خانهاخبار
نظر سنجی جی اس ام:انتخاب بهترین گوشی‌ 2012 توسط کاربران جی اس ام

نظر سنجی جی اس ام:انتخاب بهترین گوشی‌ 2012 توسط کاربران جی اس ام

۱۳۹۱/۱۱/۲۵

اگر به خاطر داشته باشید بهترین گوشی‌های سال 2012 را انتخاب و رتبه بندی کرد که بالطبع بعضی از کاربران با این انتخاب موافق و بعضی دیگر مخالف بودند. بنابراین تصمیم گرفتیم تا یک نظر سنجی برای کاربران عزیز قرار دهیم تا نظر آن‌ها نیز اعمال شود.

 

در نظر داشته باشید این نظر سنجی به طور هماهنگ در سایت جی اس ام، مجله جیبی شماره 54 و مجله کالایاب موبایل 54  برگزار می‌شود و شما علاوه بر رای دادن در سایت می‌توانید با ارسال پیامک به شماره‌هایی که در مجله اعلام شده است در این نظر سنجی شرکت کنید.

 

در این نظر سنجی ما به کمک آرای سایت‌های معتبر دنیا و طبق نظر کارشناسان از میان برندها بهترین، محبوب ترین و پرامکانات ترین گزینه‌ها را انتخاب کرده‌ایم و به رای گذاشته‌ایم.

 

توجه داشته باشید که برای رای دادن به یکی از گوشی‌ها نیازی نیست که حتما آن گوشی را داشته باشید، بدون تعصب به یک برند و یا گوشی خاص، به صورت کاملا منصفانه بهترین گوشی را که در لیست زیر مشاهده می‌کنید به عنوان گوشی محبوب خود انتخاب و به آن رای دهید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (877 نظر)

6573

۱۳۹۵/۹/۳
سلام بچه ها من میخوام iphon 6s 16 گیگ بخرم به نظرتون حافظه 16 به درد میخوره بعدا به مشکل بر نخورم چون به 32 و بقیه پولم نمیرسه

moona

۱۳۹۵/۸/۶
سلام.دوستان سوال دارم؟ميشه جوابمو بديد؟؟
من يك هفتس گوشي ايفون ٦اس خريدم احساس ميكنم كه باطريش زود خالي ميكنه.
امروز ساعت ١٠ گوشيم ٩٥٪‏ شارژ داشت.
الان ساعت ١٢ ٣٧٪‏ داره
،از ساعت ١٠ هم تو گروه تو تلگرام دارم چت ميكنم.ميخواستم ببينم تو دو ساعت ٥٨٪‏ شارژ تموم كرده عاديه يا باطريم مشكل دار.خواهش ميكنم زود جوابمو بديد...
مرسيييي

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۸
فقط sony z1.طرفداراش تیک مثبتو بزنن

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۰
experia t

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۳
سلام طرفدارای ال جی نکسوس 4 اون مثبت قشنگه رو بزنن.