خانهاخبار
گلکسی اس 4 مینی (Galaxy S4 mini) در راه است؛مشخصات+عکس

گلکسی اس 4 مینی (Galaxy S4 mini) در راه است؛مشخصات+عکس

مانند گلکسی اس 3 مینی امسال شاهد معرفی گلکسی اس 4 مینی هم خواهیم بود.
۱۳۹۲/۱/۲

سامسونگ در سال گذشته نسل سوم گلکسی‌ها را معرفی کرد و به دنبال آن نسخه مینی این گوشی را نیز ارائه کرد. امسال نیز سامسونگ نسل چهارم کهکشانی‌های خود را معرفی کرد و مشخص شد که این کهکشانی چه مشخصاتی دارد. اما دیگر نوبت به دیگر گلکسی‌ها رسیده است.

 

به گزارش SamMobile خبر می‌دهد که گوشی گلکسی اس 4 مینی در راه است. امروز عکس‌هایی در این وبسایت منتشر شده است که این دو گوشی یعنی گلکسی اس 4 و گلکسی اس 4 مینی را را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد. همانطور که در عکس مشخص است از نظر طراحی گلکسی اس 4 مینی بسیار به برادر بزرگ خود یعنی گلکسی اس 4 شبیه است.

 

image

 

مشخصات گلکسی اس 4 مینی با کد GT-I9190 عبارت است از: پشتیبانی از دو سیم کارت، پردازنده 2 هسته‌ای با سرعت 1.6 گیگاهرتز و صفحه نمایش 4.3 اینچی سوپرآمولد با کیفیت qHD  و 960×540 پیکسل و تراکم پیکسلی 256 پیکسل در اینچ.

 

اندروید نصب شده بر روی این گوشی نیز نسخه 4.2.2 خواهد بود و گفته شده در ماه ژوئن (خرداد) و یا ژوئیه (تیر) ارئه خواهد شد.

 

image

 

image

 

image

 

 

 

image

 

image

 

منبع: sammobile

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۳۱
بهترين گوشي سامسونگه هي چي سامسوگ نميشه پس سامسونگ يادت نره

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۶
آفرین من با نظرتون کاملا موافقم هیچ برندی سامسونگ نمیشه!♥

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۳
به گوشی های سامسونگ هیچ چی نمیرسه

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۲
cool !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۲
دوستان کامنتارو توجه نمودید؟؟یک عده گروه عقده ای تو این سایت هستن که عقده شدید دارن به سامسونگ و دلال و مغازه دارو از نمایندگی های برندای دیگه هستن و فقط منتظرن تا خبر سامسونگ بیاد و زود بیان حرفای مسخره و چرت و پرت بگن و با شیوه ای که من بهش اگاه هستم امار مثبت و منفی رو عوض کنند که مثلا مردم حرفشون رو قبول دارن.این عده فقط یک عده جهان سومی هستن که از پیشرفتای سامسونگ دارن میسوزن و میدونند برندای دیگه به گرده سامسونگ هم نمیرسن و برای همین هم عقده ای شدن.سامسونگ بهترین برند جهان در هر زمینه ای هست و همیشه بهترین هارو همیشه عرضه کرده