خانهاخبار
سامسونگ نسل پنجم شبکه موبایلی یا همان 5G را راه اندازی خواهد کرد

سامسونگ نسل پنجم شبکه موبایلی یا همان 5G را راه اندازی خواهد کرد

این شبکه پرسرعت تا چند گیگابایت برثانیه می‌تواند به کاربر سرعت ارائه کند.
۱۳۹۲/۲/۲۳

در کشورهایی مانند ایران و چین هنوز شبکه نسل چهارم موبایل یا همان 4G ارائه نشده است و هنوز کاربران تجربه استفاده از این اینترنت را ندارند، اما تکنولوژی منتظر کسی نمی‌ماند.

 

به گزارش سامسونگ وعده داده که تا سال 2020 نسل پنجم شبکه موبایل را نیز راه اندازی کند، این کمپانی بزرگ کره‌ای ادعا کرده که این شبکه وایرلس که 5G نامیده می‌شود به کاربران این امکان را می دهد تا از سرعتی بیش از چند گیگابایت بر ثانیه بهره مند شوند که چند صد درصد بیشتر از سرعتی است که اکنون کاربران 4G LTE به آن دسترسی دارند.

 

image

 

اگر بخواهیم نگاه عملی به این موضوع داشته باشیم سامسونگ اعلام کرده با این سرعت کاربران می‌توانند یک فیلم را در کمتر از یک ثانیه دانلود کنند.

 

در تست‌هایی که سامسونگ انجام داده توانسته به سرعتی بیش از 1 گیگابایت بر ثانیه تا شعاع بیش از 2 کیلومتر دست پیدا کند. این تکنولوژی جدید سامسونگ به کاربران امکان می‌دهد که فایل‌های حجیم را بدون هیچ محدودیتی ارسال و دریافت کنند. به طور مثال کاربران می توانند به راحتی فیلم‌ها و بازی‌های 3D را بدون هیچ مشکلی دریافت و از آن لذت ببرند.

 

منبع: The Next Web

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (60 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۵
سامسونگ=بهترین

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۴
من سرعت 2 مگ رو تو روياهام مي بينم

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۴
آخه مگه سرعت هارد دیسکها تا اون موقع به این سرعت میرسه که بشه چند گیگابایت رو در 1 ثانیه دانلود و در هارد دیسکمون ذخیره کنیم؟؟؟؟!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۴
من همینجا آرزو میکنم قبل از مرگمان کار با این نسلی که هیچ وقت تو ایران نمیاد امتحان کنیم.فکر کنم شما هم همین آرزو رو داشته باشید.

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۳
بعد میان میگن سامسونگ کپی کاره! بعد میان میگن سامسونگ تکنولوژیش کپی از این و اونه. اخه عزیز من چشاتو با کن و ببین که برترین شرکت فعال در زمینه ی تکنولوژی تنها سامسونگه. اصلا اپل در حد سامی جون نیست که! نمونش این که الان سامسونگ در حال کار بر روی رم های 4گیگابیتی هست برای گوشیهای موبایل . الانم که میخواد پنجمین نسل از شبکه های اینترنتی رو وارد بازار کنه. تکنولوژی از این بیشتر؟! این هست سامسونگ کبیر. درود بر سامسونگ