آخرین شایعات ادعا می کنند که این گوشی به پردازنده قدرتمند Snapdragon 800 و یا پردازنده 8 هسته‌ای Exynos 5 Octa به علاوه یک رم 3 گیگابایتی مجهز است.

 

دوربین نیز 13 مگاپیکسلی خواهد بود و ضخامت فبلت نیز 8 میلمیتر است. در حال حاضر تمام این مشخصات و اطلاعات شایعات و حدس‌های کارشناسان است، اگر چه بر طبق تجربیات گذشته تا حدود زیادی این حدس‌ها و شایعات تقریبا درست هستند اما برای اطمینان از صحت تمام این موارد باید تا برگزاری نمایشگاه IFA صبر کنیم.

 

نظر شما در مورد مشخصات نسل سوم فبلت‌های گلکسی نوت چیست؟

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (89 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲۷
به نظر شما اس4 بهتره یا نوت 3

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۹
بابا چقدر درازه همون نوت2 زيبا تره

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۷
شما ها که میگید سامسونگ شکلا ی تکراری میزازه برید به خوده اچ تی سی و سونی نگاه کنید همش یه تم همش ی شکل والا برید تولیست سامسونگ طرح های خوبی هست نسبت به این گوشی های مسخره اچ تی سی وسونی مثل xperia zu یا اچ تی سی وان واقعا دیگه اولتار خیلی بزرگه عینه فبلته پس زار زیادی نزنید که سامسونگ طرحاش تکراریه

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۷
اگه میشه لیست نظرات رو برعکس بچینید تا بفهمیم چه خبره

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۷
خوب آدم میره یه تبلت میگیره دیگه روزیومیبینم ملت یه تلوزیون گرفتن دستشون ازشون میپرسی چیه میگن گوشی جدید سامسونگ