خانهاخبار
گوشی‌های جدید سامسونگ با نام گلکسی مگا (Galaxy Mega)

گوشی‌های جدید سامسونگ با نام گلکسی مگا (Galaxy Mega)

سامسونگ به دنبال ساخت گوشی‌هایی با صفحه نمایش بسیار بزرگ است که نام گلکسی مگا را بر روی آن‌ها نهاده است.
۱۳۹۲/۱/۱۳

گلکسی اس 3 گوشی با صفحه نمایش بزرگ بود، گلکسی اس 4 گوشی با صفحه نمایش بزرگ تر است و گلکسی نوت 2 بزرگترین صفحه نمایش را دربین گوشی‌ها دارد، به طوری که آن را فبلت می‌نامند و دیگر نام گوشی بر روی آن نمی‌گذارند. اما همه چیز به همین جا ختم نمی‌شود.

 

به گزارش بهتر است منتظر گوشی‌های گلکسی بزرگ‌تر از سامسونگ باشید که دیگر نام نوت را بر روی خود ندارند، گوشی‌هایی از سامسونگ در راه هستند که این کمپانی نام mega (مگا) را بر روی آن‌ها گذاشته است.

 

image

 

منابع معتبر داخلی سایت Sam Mobile خبر داده‌اند که سامسونگ دو گوشی با صفحه نمایش‌های 5.8 اینچی و 6.3 اینچی را معرفی خواهد کرد. کد گوشی با صفحه نمایش 5.8 اینچ GT-I9152 و کد کوشی دیگر با صفحه نمایش 6.3 اینچ GT-I9200 خواهد بود. پیش از این نیز در زمان ارائه GamePad برای گلکسی اس 4، سامسونگ اعلام کرد که این وسیله جانبی قابلیت پشتیبانی از گجت‌هایی تا اندازه صفحه نمایش 6.3 اینچ را خواهد داشت.

 

گوشی گلکسی مگا 5.8 اینچی در رنگ سفید و در اویل خرداد ماه ارائه خواهد شد و گوشی گلکسی مگا 6.3 اینچی در دو رنگ مشکی و سفید و در اواخر خرداد ماه ارائه خواهد شد.

 

منبع: sammobile

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۶
آشغاله من خريدم به هيچ ووجه راضي نيستم دوربينش واقعي نيست گاهي هنگ ميكنه وحشتناك امكاناتش هم ضعيفه ضمنا دو هسته ايه جي 5 ال جي چهار هسته اي با امكانات بيشتر و قيمت كمتر و صفحه بزرگتر

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۳
من تازه خریدم راضی ام ازش ولی بزرگه

مهمان

۱۳۹۲/۴/۳۱
بامزست...بالاخره هرکس نسبت به کارایـــــــی کـــه میخواد باهاش انجام بده انتخاب میکنه!!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۶
اگر ب ما پول دادید قول میدم ک بخرمش

مهمان

۱۳۹۲/۲/۳۱
آسمون به اون گتی گوشه اش نوشته هرکی سامسونک بخره جاش تو بهشته